erger nog, de eerste 2 pogingen waren we niet op de juiste momenten bezig. Toen ik met de lengte van de cycli aan het rekenen ging, kwamen we daar dus achter. Dus eigenlijk is het ons in 1 keer geluktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Haha, dat helpt ook niet nee.. Maar dan is het de eerste keer wel vrij vlot gelukt dus, dat geeft de burger moed zullen we maar zeggen ;-)
Het dik gedrukte is zo herkenbaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:43 schreef Theeleuter het volgende:
Zo lang als ik me kan herinneren altijd al een cyclus van 5-6 weken.
Na ik van de pil was bij de eerste had ik een cyclus van 35 en 39 dagen gehad (3e poging was raak). Ik was daarvoor 10 jaar aan de pil en was dus direct weer op het oude ritme. Ergens fijn, maar elke poging is dus 6 weken verder en ik testte ook niet direct positief.
Overigens is dit de eerste poging, dus ik moet niet zeuren :p
Maar ergens wil ik gewoon mijn familie NU compleet hebben. Weten wie het zijn, door de babyjaren heen zijn, etc. Soms is ongeduldig zijn niet handig, haha
Nog niet doorgezet, maar aan de hand van bmm sluit ik een mini deze ronde uitquote:
Oh dat had ik dus gister en net weer. Vanavond meneer bij thuiskomst dan maar aan z'n haren naar boven slepenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:13 schreef zandsculptuur het volgende:
Draderig zoals eiwit uit een ei, is meestal een teken dat je op dat moment vruchtbaar bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |