*hand-over-hart-strijk-modus AAN*quote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:
Nee nee nee. Ik steen nog! Met toestemming van de WOHTS'ers!
Niet herkenbaar!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aah shit! Ik heb t gewoon doorgespoeld em dat terwijl ik deze week 3 taarten moet maken....![]()
Maar niet herkenbaar 5dpo?
Beloofd!! Scouts honour! *spuugt tussen vingers door.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
*hand-over-hart-strijk-modus AAN*
Vooruit dan maar, maar wanneer de echo over negen (!) dagen goed is, moet je wel moven![]()
En laat je mooie mvm-strepen eens zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:26 schreef DJMomo het volgende:
Kijk, zo moet ie dames!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:26 schreef DJMomo het volgende:
Kijk, zo moet ie dames!NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga alleen niet voor mvm plassen
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:41 schreef Kimpossible het volgende:
Ik herken het ook niet echt GM. Niet in propvorm dan toch. Ik heb het weleens gehad vlak na vruchtbare dagen, maar dat kan ook komen door de actieve dagen die daarbij horen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |