Nee dat zijn verplichtingen waar ik niet op zit te wachten. Echter zie ik wel het nut van het hebben van een mod met sympathieën voor mijn team, vandaar dat Stylo door mij en de achterban naar voren is geschoven. Deze constructie zal je wellicht vaker binnen het voetbal gezien hebben.quote:
Zo weinig maar?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / Het grote PSV topic #652: Strootgod
VBL / [VBL Slowchat] #1222 Strootgod
VBL / Studio Voetbal #207 Strootgod
VBL / Live Eredivisieverslagen #206 Strootgod _O_
VBL / Live Eredivisieverslagen #236: Strootgod
VBL / Live Eredivisieverslagen #261 STROOTGOD!!
VBL / [VBL Slowchat] #2001 Strootgod
Er zijn al genoeg PSV mods.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dat zijn verplichtingen waar ik niet op zit te wachten. Echter zie ik wel het nut van het hebben van een mod met sympathieën voor mijn team, vandaar dat Stylo door mij en de achterban naar voren is geschoven. Deze constructie zal je wellicht vaker binnen het voetbal gezien hebben.
Als je het verlangen voelt karakters uit VI daarin te verwerken laat je dan niet tegen houden!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zit te denken om ook zo'n leuk plaatje te maken.
Toch niet vanwege kanjeren? Dat zou behoorlijk kinderachtig zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaag waren ze nog online dacht ikSjaak in elk geval
Ik dacht meer aan een collage van mijn tekeningen. Of moet ik een plaatje van jouw team maken met een paint van jou ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het verlangen voelt karakters uit VI daarin te verwerken laat je dan niet tegen houden!
volgens mij welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Toch niet vanwege kanjeren? Dat zou behoorlijk kinderachtig zijn.
Ik heb vandaag ook nog kanjer gezegd dus dat zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Toch niet vanwege kanjeren? Dat zou behoorlijk kinderachtig zijn.
Dat zou een fraaie promotie binnen de gelederen opleverenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een collage van mijn tekeningen. Of moet ik een plaatje van jouw team maken met een paint van jou ?
Oké zeg even wie er in jouw team zitten en ik maak een groepsportret.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou een fraaie promotie binnen de gelederen opleveren
Ik beveel hierbij de machthebbers van Fok tot vrijlating van Caland en ik genees van hem zijn zonden maar hoogstwaarschijnlijk zal hij die niet hebben dus genees ik de FA's van hun zonden, die ze zullen ontkennen ooit gehad te hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:12 schreef Divje het volgende:
TeamJohannes, mag ik u bij deze vragen om het op te nemen voor Caland? Als er íemand is.
Natuurlijk sterven post ditquote:
uh ja okquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee zo direct komt Mark binnen die je uitscheldt. Dat moet je niet hebben natuurlijk.
Ik ging een klein beetje dood van binnen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik beveel hierbij de machthebbers van Fok tot vrijlating van Caland en ik genees van hem zijn zonden maar hoogstwaarschijnlijk zal hij die niet hebben dus genees ik de FA's van hun zonden, die ze zullen ontkennen ooit gehad te hebben.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké zeg even wie er in jouw team zitten en ik maak een groepsportret.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een beetje te veel 'gangstah' stuff.
JR zit je in mijn team?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een beetje te veel 'gangstah' stuff.
Oké ik zal het uitwerken in Paint.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ] + DP + Littlerabbit + Rens + Insomnia + wie nu zegt dat hij daar bij hoort.
Ik zit nog bij #TeamJohannes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ik merk net dat Insomnia zich heeft losgemaakt. Die hoef je dus niet te tekenen
#TeamInsomnia_ is een eenmansbeweging die nog bij #TeamJohannes zit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insomnia ben je een afsplitsing binnen mijn team of heb je je volledig losgemaakt?
Ik mag dit keer wel een klein tintje minder witquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Johannes vertel even hoe je eruitziet?
Ik ga weer bij jouquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar ik heb 2 naakte chicks die elkaar aflikken
Ja je was toch wit potjandorie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mag dit keer wel een klein tintje minder wit
Dat verzin je zelf maar. Gewoon nederlands met bruin haar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Johannes vertel even hoe je eruitziet?
Als een boerenlul uit de Betuwe dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat verzin je zelf maar. Gewoon nederlands met bruin haar.
Ja maar geen vampier gewoon wit als engelsman weet je wel.quote:
Ik heb sommige Engelsen zo rond zien lopen hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maar geen vampier gewoon wit als engelsman weet je wel.
Dat zijn gingersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb sommige Engelsen zo rond zien lopen hoor.
Dit is eigenlijk de beste definitie. Alle VI Hooligans steunen mij ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:17 schreef Doublepain het volgende:
Iedereen zit bij #TEAMJOHANNES behalve GGMM
wie ik zonet allemaal zei en dus niels en stylo en wie je er maar bij wil hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké maak even de definitieve lijst en zet ze onder elkaar.
ah dan is dat opgelost ben jij de hero brinkman van #TeamJohannes?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ben je al door #TeamInsomnia_ te supporten.
Alleen dan wel in goede harmonie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah dan is dat opgelost ben jij de hero brinkman van #TeamJohannes
okéquote:
ik ben fanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen dan wel in goede harmonie.
Ik minacht niemand, zeker Johannes niet.
Ja was baas, DHC ook welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie vind die oldschool THC tracks ook echt hard?
Doet me denken aan groep 7-8.
quote:
Kom maar dan, if it pleases the johannes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wie ik zonet allemaal zei en dus niels en stylo en wie je er maar bij wil hebben.
Is er nog een feyenoorder die toe wil treden? die zijn wat te weinig vertegenwoordigd
Daar heb je een punt. Schakinho zal na de zomerstop z'n return maken in mijn UI.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik mis Ruben Schaken in dit plaatje. bless.
Hee je zit toch wel in mijn team he? Toch niet in dat GGMM / Tyron team? Van die patsers, van die gladjakkers.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik mis Ruben Schaken in dit plaatje. bless.
Je bent welkomquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Kom maar dan, if it pleases the johannes.
Notoire domoren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee je zit toch wel in mijn team he? Toch niet in dat GGMM / Tyron team? Van die patsers, van die gladjakkers.
tyron en ggmm samen een team?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee je zit toch wel in mijn team he? Toch niet in dat GGMM / Tyron team? Van die patsers, van die gladjakkers.
Bashen op GGMM is altijd leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De rest van de post was een mooi compliment maar deze opmerking voegde niks toe.
Ja, verrot team man. Ik heb een geluidstape binnen gekregen van hun vorige ledenvergadering.quote:
nee heb beloofd om wakker te blijven, mijn man komt terug uit Spanje.quote:
slaapzequote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee heb beloofd om wakker te blijven, mijn man komt terug uit Spanje.
Gelukkig morgenochtend vrij
Yes ik hoor de deur
Trusten
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, verrot team man. Ik heb een geluidstape binnen gekregen van hun vorige ledenvergadering.
Lid1: Geil man die Eriksen.
Lid2: Je bent zelf een Eriksen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Ben momenteel verhuurd aan #TeamInsomnia_ maar ik heb nog een contract tot 2015 bij #TeamJohannes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah toevallig ik wou ook gaan douchenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga even douchen, hopelijk kan ik het resultaat straks aanschouwen.
geilquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah toevallig ik wou ook gaan douchen![]()
vlnr?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
De kwaliteit is ruk, maar ik maak hem morgen wel beter![]()
[ afbeelding ]
Wie is wie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee het is te vlug getekend. Maar ik deed dit zodat jullie toevoegingen kunnen maken aan jullie uiterlijkheden enzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder is de pilot goed geslaagd hoor
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zijn ook op hetzelfde moment klaar met douche...
Sleep is for the weak.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, ik ga kijken
fuck slaap wie heeft het nodig?
Sport1quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk een goeie stream, gister had ik van NHL een VLC stream dat was gewoon kwaliteit van NHL gamepass. Geil was dat. Beter kan ik dat ook van NBA vinden.
De haatbaard van LR was het meest duidelijk. DP lijkt verdacht veel op ene Strootquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ondergetekende, Rens, LR, Johannes, DP, Insomnia, Niels.
Ik heb hem al een goeie pic gestuurdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De haatbaard van LR was het meest duidelijk. DP lijkt verdacht veel op ene Stroot
Fav het, altijd wel bijna HD kwaliteitquote:
Ik vermoed ook dat hij de verloren tweelingbroer van Kevin is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De haatbaard van LR was het meest duidelijk. DP lijkt verdacht veel op ene Stroot
Wie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk hoort onze voorman in de verkiezingen er ook op te staan.
Styloooooquote:
Had de Stroot dat maar..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat hij de verloren tweelingbroer van Kevin is.
Wie zijn dit?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Als iedereen die erop wil even zijn uiterlijke kenmerken doorgeeft maak ik er een mooi geheel van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Muto en Tjacka wilden ook graag toetreden en bovendien zijn er nog diverse VI Hooligans maar diens uiterlijk kan ik natuurlijk niet raden dus laten we het maar bij mensen binnen deze SC houden
Misschien kan ie mij tekenen terwijl ik tong wurg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Muto en Tjacka wilden ook graag toetreden en bovendien zijn er nog diverse VI Hooligans maar diens uiterlijk kan ik natuurlijk niet raden dus laten we het maar bij mensen binnen deze SC houden
Als je vertelt hoe je eruitziet maak ik hem.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Misschien kan ie mij tekenen terwijl ik tong wurg.
Hierbij de policy van #TeamJohannes betreffende tong.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Misschien kan ie mij tekenen terwijl ik tong wurg.
Prins Carnaval.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:06 schreef Divje het volgende:
Wat valt er te doen aan herrie makende buren. Wie the hell gaat er op dit moment hoempapa muziek luisteren.
Sorryquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:06 schreef Divje het volgende:
Wat valt er te doen aan herrie makende buren. Wie the hell gaat er op dit moment hoempapa muziek luisteren.
Exact als mijn avatar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je vertelt hoe je eruitziet maak ik hem.
Mijn Poolse bovenbuurvrouw zat zojuist Poolse muziek te pompen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:06 schreef Divje het volgende:
Als je Johanna_Vermeer was had je een goede wederhelft geweest.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hierbij de policy van #TeamJohannes betreffende tong.
Permanent verwijderen uit VBL, instroom in de samenleving lijkt onmogelijk, dus wij pleiten voor herplaatsing binnen ONZ en dan in quarantaine.
Die mag dus écht in 't zuiden blijven.quote:
Jij bent een dik wijf?quote:
Know that feelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn Poolse bovenbuurvrouw zat zojuist Poolse muziek te pompen.
Aha...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ondergetekende, Rens, LR, Johannes, DP, Insomnia, Niels.
Ik geloof het meteen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het klopt overigens niet, dat je het weet
Ja als jij niet verteld hoe je eruitziet...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het klopt overigens niet, dat je het weet
Heb je al gestuurd, lijk er 1 op 1 opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als jij niet verteld hoe je eruitziet...
Vlammen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn Poolse bovenbuurvrouw zat zojuist Poolse muziek te pompen.
Ik heb hier met allemaal look-a-likes van bekende mensen te maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je al gestuurd, lijk er 1 op 1 op
Op welk bekend persoon lijk jij?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hier met allemaal look-a-likes van bekende mensen te maken.
Toch apart dat je dat nog om 2 uur snachts uit je mouw weet te schudden. Na het avondeten houd het creatieve bij mij wel zo'n beetje opquote:
De creativiteit komt meestal pas 's avonds en 's nachts los. Maar als ik het nu maak en het post is iedereen al te bed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Toch apart dat je dat nog om 2 uur snachts uit je mouw weet te schudden. Na het avondeten houd het creatieve bij mij wel zo'n beetje op
Ik ben ook een 1D look-a-likequote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Welke look-a-like ben jij DP.
Niet look-a-like van Harry Styles zijn
Van Whey krijg je overigens veel puisten op je rug, maar niet op mijn hoofd heb ik gemerkt...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eigenlijk zitten hier gewoon allemaal gingers met een puistenkop.
One Direction.quote:
Dit kan ik bevestigen. Oplossing: veel water/groene thee drinkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Whey krijg je overigens veel puisten op je rug, maar niet op mijn hoofd heb ik gemerkt...
Whey?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Whey krijg je overigens veel puisten op je rug, maar niet op mijn hoofd heb ik gemerkt...
Top, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
One Direction.
[..]
Dit kan ik bevestigen. Oplossing: veel water/groene thee drinken
Shakequote:
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:20 schreef Cara het volgende:
Gingers weet ik niet, maar op VBL is wel iedereen iig actief bodybuilder.
Alleen Kapiteintje, 4lf nu en Stylo van wat ik weetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:20 schreef Cara het volgende:
Ik niet in elk gevalquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:20 schreef Cara het volgende:
Daar gaat dan toch een van mijn wildere fantasieën de deur uit.quote:
De weledele sport der badminton. Het laatste jaar alleen niet tijd voor gehad (en dat is niet zo goed voor mij)quote:
Ik doe wel eens beerpong op een feestjequote:
Leuke sport, maar ik ga er altijd snel kapot vanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De weledele sport der badminton. Het laatste jaar alleen niet tijd voor gehad (en dat is niet zo goed voor mij)
In Frankrijk is voor je leven rennen een sport, is ook lichaamsbeweging.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuke sport, maar ik ga er altijd snel kapot van
Dat klopt absoluut omdat je nooit stilstaat. Was nooit het grootste talent van de club maar je kan er wel al je energie in kwijt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuke sport, maar ik ga er altijd snel kapot van
Jij woont in Parijs toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Frankrijk is voor je leven rennen een sport, is ook lichaamsbeweging.
Een goede reflex is ook belangrijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt absoluut omdat je nooit stilstaat. Was nooit het grootste talent van de club maar je kan er wel al je energie in kwijt.
Vet om mee te maken, had eigenlijk iets beter Frans moeten spreken qua beginniveau aangezien Fransen weigeren Engels te praten. Was volgens mij telkens iets warmer als in NL dus ook wel prettigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, was het wel mooi wonen daar?
of toch liever Nederland?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan er achter komen als je in het Doomtrooper topic mijn screenshots bestudeerd
Je had wel vertraging kon ik me herinnerenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan er achter komen als je in het Doomtrooper topic mijn screenshots bestudeerd
Gewoon telfort online, ja togquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon VPN naar Nederlandse IP en dan UPC horizon kijken toch zo zien de ware bazen het.
Via de streams he. Daar vroeg ik toch elke maandag en soms vrijdag om.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je had wel vertraging kon ik me herinneren
Bestudeert.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niko Bellic uit New York en Johannes uit Parijsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Via de streams he. Daar vroeg ik toch elke maandag en soms vrijdag om.
Zie het nu pasquote:
Heb wel wat vraagjes zo ondertekend maar klaarblijkelijk geloofden ze mij nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niko Bellic uit New York en Johannes uit Parijs
VI moet aandacht aan hun fans besteden
Die van mij kwam er ook niet doorheen, terwijl het over Loui gingquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb wel wat vraagjes zo ondertekend maar klaarblijkelijk geloofden ze mij niet
Je vroeg het je toen wel afquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niko Bellic uit New York en Johannes uit Parijs
VI moet aandacht aan hun fans besteden
[..]
Zie het nu pas
quote:
Dat heb ik inmiddels achterhaaldquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vroeg het je toen wel af
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga ook. Koekoek.
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:37 schreef Ajacied422 het volgende:
2 weken gaat me wat ver, hij heeft niets gescholden en rustig gebleven.
Mij ook nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet ik veel. niets ergs dat mij is opgevallen
Ik zei het je gisteren al, het gaat niet alleen om kanker, dit is veel groter Stijntje. Ik denk dat jij voor de eerste keer in je nog prille leven gaat ontdekken hoeveel onrecht er in deze wereld is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm ja, 't zint me allemaal niet wat er voor absurde straffen worden gegeven. Er wordt met de welbekende bril gekeken naar ons.
Dit roep ik al weken hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zei het je gisteren al, het gaat niet alleen om kanker, dit is veel groter Stijntje. Ik denk dat jij voor het eerste keer in je nog prille leven gaat ontdekken hoeveel onrecht er in deze wereld is.
De duur van de bans? Dat roep ik al weken. Dat slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren vond je nog dat ik er niet zo'n groot punt van moest maken.
Nee, van dat kinderachtige voetbal 3.0 berichtje wat nu sticky bovenaan staat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De duur van de bans? Dat roep ik al weken. Dat slaat echt nergens op.
Succes vriendquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, ik ga ook maar weer eens op de fiets naar school toe. Het is bijna weekend, joehoe..
Dat is niet mijn punt m.b.t duur van bans.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, van dat kinderachtige voetbal 3.0 berichtje wat nu sticky bovenaan staat.
Dat moet je niet los van elkaar zien. Alles komt er op neer dat ieder subforum een eersteklas coupetje achter de fok locomotief heeft hangen en wij helemaal achteraan in een veewagen zitten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn punt m.b.t duur van bans.
Saind 2 weken voor een nikszeggend berichtjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm ja, 't zint me allemaal niet wat er voor absurde straffen worden gegeven. Er wordt met de welbekende bril gekeken naar ons.
Saind ook al?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Saind 2 weken voor een nikszeggend berichtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |