abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127444126
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:53 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ja:) merkbaar onwennig? Haha.

GM, toch altijd balen.. Succes bij de gyn.

TL, een wortelkanaalbehandeling? M'n nekharen gaan bij het idee alleen al overeind staan. Succes!
Ach, alle pijn is tijdelijk ;) viel mij mee, al zou ik willen aanraden het te vermijden. Venijnige zingende scheuten pijn. Gelukkig veel pauzes. Helaas een kies met 4 kanalen. Ging natuurlijk meteen voor de hoofdprijs :')

GM, dat is naar. Ookal had je verwacht. Hopen dat de gyn het probleem kan vinden.
pi_127444273
Volgende week donderdag om 8.30 de echo!

Oh tl, ik vond een wkb echt ruk tot ik een apexresectie kreeg.. Maar het blijft allemaal bagger!

Vanmorgen mn beste vriendinnetje nog ff op de koffie gehad met troostvoer, en zij is zwanger van een tweeling, en er werd tegen mn hand geschopt... O+ O+
S. 2014
J. 2016
pi_127447774
Lieve dames, ik lurk al een tijdje mee en stond op het punt me aan te melden voor dit topic om samen met jullie af te wachten op het tweede streepje. Ben net een anderhalve maand gestopt met de pil en dacht dat ik nog wel een maandje of drie te gaan had voordat al die hormonen en rommel uit mijn lijf waren. Maar per vandaag ben ik al precies een week overtijd, terwijl ik áltijd - pil of geen pil - heel regelmatig ben.
Zojuist een test gedaan en ja hoor, twee hele mooie duidelijke streepjes!

Ik laat het nu een beetje bezinken, misschien over een paar dagen nog een test doen voor de zekerheid want ik kan niet helemaal geloven dat wij zo snel zoveel geluk hebben.

Ik hoop héél, héél hard dat jullie je ook allemaal heel snel mogen melden in het Zwangerschap en geboorte-topic. Ik duim voor jullie! :*
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_127447971
Gefeliciteerd! *O*
Zo zie je maar, ook de eerste keer kan je raak schieten. :)
pi_127449189
Gm he balen, hopen dat er snel duidelijkheid komt van de echo! Agh een tweeling, lief!

theeleuter, nu ook geen pijn?

Gefeliciteerd RFR! Super :) .

Hier beginnen de vruchtbare dagen volgens app aankomend weekend, zal meer op het cervixslijm gaan letten dan de app. Vriend kan niet wachten tot dat is fijn!
♥ J & S
pi_127449953
Vervelend dat het zo gaat GM, weet je nog niet helemaal waar je aan toe bent.

Ik zit nog een beetje in de lurk-stand. Over een week of drie kunnen we hier echt wat actie ondernemen en wordt het spannender denk ik. Eerst nog even de laatste geplande menstruatie afwachten en tegen de tijd dat ik dan een eisprong heb, heb ik ook al een week of 5 foliumzuur gehad. In theorie hadden we anderhalve week geleden ook kunnen beginnen, maar wilde die pillen eigenlijk wel eerst lang genoeg slikken. Nu we toch bewust de keuze maken vind ik ook wel dat ik de verstandige dingen moet doen ;-)

Zijn er nog veel mensen aan het wachten?
pi_127450505
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:56 schreef klaprooss het volgende:

theeleuter, nu ook geen pijn?
Nope. Nu was dit de behandeling na de antibiotica. Die was met verdoving vervelend. Nu geen zenuw meer, maar 1 kanaal was nog erg gevoelig. Nu wel er helemaal vanaf.

Verder nog steeds op de wachtbank met 0 symptomen. Dus ik haal me vooralsnog niets in mn hoofd O-)
pi_127450569
Nou RunForrestRun, welkom en meteen gefeliciteerd! Zo kan het dus ook :P

gm87, fijn dat er iets gepland is, maar lijkt me lastig om nog een hele week erop te wachten. Heb je nu nog klachten?

En IMA, hier inderdaad nog iemand aan het wachten: vandaag op dag 36 en nog steeds geen menstruatie :{ De ovutesten zijn binnen gekomen, ik zie een beetje op tegen het geklooi met dat geplas en die sticks de hele tijd, maarja, het is voor een goed doel :P
pi_127451006
Haha, kan het me wel voorstellen, het wordt ook zo'n 'ding' denk ik dan, zo echt of zo ;-) maar wel mooi dat al die mogelijkheden er zijn als het niet heel gemakkelijk gaat.

Wij beginnen gewoon basic. Al had ik wel al een appje toen ik stopte met de nuvaring, om het tegenovergestelde te bereiken ;-) dus ik weet hoe lang mijn cyclus is en wanneer de eisprong (die ik de ene maand wel voel en de andere maand niet lijkt het, komende maand waarschijnlijk wel)
pi_127456960
Ik heb mn eisprong op dit moment! Mn linkerei gaat springen :D
S. 2014
J. 2016
pi_127456975

RfR gefeliciteerd!
S. 2014
J. 2016
pi_127457040
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Haha, gogo! ;-)
pi_127457152
Nou hup GM! ^)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_127457289
Komt goed ladies ~O>
S. 2014
J. 2016
pi_127457736
Enjoy gm!
pi_127458739
Dan moet je na de sex een beetje op je linkerzij gaan liggen :D :+
pi_127458815
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:19 schreef Dyre het volgende:
Dan moet je na de sex een beetje op je linkerzij gaan liggen :D :+
Grapje of niet? :+
pi_127458891
Hahah neejoh, alles om die zaadjes een beetje de goede kant op te sturen, de zwaartekracht een beetje helpen, zeg maar :+

ja grapje :P
pi_127458982
Have Fun GM!
♥ J & S
pi_127460573
Haha ik stuur ze met mn gedachten naar elkaar, ga dan op mn kop staan en slaap met mn benen omhoog vannacht! Geen ontkomen voor de zwemploeg :+
S. 2014
J. 2016
pi_127470956
Nou, vanochtend dan toch eindelijk ongesteld geworden. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Nieuwe NOD: 12 juli (voor de zekerheid maar weer een laaaaaange cyclus)

[ Bericht 33% gewijzigd door Dyre op 06-06-2013 07:43:01 ]
pi_127471032
Mijn datum kan ik ook wel al noteren. Klopt tot nu toe nog precies met de app, dus dat wordt de volgende keer een NOD op 4 juli.
pi_127471723
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 07:36 schreef Dyre het volgende:
Nou, vanochtend dan toch eindelijk ongesteld geworden. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Nieuwe NOD: 12 juli (voor de zekerheid maar weer een laaaaaange cyclus)
Jammer Dyre, maar ik denk wel fijn dat je weet waar je aan toe bent. Hoe lang was deze ronde?
pi_127471841
Fijn dat je in ieder geval duidelijkheid hebt Dyre!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:56:28 #125
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_127474703
Goedemorgen dames!

RFR gelijk aan de streepjes, wauw! Gefeliciteerd hoor!

GM met ei, geniet ervan ;)

Dyre, kans om weer vooruit te kijken. Op naar een volgend ei!

IMA ook aan de actie, leuk hoor!

Hier, net als TL, op het wachtbankje. Geen symptomen what so ever, dus ook ik haal me niks in mijn hoofd, ik voel me normaler als normaal. Slaap alleen erg slecht, maar ga er vanuit dat dat andere oorzaken heeft. Stressvolle maand achter de rug (en dat schijnt ook niet zo goed te zijn voor de vruchtbaarheid). Ik heb r weinig hoop op, deze maand ;).

Voelen jullie ook weleens aan de stand van jullie bmm? Ik doe dat wel, omdat ik daarmee ook kan checken of ik nog in m'n vruchtbare dagen zit (zacht, laag, open). Je schijnt er ook aan te kunnen voelen of je zwanger bent. Hij zou dan gesloten moeten zijn, niet te laag moeten liggen en halfhard. Daar is hier nu allemaal geen sprake van overigens ;)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')