Helemaal niet gek hoor. Zou ik ook hebben. Maar ik zou me er niet teveel op focussen, het kan ook toeval zijn. En niet misselijk betekent niet meteen niet zwanger.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef Kimpossible het volgende:
Dat snap ik. Ik ben ook nooit zo blij en content geweest met zo'n onbestemd rotgevoel in m'n maag. Hier ook nog misselijk. Is het heel achterlijk om te hopen dat ik morgen ook misselijk ben?
Hoewel nog altijd misselijk, denk ik ook aan toeval. Zeker gezien het feit dat m'n Bmm nog altijd openstaat en misselijkheid het enige is wat er in m'n lijf gebeurt. We zullen het wel zien!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:27 schreef Risu het volgende:
[..]
Helemaal niet gek hoor. Zou ik ook hebben. Maar ik zou me er niet teveel op focussen, het kan ook toeval zijn. En niet misselijk betekent niet meteen niet zwanger.
Maar ja, makkelijk gezegd dan gedaan natuurlijk.
Het is echt maar 2 minuten tijd en je kan erdoor echt heel goed weten wanneer je vruchtbaar benquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:25 schreef Risu het volgende:
Ik wist dathelemaal niet, van die bmm. Ik denk alleen dat ik het checken nog even achterwege laat. Lijkt me zoveel gedoe ook.
Ik check het op het toilet of in de douche, vrijwel geen extra moeite. Ik vind het ook reuze interessantquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:48 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het is echt maar 2 minuten tijd en je kan erdoor echt heel goed weten wanneer je vruchtbaar ben
Heb je je temperatuur in een grafiekje of tabelletje oid? Met de temperatuurmethode kun je trouwens niet je eisprong voorspellen, je kunt enkel achteraf zien of er een eisprong is geweest. Als je temperatuur nog altijd laag is, heb je waarschijnlijk nog geen eisprong gehad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:25 schreef Risu het volgende:
Ik wist dathelemaal niet, van die bmm. Ik denk alleen dat ik het checken nog even achterwege laat. Lijkt me zoveel gedoe ook.
Ondertussen kan ik het temperaturen toch niet laten merk ik. Ja, dat ding ligt ook gewoon op mn nachtkastje en het is echt 5 seconden werk. Maar stom genoeg werd ik daardoor gisteren weer onzeker, dat mijn eisprong nog niet geweest was, en pas gisteren kwam. Voor de zekerheid gisteravond nog maar een legertje naar binnen gestuurd. Zo word ik wel gek van mezelf natuurlijk.
Maar wat moet ik nou denken van 2x een temp van 36,1 op 2 verschillende dagen terwijl het normaal 36,4 is. op zo'n moment misschien handig geweest als ik die bmm truuk kende.![]()
Wachten duurt lang.
Lol, dat hadden wij hier ook gezegd. Ik postte in maart ook nog van: liever niet uitgerekend zijn in december (feestdagen, vriend 13e, oma 27ste).. Maar ach, we zaten inmiddels in ronde 11 en waarom zou het dan nu ineens wel lukken..?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:36 schreef Risu het volgende:
Wel ben ik half bewust pas serieus begonnen na de december maand, want dan hebben we naast de feestdagen ook 3 verjaardagen in de directe familie. Vond ik wat lullig uitkomen. Maar daar hebben we nu voorlopig geen last van. Mocht deze raak zijn, is het eind februari, vind ik wel mooi, maart ook, of april, of mei
5mnd is wel iets anders dan 1 a 2 weken. Dan ben jij nog aan het herstellen van bevalling, zit je op ca 8 voedingen per dag, etc etc. Maar hey, doen waar je je goed bij voelt!quote:Op zondag 9 juni 2013 20:19 schreef Latilatidom het volgende:
Voor verjaardagen enzo skip ik ook niet. Te laat gaat hier sowieso niet gebeuren ivm voorgeschiedenis en veel te vroeg is jammer dan voor de bruiloft. Dan liggen mijn prioriteiten sowieso ergens anders.
En als ik dan bv zou geven gaat het kindje gewoon mee (vorige bruiloft waren de nichtjes en neefjes, 3jr en 5 maanden er ook het grootste deel van de dag bij)
Fijn dat je je goed voelt!!En hormonster, ach leef je uitquote:Op zondag 9 juni 2013 20:43 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Goed! Hormoonmonstertje en lage bloeddruk, maar verder goed!
Allemaal snel volgen hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 09-06-2013 21:24:02 ]S. 2014
J. 2016
Hihi, herkenbaar. Ik heb al best een uitgebreide garderobe qua positiemodequote:Op zondag 9 juni 2013 20:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Viavia staat er vanaf deze week een kinderwagen in de kelder... Mijn absolute droomwagen, of heel duur of onvindbaar, kan ik nu gratis ophalen.. Die kon ik niet laten gaan
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:18 schreef DJMomo het volgende:
Binnen een seconde al een tweede streep voor mvm. Weinig wachten dus
Nu nog 9 dagen stenen...
Oeh, over 9 dagen je echo??? Wat gaat dat snel zeg... spannend, ik duim voor jequote:Op maandag 10 juni 2013 20:18 schreef DJMomo het volgende:
Binnen een seconde al een tweede streep voor mvm. Weinig wachten dus
Nu nog 9 dagen stenen...
Neeeeej joh gekkie, Bijzonder is ie niet, tenminste voor anderen nietquote:Op maandag 10 juni 2013 20:36 schreef DJMomo het volgende:
Tnx! Allemaal volgen he?
Ggirl, jij dus ongesteld geworden?![]()
Nice karretje trouwens GM. Maarre is die heel bijzonder dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Even goor onder spoiler :Wat wilde je er van maken dan, koekjes of taart ofzo? Ik zou het weggooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een cake van bakken, vergroot de vruchtbaarheidquote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Wat wilde je er van maken dan, koekjes of taart ofzo? Ik zou het weggooien
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Wat wilde je er van maken dan, koekjes of taart ofzo? Ik zou het weggooien
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Een cake van bakken, vergroot de vruchtbaarheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah zo.. nouja, wat jij belangrijk vindt, dat telt!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Neeeeej joh gekkie, Bijzonder is ie niet, tenminste voor anderen nietVoor mij wel, Ik heb deze wagen voor het eerst gezien als 13 jarig meisje en toen wist ik al dat als ik ooit kinderen zou krijgen ik zo'n wagen wilde, En dat is altijd zo gebleven, alleen zijn ze niet zo makkelijk meer te vinden, Het is een silvercross, En je kunt ze ws wel in het buitenland vinden, maar dan zijn ze onbetaalbaar! En hebben is hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |