link em ff , zet ik em erinquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:35 schreef Typisch het volgende:
Jimbo doe mijn mooie liedje in de OP!
You'll never post alone!
quote:
Ik heb een magische stok, tijdens het FOK!'en kneed ik hem vaak een beetje semi hard.quote:
Ik moest hier komen van Typisch verder weet ik van niks.quote:
Rot op hommo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik moest hier komen van Typisch verder weet ik van niks.
Mexicanobakker post hier niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef Beach het volgende:
en waar is Mexicanobakker mag die altijd wel
When you postquote:
je handen gaan dan wel naar pik ruikenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef Jimbo het volgende:
kneden in je eigen geslacht![]()
daar moet een topic voor komen
Drukwerkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef RensAjacied het volgende:
HEY VBL ZE ZEGGEN DAT JE BENT VERANDERD. HEY VBL JE KAN GEEN GOED MEER DOEN.
MAAR WIE DAT ZEGT IS GEEN ECHTE FOK!ER WANT VBL JE BENT NOGSTEEDS ALS TOEN!
ik vind mn eigen pik wel lekker ruikenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
je handen gaan dan wel naar pik ruiken![]()
ook als je effe ergens jeuk hebt ofzo
Daar moeten ze echt wat op verzinnen.
Nu krijg je een stadionverbod.quote:
twee!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga je dan ook een stok voor me ontvoeren?
als het nodig is, eerst actie via de social media.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga je dan ook een stok voor me ontvoeren?
twitter:VosdeMos twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 13:45:03Gezocht: Fokstok http://t.co/bGQPcuEd4P reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
als het nodig is, eerst actie via de social media.twitter:VosdeMos twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 13:45:03Gezocht: Fokstok http://t.co/bGQPcuEd4P reageer retweet
Halloquote:
Johannnesquote:
Ja, die iets met 'de stok' zouden te maken hebben. Je moet Yvonne even een DM sturen dat jij er niets mee te maken hebt. Dan streept ze jou af van een lijstje.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die iets met 'de stok' zouden te maken hebben. Je moet Yvonne even een DM sturen dat jij er niets mee te maken hebt. Dan streept ze jou af van een lijstje.
Ik heb er niks mee te maken in elk geval.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die iets met 'de stok' zouden te maken hebben. Je moet Yvonne even een DM sturen dat jij er niets mee te maken hebt. Dan streept ze jou af van een lijstje.
Ik heb al garant voor je gestaan bij Yvonne.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee te maken in elk geval.
Waar?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb al garant voor je gestaan bij Yvonne.
Onlangs vermeldde ik al dat #TeamJohannes zijn handen heeft weten te leggen op materiaal van een partijbijeenkomst van #TeamGGMM, waar alle leden (GGMM en Tyron) present waren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johannnes![]()
![]()
Het valt wel op dat #TeamGGMM geheel afwezig is nu.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, verrot team man. Ik heb een geluidstape binnen gekregen van hun vorige ledenvergadering.
Lid1: Geil man die Eriksen.
Lid2: Je bent zelf een Eriksen.
Oké dat is goed. Alsof ik naar buiten ga. En dan helemaal voor een onzinnige stokquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen er werd gevraagd wie het niet had gedaan.
De verdachte lijst was gewoon alle VBL SC users. Tja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké dat is goed. Alsof ik naar buiten ga. En dan helemaal voor een onzinnige stokWaarvan ik tot gisteren het bestaan niet van af wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |