link em ff , zet ik em erinquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:35 schreef Typisch het volgende:
Jimbo doe mijn mooie liedje in de OP!
You'll never post alone!
quote:
Ik heb een magische stok, tijdens het FOK!'en kneed ik hem vaak een beetje semi hard.quote:
Ik moest hier komen van Typisch verder weet ik van niks.quote:
Rot op hommo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik moest hier komen van Typisch verder weet ik van niks.
Mexicanobakker post hier niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef Beach het volgende:
en waar is Mexicanobakker mag die altijd wel
When you postquote:
je handen gaan dan wel naar pik ruikenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef Jimbo het volgende:
kneden in je eigen geslacht![]()
daar moet een topic voor komen
Drukwerkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef RensAjacied het volgende:
HEY VBL ZE ZEGGEN DAT JE BENT VERANDERD. HEY VBL JE KAN GEEN GOED MEER DOEN.
MAAR WIE DAT ZEGT IS GEEN ECHTE FOK!ER WANT VBL JE BENT NOGSTEEDS ALS TOEN!
ik vind mn eigen pik wel lekker ruikenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
je handen gaan dan wel naar pik ruiken![]()
ook als je effe ergens jeuk hebt ofzo
Daar moeten ze echt wat op verzinnen.
Nu krijg je een stadionverbod.quote:
twee!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga je dan ook een stok voor me ontvoeren?
als het nodig is, eerst actie via de social media.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga je dan ook een stok voor me ontvoeren?
twitter:VosdeMos twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 13:45:03Gezocht: Fokstok http://t.co/bGQPcuEd4P reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
als het nodig is, eerst actie via de social media.twitter:VosdeMos twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 13:45:03Gezocht: Fokstok http://t.co/bGQPcuEd4P reageer retweet
Halloquote:
Johannnesquote:
Ja, die iets met 'de stok' zouden te maken hebben. Je moet Yvonne even een DM sturen dat jij er niets mee te maken hebt. Dan streept ze jou af van een lijstje.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die iets met 'de stok' zouden te maken hebben. Je moet Yvonne even een DM sturen dat jij er niets mee te maken hebt. Dan streept ze jou af van een lijstje.
Ik heb er niks mee te maken in elk geval.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die iets met 'de stok' zouden te maken hebben. Je moet Yvonne even een DM sturen dat jij er niets mee te maken hebt. Dan streept ze jou af van een lijstje.
Ik heb al garant voor je gestaan bij Yvonne.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee te maken in elk geval.
Waar?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb al garant voor je gestaan bij Yvonne.
Onlangs vermeldde ik al dat #TeamJohannes zijn handen heeft weten te leggen op materiaal van een partijbijeenkomst van #TeamGGMM, waar alle leden (GGMM en Tyron) present waren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johannnes![]()
![]()
Het valt wel op dat #TeamGGMM geheel afwezig is nu.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, verrot team man. Ik heb een geluidstape binnen gekregen van hun vorige ledenvergadering.
Lid1: Geil man die Eriksen.
Lid2: Je bent zelf een Eriksen.
Oké dat is goed. Alsof ik naar buiten ga. En dan helemaal voor een onzinnige stokquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen er werd gevraagd wie het niet had gedaan.
De verdachte lijst was gewoon alle VBL SC users. Tja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké dat is goed. Alsof ik naar buiten ga. En dan helemaal voor een onzinnige stokWaarvan ik tot gisteren het bestaan niet van af wist
lul nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie nu pas Yvonne haar teringlange post in VBLEn Jimbo (De dader) heeft zich gelukkig in luwte weet te zetten.
Ik ga de kogel maar voor hem vangen denk ik.
Yvonne, ik was het.
Alsof jij een ban krijgtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:02 schreef Jimbo het volgende:
Mensen, ik ben ervandoor.
mocht dit mn laatste post zijn door wat voor ban dan ook, het was een eer met jullie gestreden te hebben
dikke kus
Jimbo
haha kkgehandicaptequote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lul nietik heb geen stok gepakt, ik kan nieteens lopen man
Allemaal een onderdeel van je geniale plan. Blessure faken, geloofwaardigheid opbouwen met je post record en dan toeslaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lul nietik heb geen stok gepakt, ik kan nieteens lopen man
Krijgen we zo allemaal een ban zeker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De verdachte lijst was gewoon alle VBL SC users. Tja.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onlangs vermeldde ik al dat #TeamJohannes zijn handen heeft weten te leggen op materiaal van een partijbijeenkomst van #TeamGGMM, waar alle leden (GGMM en Tyron) present waren.
[..]
als ik die stok had gepakt en nog 2.8k post wist te maken had ik het netjes gedaan jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal een onderdeel van je geniale plan. Blessure faken, geloofwaardigheid opbouwen met je post record en dan toeslaan.
Kutsmoes.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik! Maar ik was werken en uiteten gisteren
Wie een hond wilt slaan vindt licht een stok.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben die stok best wel zat. Als jullie er niet over ophouden kan ik niet beloven niet boos te zullen worden.
Ik heb het niet gedaan, maar steun de persoon die het gedaan heeft.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:56 schreef yvonne het volgende:
Even in de herhaling:
En wees eens een held en neem de consequenties van je daden, nu gaat er zo een hele groep de dupe van worden, dus: wie hoort hier absoluut niet op te staan:
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
J0rdiiii valt je aan op een niet zo'n nette wijze. Tevens betwist hij je integriteit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie een hond wilt slaan vindt licht een stok.
Waar doet hij dat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
J0rdiiii valt je aan op een niet zo'n nette wijze. Tevens betwist hij je integriteit.
Komt hij op onze blacklist nu?
Eensquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan, maar steun de persoon die het gedaan heeft.
VBL till I die
dat wisten we al hoor, is namelijk zonder taalfouten geschrevenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan, maar steun de persoon die het gedaan heeft.
VBL till I die
Callie gaat los vanavondtwitter:CafeHetHart twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 11:50:14Vanavond draait hij niet in las Vegas maar gewoon in Het Hart @DJMatsoeMatsoe! Samen met @AllrounDJRutger.# 22.00 uur# Leeftijd 18+!! reageer retweet
Wij hebben bij deze vriendschap gesloten met #TeamGGMM, j0rdiiii uit onze gelederen verstoten en zullen hem voortaan negeren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FB / Waarom sluiten van dit topic?
#TEAMGGMM is hier schuldig aanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben bij deze vriendschap gesloten met #TeamGGMM, j0rdiiii uit onze gelederen verstoten en zullen hem voortaan negeren.
Ik ben niet haatdragend, maar dit was wel erg laagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben bij deze vriendschap gesloten met #TeamGGMM, j0rdiiii uit onze gelederen verstoten en zullen hem voortaan negeren.
Zoals j0rdiii had kunnen lezen zijn wij wel bescheiden, maar niet nederig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet haatdragend, maar dit was wel erg laag
Hangt er van af of je het met het statement eens bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is lastig.
#Teamj0rdiiii of #TeamJohannes
Ik pak even koffie.
#TeamRon natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is lastig.
Ik pak even koffie.
Is een makkie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is lastig.
Ik pak even koffie.
Verklaartquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Happel het volgende:
j0rdiii zal wel de nieuwe mod worden. Dat verklaard zijn nsberen gedrag.
Dat lijkt me geweldig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bied vriendschap aan aan het #TeamGGMM (alhoewel lid Doublepain wat tegen stribbelt)
Zoals?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me geweldig.Laten we ons concentreren op belangrijkere zaken.
nee ik zal nooit mod worden, laat ik wel aan jou overquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Happel het volgende:
j0rdiii zal wel de nieuwe mod worden. Dat verklaard zijn nsberen gedrag.
Kan niet. Ik ben dwars.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee ik zal nooit mod worden, laat ik wel aan jou over
AllrounDJRutgerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Callie gaat los vanavondtwitter:CafeHetHart twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 11:50:14Vanavond draait hij niet in las Vegas maar gewoon in Het Hart @DJMatsoeMatsoe! Samen met @AllrounDJRutger.# 22.00 uur# Leeftijd 18+!! reageer retweet
GGMM kan jij verklaren waarom ik voor elke situatie een glitterbeer voorhanden heb?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me geweldig.Laten we ons concentreren op belangrijkere zaken.
Zijn je ouders er niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga vanavond iets koken met sperziebonen.
Het zal met je geaardheid te maken hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM kan jij verklaren waarom ik voor elke situatie een glitterbeer voorhanden heb?
Oke Stijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef Deutschbumsenjageil het volgende:
Even een kloon. Ik ben geen gebande maar de grond wordt me hier te heet onder de voeten.
Ik vind het onzin dat het topic van Johannes gesloten is.
Einde bericht.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die eten wraps, ik heb een hekel aan wraps.
Gr gr
Hmm.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal met je geaardheid te maken hebben.
Het is Fok!, doe normaal en stop met het te serieus nemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef Deutschbumsenjageil het volgende:
Even een kloon. Ik ben geen gebande maar de grond wordt me hier te heet onder de voeten.
Einde bericht.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef Deutschbumsenjageil het volgende:
Einde bericht.
Hm, dat is wel een erg geloofwaardig excuus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben dat niet. Ik zit nu te kijken naar recepten die ik kan maken bij sperziebonen.
Als je kijkt hoe snel topics van onder andere Johannes gesloten worden, waarin een waardevolle discussie gestart kan worden. Dan nemen anderen het ook veel te serieus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is Fok!, doe normaal en stop met het te serieus nemen.
Jezus Christus te paard.
Vergeet ze vooral niet te ontharen Stijn. De recepten komen later wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben dat niet. Ik zit nu te kijken naar recepten die ik kan maken bij sperziebonen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een erg geloofwaardig excuus.
Ik neem het serieus genoeg om mijzelf af te vragen wat ik hier nog doe inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:20 schreef Deutschbumsenjageil het volgende:
[..]
Als je kijkt hoe snel topics van onder andere Johannes gesloten worden, waarin een waardevolle discussie gestart kan worden. Dan nemen anderen het ook veel te serieus.
Het 'neem het niet zo serieus' argument is onzin, want iedereen hier neemt Fok! serieus.
je had je briefje toch zelf ook wel even kunnen posten HMFquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:20 schreef Deutschbumsenjageil het volgende:
[..]
Als je kijkt hoe snel topics van onder andere Johannes gesloten worden, waarin een waardevolle discussie gestart kan worden. Dan nemen anderen het ook veel te serieus.
Het 'neem het niet zo serieus' argument is onzin, want iedereen hier neemt Fok! serieus.
Het komt wat geloofwaardigheid betreft aardig in de buurt van een legoraket maken met je zoontje.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een erg geloofwaardig excuus.
Is daar iets mis mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het komt wat geloofwaardigheid betreft aardig in de buurt van een legoraket maken met je zoontje.
Ben niet HMF.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je had je briefje toch zelf ook wel even kunnen posten HMF
Geeft weer hoe erg van de genoemde censuur sprake is en hoe minderwaardig de VBL-gasten worden behandeld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:20 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Vind het persoonlijk ook uiterst raar dat een conversatie om nader naar elkaar toe te komen meteen met de deur dicht word gegooid.
Nee, de grootste bazen doen dat.quote:
Pfffffquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je de lesbische medemens beledigt.
Topic is open nu.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:22 schreef Deutschbumsenjageil het volgende:
[..]
Ben niet HMF.
[..]
Geeft weer hoe erg van de genoemde censuur sprake is en hoe minderwaardig de VBL-gasten worden behandeld.
Gek genoeg zijn twee argumenten in dat topic dus in 10 seconden bevestigd.
Jij bent straatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:22 schreef Deutschbumsenjageil het volgende:
[..]
Ben niet HMF.
[..]
Geeft weer hoe erg van de genoemde censuur sprake is en hoe minderwaardig de VBL-gasten worden behandeld.
Gek genoeg zijn twee argumenten in dat topic dus in 10 seconden bevestigd.
... en dan gaat er mongolisch in gepost worden en dat gaat ie weer dichtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
Topic van Johannes gaat weer open![]()
Mijn topic heeft zin gehad
Dat is alleen weggelegd aan de grootste bazen ter wereld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het komt wat geloofwaardigheid betreft aardig in de buurt van een legoraket maken met je zoontje.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
Topic van Johannes gaat weer open![]()
Mijn topic heeft zin gehad
Die kloon is niet van Stijn, Stijn was sperziebonenrecepten aan het zoeken.quote:
Benieuwd of hij weer wat gaat investeren in FC Utrecht. Dat het weer gaat leven in de stad.quote:
Dat is kapo.quote:
Niet zo schelden. Die stok heeft ook gevoelens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:28 schreef mrstylo het volgende:
Nog steeds daarmee bezig?
Serieus rot eens op met die kut stok van jullie.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:28 schreef mrstylo het volgende:
Het werd pas echt gênant toen er heel diplomatiek gepost begon te worden onder kloonsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is kapo.
Ik heb iets gemist denk ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het werd pas echt gênant toen er heel diplomatiek gepost begon te worden onder kloons
Gast, ik was recepten aan het zoeken voor sperzieboontjes. Ga me niet van dit soort dingen beschuldigen man.quote:
Heb je nou al wat gevonden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, ik was recepten aan het zoeken voor sperzieboontjes. Ga me niet van dit soort dingen beschuldigen man.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, ik was recepten aan het zoeken voor sperzieboontjes. Ga me niet van dit soort dingen beschuldigen man.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die kloon is niet van Stijn, Stijn was sperziebonenrecepten aan het zoeken.
Ik had iets met satésaus gedaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.mijnreceptenbo(...)en-tomaat-19159.html
Sorry Stijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima receptje, ga je dat maken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar wraps vallen toch ook best mee om te eten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, heb ik allemaal in huis. [ afbeelding ]
Ik heb dat gegeten en ik kon het niet door mijn keel krijgen, kokhalzen als een gek en gelijk uitgespuugdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wraps vallen toch ook best mee om te eten?
Ik heb wel eens zoiets gemaakt, dat was prima te eten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, heb ik allemaal in huis. [ afbeelding ]
Dat heb ik altijd met pasta.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dat gegeten en ik kon het niet door mijn keel krijgen, kokhalzen als een gek en gelijk uitgespuugd
Misschien kan je moeder gewoon niet koken..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dat gegeten en ik kon het niet door mijn keel krijgen, kokhalzen als een gek en gelijk uitgespuugd
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien kan je moeder gewoon niet koken..
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker.
Maak dit of dit. Lekker dat het is.
Damnnnn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker.
Meet Marie!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker.
Eindelijk een keer richting de 1000quote:
Dat wordt nog wel een leuk potje.quote:
Succes Guardiolaquote:
Knap hoor.quote:
Stuttgartquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Succes Guardiola![]()
Tegen wie moeten ze?
[..]
Knap hoor.
Speelt Mazagod daar nog?quote:
Jammer hoor. Had graag paar omhalen gezien.quote:
Daarom met satésaus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sperziebonen 20 minuten koken, tja als je sperziebonen pap lekker vindt
WTF is een Amigootje?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik pak er een amigootje bij. Gewoon, omdat het kan
Amigo betekent vriend, ik gok op een schandknaapje of zoiets.quote:
Een Corona maar dan 10€ goedkoperquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Amigo betekent vriend, ik gok op een schandknaapje of zoiets.
Mexicaans water?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een Corona maar dan 10€ goedkoper
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:57 schreef mrstylo het volgende:
Ik kwam net echt een bazen foto tegen:
[ afbeelding ]
Stijhijhijn onthaar die sperziebonen nou. Anders zit je straks op draden te kauwen mochten ze een beetje oud/slecht zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen dat grootste bier merk (Bud) daar van een Belgische bedrijf is die ook Jupiler bier maakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is in de VS toch het meest verkochte importbier, Corona dan, ik vind het niet zo
Standaar facebook profielplaatje, als je geen profielplaatje hebt. Heb er alleen een smiley in getekend.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor apart plaatje als je UI.
Teken dan zelf ietsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:03 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Standaar facebook logo, als je geen profielplaatje hebt. Heb er alleen een smiley in getekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen dat grootste bier merk (Bud) daar van een Belgische bedrijf is die ook Jupiler bier maakt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen dat grootste bier merk (Bud) daar van een Belgische bedrijf is die ook Jupiler bier maakt.
Ik ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:03 schreef Happel het volgende:
Heb de hele dag al een tophumeur, jullie ook?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Teken dan zelf ietsWat met je naam te maken heeft.
Nee, teveel werk haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:03 schreef Happel het volgende:
Heb de hele dag al een tophumeur, jullie ook?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:04 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Nee, teveel werk haha.
Zou best eens kunnen kloppen. Wat in Mexico arbeidersbier is wordt hier verkocht als luxeproduct. (Sushi idem).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is in de VS toch het meest verkochte importbier, Corona dan, ik vind het niet zo
Ik heb me laten vertellen dat het citroentje er eigenlijk niet in hoort maar dat ze dat in Mexico op het bier doen/deden om vliegen uit de fles te houden, Amerikaanse toeristen begrepen dat niet en begonnen die lime in de fles te stoppen en de hype was begonnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen kloppen. Wat in Mexico arbeidersbier is wordt hier verkocht als luxeproduct. (Sushi idem).
Daarom koop ik altijd een Amigo of Desperados, precies hetzelfde alleen (veel) goedkoper. Doe er een citroentje of een limoentje in en je voelt de hemel te rijk.
Saillant detal: De zon moet er wel bij schijnen
Is het met citroen lekkerder?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het citroentje er eigenlijk niet in hoort maar dat ze dat in Mexico op het bier doen/deden om vliegen uit de fles te houden, Amerikaanse toeristen begrepen dat niet en begonnen die lime in de fles te stoppen en de hype was begonnen.
Ach... mensen doen ook citroen/limoen in hun cola, en vinden het dan lekkerder in het zonnetje. Zo moet je het ook zien bij Corona. Drinkt lekker weg, maar dat is het wel.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het citroentje er eigenlijk niet in hoort maar dat ze dat in Mexico op het bier doen/deden om vliegen uit de fles te houden, Amerikaanse toeristen begrepen dat niet en begonnen die lime in de fles te stoppen en de hype was begonnen.
Ach... zo hoort het poeder ook eigenlijk niet op een Limburgse vlaai, maar werd het erop gestrooid om de schimmel te verbergenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ben je rebels J0rdiiii. Geef die stok nou gewoon terug man, de grap is wel over nu.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:15 schreef j0rdiiii het volgende:
dat verhaal heb ik ook een keer gehoord inderdaad
Hij wordt de nieuwe mod, ik zweer het.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je rebels J0rdiiii. Geef die stok nou gewoon terug man, de grap is wel over nu.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... zo hoort het poeder ook eigenlijk niet op een Limburgse vlaai, maar werd het erop gestrooid om de schimmel te verbergen
Ja man. Heb je ook al die afleveringen gezien?quote:
'Wil je met poedersuiker?'quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man. Heb je ook al die afleveringen gezien?
Sjaak![]()
weddenschapje?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij wordt de nieuwe mod, ik zweer het.
ik kom nooit buiten weet je tochquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je rebels J0rdiiii. Geef die stok nou gewoon terug man, de grap is wel over nu.
Wellus. Of laat jij je hond binnen uit?quote:
flikker wat doe je nouquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wellus. Of laat jij je hond binnen uit?
Heerenveners ook niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
Twitter bestaat 7 jaar, Facebook bestaat 9 jaar. Er is dus nog nooit een Feyenoorder geweest die heeft kunnen posten dat ze kampioen zijn.
Geen behoefte aan, ben dan 99,9999999999% zeker dronken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
Twitter bestaat 7 jaar, Facebook bestaat 9 jaar. Er is dus nog nooit een Feyenoorder geweest die heeft kunnen posten dat ze kampioen zijn.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:23 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, ben dan 99,9999999999% zeker dronken.
stond er alntoch?quote:
Heb jij die shit gepost dan toen Ajax kampioen werd?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
vokgende topic mag iemand dat doen. zit mobiel atmquote:
Jimbo mijn kat is in slaap gevallen in mijn armenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vokgende topic mag iemand dat doen. zit mobiel atm
Wanhopige piet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Dacht zich zo populair in de SC te maken
Pics van je kat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo mijn kat is in slaap gevallen in mijn armen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:36 schreef _NZT_ het volgende:
![]()
Nvm dan maar... sommige mensen hier kunnen niet iets normaal overbrengen... dus ik dacht probeer het, maar ja liever zeiken hé![]()
Doe maar dicht
Hoor wie het zegt. Beter houd iedereen gewoon zijn kiwismoel. (Doe ik het zo goed Typisch?)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Dacht zich zo populair in de SC te maken
Goedzoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanhopige piet.
Littlerabbit, ik heb de sperziebonen onthaard.
Oké man.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:39 schreef Doublepain het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188989
Lekker bashen op Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |