*hand-over-hart-strijk-modus AAN*quote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:
Nee nee nee. Ik steen nog! Met toestemming van de WOHTS'ers!
Niet herkenbaar!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aah shit! Ik heb t gewoon doorgespoeld em dat terwijl ik deze week 3 taarten moet maken....![]()
Maar niet herkenbaar 5dpo?
Beloofd!! Scouts honour! *spuugt tussen vingers door.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
*hand-over-hart-strijk-modus AAN*
Vooruit dan maar, maar wanneer de echo over negen (!) dagen goed is, moet je wel moven![]()
En laat je mooie mvm-strepen eens zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:26 schreef DJMomo het volgende:
Kijk, zo moet ie dames!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:26 schreef DJMomo het volgende:
Kijk, zo moet ie dames!NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga alleen niet voor mvm plassen
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:41 schreef Kimpossible het volgende:
Ik herken het ook niet echt GM. Niet in propvorm dan toch. Ik heb het weleens gehad vlak na vruchtbare dagen, maar dat kan ook komen door de actieve dagen die daarbij horen![]()
erger nog, de eerste 2 pogingen waren we niet op de juiste momenten bezig. Toen ik met de lengte van de cycli aan het rekenen ging, kwamen we daar dus achter. Dus eigenlijk is het ons in 1 keer geluktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Haha, dat helpt ook niet nee.. Maar dan is het de eerste keer wel vrij vlot gelukt dus, dat geeft de burger moed zullen we maar zeggen ;-)
Het dik gedrukte is zo herkenbaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:43 schreef Theeleuter het volgende:
Zo lang als ik me kan herinneren altijd al een cyclus van 5-6 weken.
Na ik van de pil was bij de eerste had ik een cyclus van 35 en 39 dagen gehad (3e poging was raak). Ik was daarvoor 10 jaar aan de pil en was dus direct weer op het oude ritme. Ergens fijn, maar elke poging is dus 6 weken verder en ik testte ook niet direct positief.
Overigens is dit de eerste poging, dus ik moet niet zeuren :p
Maar ergens wil ik gewoon mijn familie NU compleet hebben. Weten wie het zijn, door de babyjaren heen zijn, etc. Soms is ongeduldig zijn niet handig, haha
Nog niet doorgezet, maar aan de hand van bmm sluit ik een mini deze ronde uitquote:
Oh dat had ik dus gister en net weer. Vanavond meneer bij thuiskomst dan maar aan z'n haren naar boven slepenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:13 schreef zandsculptuur het volgende:
Draderig zoals eiwit uit een ei, is meestal een teken dat je op dat moment vruchtbaar bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweelingquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef zandsculptuur het volgende:
Dank jullie wel.
Ik ben alleen heftig in de war door die 2-3 weken, want mijn nod is pas overmorgen.
Wat gaaf! En de opmerking van L0t kan best wel eens waar zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef zandsculptuur het volgende:
Deze test is van zojuist.
Mijn eerste overduidelijk positieve test had ik maandag, maar ik 'wist' het al langer, onder andere door extreme misselijkheid en gevoelige borsten.
We zullen het vanzelf wel zienquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Wat gaaf! En de opmerking van L0t kan best wel eens waar zijnKennelijk heb je nu erg veel HCG gezien je klachten en de termijn op die digitale test!
Het is iets andersquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:12 schreef Dyre het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe je bij zo'n test ooit minder dan 2 weken zwanger kan testen eigenlijk. Want als je op de NOD test (of iets ervoor) ben je al zo'n beetje 2 weken zwanger. (en zit je officieel zelfs al in je 4e zwangerschapsweek) Toch?
Lekker omslachtig dus, geef dan gewoon de échte duur aan denk ik danquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is iets anders
Indicator geeft aan 1-2 = Je bent zwanger, de bevruchting vond 1-2 weken geleden plaats. (werkelijke zwangerschap:
3-4 weken)
Indicator geeft aan 2-3 = Je bent zwanger, de bevruchting vond 2-3 weken geleden plaats. (werkelijke zwangerschap:
4-5 weken)
Indicator geeft aan 3+ = Je bent zwanger, de bevruchting vond meer dan 3 weken geleden plaats. (werkelijke zwangerschap: Meer dan 5 weken)
Eensquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:22 schreef Dyre het volgende:
[..]
Lekker omslachtig dus, geef dan gewoon de échte duur aan denk ik dan
Ik las inderdaad ook al ergens dat de clearblue digital testen en soms naast zitten met hun indicatie. Ik vat het gewoon op als goed tekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:44 schreef WupWup het volgende:
Niet elke zwangerschap geeft ook dezelfde hoeveelheid hcg op hetzelfde moment, dus het is slechts een indicatie. Gefeliciteerd zand!
Ik hoop dat je snel mag volgenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:08 schreef Dyre het volgende:
Zand, wat fijn voor je!! Gefeliciteerd!!![]()
ik wil nou onderhand oohook![]()
Ja, enormquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:56 schreef Dyre het volgende:
![]()
Ik ben wel echt heel blij voor jou hoor
Ben je nog steeds misselijk?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:44 schreef WupWup het volgende:
Niet elke zwangerschap geeft ook dezelfde hoeveelheid hcg op hetzelfde moment, dus het is slechts een indicatie. Gefeliciteerd zand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |