Het is iets andersquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:12 schreef Dyre het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe je bij zo'n test ooit minder dan 2 weken zwanger kan testen eigenlijk. Want als je op de NOD test (of iets ervoor) ben je al zo'n beetje 2 weken zwanger. (en zit je officieel zelfs al in je 4e zwangerschapsweek) Toch?
Lekker omslachtig dus, geef dan gewoon de échte duur aan denk ik danquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is iets anders
Indicator geeft aan 1-2 = Je bent zwanger, de bevruchting vond 1-2 weken geleden plaats. (werkelijke zwangerschap:
3-4 weken)
Indicator geeft aan 2-3 = Je bent zwanger, de bevruchting vond 2-3 weken geleden plaats. (werkelijke zwangerschap:
4-5 weken)
Indicator geeft aan 3+ = Je bent zwanger, de bevruchting vond meer dan 3 weken geleden plaats. (werkelijke zwangerschap: Meer dan 5 weken)
Eensquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:22 schreef Dyre het volgende:
[..]
Lekker omslachtig dus, geef dan gewoon de échte duur aan denk ik dan
Ik las inderdaad ook al ergens dat de clearblue digital testen en soms naast zitten met hun indicatie. Ik vat het gewoon op als goed tekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:44 schreef WupWup het volgende:
Niet elke zwangerschap geeft ook dezelfde hoeveelheid hcg op hetzelfde moment, dus het is slechts een indicatie. Gefeliciteerd zand!
Ik hoop dat je snel mag volgenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:08 schreef Dyre het volgende:
Zand, wat fijn voor je!! Gefeliciteerd!!![]()
ik wil nou onderhand oohook![]()
Ja, enormquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:56 schreef Dyre het volgende:
![]()
Ik ben wel echt heel blij voor jou hoor
Ben je nog steeds misselijk?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:44 schreef WupWup het volgende:
Niet elke zwangerschap geeft ook dezelfde hoeveelheid hcg op hetzelfde moment, dus het is slechts een indicatie. Gefeliciteerd zand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |