Nee dat zijn verplichtingen waar ik niet op zit te wachten. Echter zie ik wel het nut van het hebben van een mod met sympathieën voor mijn team, vandaar dat Stylo door mij en de achterban naar voren is geschoven. Deze constructie zal je wellicht vaker binnen het voetbal gezien hebben.quote:
Zo weinig maar?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / Het grote PSV topic #652: Strootgod
VBL / [VBL Slowchat] #1222 Strootgod
VBL / Studio Voetbal #207 Strootgod
VBL / Live Eredivisieverslagen #206 Strootgod _O_
VBL / Live Eredivisieverslagen #236: Strootgod
VBL / Live Eredivisieverslagen #261 STROOTGOD!!
VBL / [VBL Slowchat] #2001 Strootgod
Er zijn al genoeg PSV mods.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dat zijn verplichtingen waar ik niet op zit te wachten. Echter zie ik wel het nut van het hebben van een mod met sympathieën voor mijn team, vandaar dat Stylo door mij en de achterban naar voren is geschoven. Deze constructie zal je wellicht vaker binnen het voetbal gezien hebben.
Als je het verlangen voelt karakters uit VI daarin te verwerken laat je dan niet tegen houden!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zit te denken om ook zo'n leuk plaatje te maken.
Toch niet vanwege kanjeren? Dat zou behoorlijk kinderachtig zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaag waren ze nog online dacht ikSjaak in elk geval
Ik dacht meer aan een collage van mijn tekeningen. Of moet ik een plaatje van jouw team maken met een paint van jou ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het verlangen voelt karakters uit VI daarin te verwerken laat je dan niet tegen houden!
volgens mij welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Toch niet vanwege kanjeren? Dat zou behoorlijk kinderachtig zijn.
Ik heb vandaag ook nog kanjer gezegd dus dat zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Toch niet vanwege kanjeren? Dat zou behoorlijk kinderachtig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |