Een goede reflex is ook belangrijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt absoluut omdat je nooit stilstaat. Was nooit het grootste talent van de club maar je kan er wel al je energie in kwijt.
Vet om mee te maken, had eigenlijk iets beter Frans moeten spreken qua beginniveau aangezien Fransen weigeren Engels te praten. Was volgens mij telkens iets warmer als in NL dus ook wel prettigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, was het wel mooi wonen daar?
of toch liever Nederland?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan er achter komen als je in het Doomtrooper topic mijn screenshots bestudeerd
Je had wel vertraging kon ik me herinnerenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan er achter komen als je in het Doomtrooper topic mijn screenshots bestudeerd
Gewoon telfort online, ja togquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon VPN naar Nederlandse IP en dan UPC horizon kijken toch zo zien de ware bazen het.
Via de streams he. Daar vroeg ik toch elke maandag en soms vrijdag om.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je had wel vertraging kon ik me herinneren
Bestudeert.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niko Bellic uit New York en Johannes uit Parijsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Via de streams he. Daar vroeg ik toch elke maandag en soms vrijdag om.
Zie het nu pasquote:
Heb wel wat vraagjes zo ondertekend maar klaarblijkelijk geloofden ze mij nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niko Bellic uit New York en Johannes uit Parijs
VI moet aandacht aan hun fans besteden
Die van mij kwam er ook niet doorheen, terwijl het over Loui gingquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb wel wat vraagjes zo ondertekend maar klaarblijkelijk geloofden ze mij niet
Je vroeg het je toen wel afquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niko Bellic uit New York en Johannes uit Parijs
VI moet aandacht aan hun fans besteden
[..]
Zie het nu pas
quote:
Dat heb ik inmiddels achterhaaldquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vroeg het je toen wel af
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga ook. Koekoek.
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:37 schreef Ajacied422 het volgende:
2 weken gaat me wat ver, hij heeft niets gescholden en rustig gebleven.
Mij ook nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet ik veel. niets ergs dat mij is opgevallen
Ik zei het je gisteren al, het gaat niet alleen om kanker, dit is veel groter Stijntje. Ik denk dat jij voor de eerste keer in je nog prille leven gaat ontdekken hoeveel onrecht er in deze wereld is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm ja, 't zint me allemaal niet wat er voor absurde straffen worden gegeven. Er wordt met de welbekende bril gekeken naar ons.
Dit roep ik al weken hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zei het je gisteren al, het gaat niet alleen om kanker, dit is veel groter Stijntje. Ik denk dat jij voor het eerste keer in je nog prille leven gaat ontdekken hoeveel onrecht er in deze wereld is.
De duur van de bans? Dat roep ik al weken. Dat slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren vond je nog dat ik er niet zo'n groot punt van moest maken.
Nee, van dat kinderachtige voetbal 3.0 berichtje wat nu sticky bovenaan staat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De duur van de bans? Dat roep ik al weken. Dat slaat echt nergens op.
Succes vriendquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, ik ga ook maar weer eens op de fiets naar school toe. Het is bijna weekend, joehoe..
Dat is niet mijn punt m.b.t duur van bans.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, van dat kinderachtige voetbal 3.0 berichtje wat nu sticky bovenaan staat.
Dat moet je niet los van elkaar zien. Alles komt er op neer dat ieder subforum een eersteklas coupetje achter de fok locomotief heeft hangen en wij helemaal achteraan in een veewagen zitten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn punt m.b.t duur van bans.
Saind 2 weken voor een nikszeggend berichtjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm ja, 't zint me allemaal niet wat er voor absurde straffen worden gegeven. Er wordt met de welbekende bril gekeken naar ons.
Saind ook al?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Saind 2 weken voor een nikszeggend berichtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |