Ik zit nog bij #TeamJohannes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ik merk net dat Insomnia zich heeft losgemaakt. Die hoef je dus niet te tekenen
#TeamInsomnia_ is een eenmansbeweging die nog bij #TeamJohannes zit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insomnia ben je een afsplitsing binnen mijn team of heb je je volledig losgemaakt?
Ik mag dit keer wel een klein tintje minder witquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Johannes vertel even hoe je eruitziet?
Ik ga weer bij jouquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar ik heb 2 naakte chicks die elkaar aflikken
Ja je was toch wit potjandorie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mag dit keer wel een klein tintje minder wit
Dat verzin je zelf maar. Gewoon nederlands met bruin haar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Johannes vertel even hoe je eruitziet?
Als een boerenlul uit de Betuwe dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat verzin je zelf maar. Gewoon nederlands met bruin haar.
Ja maar geen vampier gewoon wit als engelsman weet je wel.quote:
Ik heb sommige Engelsen zo rond zien lopen hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maar geen vampier gewoon wit als engelsman weet je wel.
Dat zijn gingersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb sommige Engelsen zo rond zien lopen hoor.
Dit is eigenlijk de beste definitie. Alle VI Hooligans steunen mij ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:17 schreef Doublepain het volgende:
Iedereen zit bij #TEAMJOHANNES behalve GGMM
wie ik zonet allemaal zei en dus niels en stylo en wie je er maar bij wil hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké maak even de definitieve lijst en zet ze onder elkaar.
ah dan is dat opgelost ben jij de hero brinkman van #TeamJohannes?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ben je al door #TeamInsomnia_ te supporten.
Alleen dan wel in goede harmonie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah dan is dat opgelost ben jij de hero brinkman van #TeamJohannes
okéquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |