Alles wat jij doet is 100 keer epischer dan wat doublepain doet.quote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
. Mijn TT "Bossen is een bosmongool" was honderd keer epischer dan dit, maargoed.
Zo die klinkt idd episch.quote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
. Mijn TT "Bossen is een bosmongool" was honderd keer epischer dan dit, maargoed.
Onmogelijk, niks is groter dan Strootgodquote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
Strootgod is ook wel geweldi... O WACHT DIE HEBBEN WE AL TIEN KEER gehoord de afgelopen 12 topics.quote:Op zondag 16 december 2012 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles wat jij doet is 100 keer epischer dan wat doublepain doet.
Leugens.quote:Op zondag 16 december 2012 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Strootgod is ook wel geweldi... O WACHT DIE HEBBEN WE AL TIEN KEER gehoord de afgelopen 12 topics.
O wacht, dat was t psv topic.
Wat is dit?quote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
O leven is kutquote:Op zondag 16 december 2012 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Strootgod is ook wel geweldi... O WACHT DIE HEBBEN WE AL TIEN KEER gehoord de afgelopen 12 topics.
O wacht, dat was t psv topic.
Doe eens niet zo negatief.quote:Op zondag 16 december 2012 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel dagen zullen het dit keer zijn?
Kerstgratie dankzijquote:
Al een schrale tong van het likken?quote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kerstgratie dankzijDonraja
en
Stevenmac26
die Danny bereid kregen om
Yvonne
te laten oordelen over de situatie
![]()
![]()
![]()
![]()
YVONNE
![]()
![]()
![]()
![]()
dus
En een HELE grote pluim richting Steven en Donraja.
Aha.... daarom was Steven dus vermist, hij was bezig met een befmarathon bij Yvonne.quote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kerstgratie dankzijDonraja
en
Stevenmac26
die Danny bereid kregen om
Yvonne
te laten oordelen over de situatie
![]()
![]()
![]()
![]()
YVONNE
![]()
![]()
![]()
![]()
dus
En een HELE grote pluim richting Steven en Donraja.
Hoezo was?quote:Op zondag 16 december 2012 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aha.... daarom was Steven dus vermist, hij was bezig met een befmarathon bij Yvonne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |