Alles wat jij doet is 100 keer epischer dan wat doublepain doet.quote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
. Mijn TT "Bossen is een bosmongool" was honderd keer epischer dan dit, maargoed.
Zo die klinkt idd episch.quote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
. Mijn TT "Bossen is een bosmongool" was honderd keer epischer dan dit, maargoed.
Onmogelijk, niks is groter dan Strootgodquote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
Strootgod is ook wel geweldi... O WACHT DIE HEBBEN WE AL TIEN KEER gehoord de afgelopen 12 topics.quote:Op zondag 16 december 2012 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles wat jij doet is 100 keer epischer dan wat doublepain doet.
Leugens.quote:Op zondag 16 december 2012 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Strootgod is ook wel geweldi... O WACHT DIE HEBBEN WE AL TIEN KEER gehoord de afgelopen 12 topics.
O wacht, dat was t psv topic.
Wat is dit?quote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
O leven is kutquote:Op zondag 16 december 2012 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Strootgod is ook wel geweldi... O WACHT DIE HEBBEN WE AL TIEN KEER gehoord de afgelopen 12 topics.
O wacht, dat was t psv topic.
Doe eens niet zo negatief.quote:Op zondag 16 december 2012 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel dagen zullen het dit keer zijn?
Kerstgratie dankzijquote:
Al een schrale tong van het likken?quote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kerstgratie dankzijDonraja
en
Stevenmac26
die Danny bereid kregen om
Yvonne
te laten oordelen over de situatie
![]()
![]()
![]()
![]()
YVONNE
![]()
![]()
![]()
![]()
dus
En een HELE grote pluim richting Steven en Donraja.
Aha.... daarom was Steven dus vermist, hij was bezig met een befmarathon bij Yvonne.quote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
en
Stevenmac26
Yvonne
![]()
![]()
![]()
![]()
YVONNE
![]()
![]()
![]()
![]()
dus
Hoezo was?quote:Op zondag 16 december 2012 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aha.... daarom was Steven dus vermist, hij was bezig met een befmarathon bij Yvonne.
Ik heb letterlijk geen contact gehad met de admins. Alleen met Steven en Donraja. Beide kunnen hun drankrekening naar mij doorsturen de eerstvolgende keer dat ze denken "o kut wat heb ik nou gedaan".quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
en
Stevenmac26
Yvonne
![]()
![]()
![]()
![]()
YVONNE
![]()
![]()
![]()
![]()
dus
Hij is een van de grootste players ooit. Zou mij dus niets verbazen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik het, alsof hij serieus haar aan het beffen was
Ongeacht of dat waar is of niet, als hij zeurvrouwtjes als jou hier al kan overleven zonder zichzelf door zijn kop te willen knallen, dan kan hij zeker niet zonder mijn aanwezigheid hier.quote:
Is dit een verwijzing naar dat beffen?quote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef Helpmefok het volgende:
Steven was trouwens hard aan het werk begreep ik van hem.
quote:Op zondag 16 december 2012 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar dat beffen?
Steven lijkt me meer een baffer.quote:Op zondag 16 december 2012 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar dat beffen?
Zou wel erg zijn als je mensen op het internet zo serieus zou nemen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ongeacht of dat waar is of niet, als hij zeurvrouwtjes als jou hier al kan overleven zonder zichzelf door zijn kop te willen knallen, dan kan hij zeker niet zonder mijn aanwezigheid hier.
Beetje lube op zijn kale harses en duwen maar.quote:
Heb wel een goed gifje met golfballen en een endeldarm, ook 1 met 7 minibasketballenquote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
Oude tijden herleven. Vanaf nu weer gifs met pingpongballetjes die ergens in gaan![]()
Dolfijnen rellen enzovoorts!
![]()
Chillen in de lobby en zulks.quote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
Oude tijden herleven. Vanaf nu weer gifs met pingpongballetjes die ergens in gaan![]()
![]()
Caland! Het was afzien zonder jouw genialiteiten op Fok! man. Je hebt me zelfs zonder dat ik kon posten zo hard aan het lachen gekregen toen je PSV'ertjes aan het trollen wasquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje lube op zijn kale harses en duwen maar.
Feyenoord had, mits ze de twee penalties gehad die ze onterecht niet kreeg, al op 3-0 gestaan in de eerste helft. ADO is door Bossen en alleen door Bossen in de wedstrijd gehoudenquote:Op zondag 16 december 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eeeej HMF jong. Ik zal niets zeggen over Feyenoord, want Ajax is ook lekker bezig.
Oh ja het was een golfballetje die erin geslagen werdquote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb wel een goed gifje met golfballen en een endeldarm, ook 1 met 7 minibasketballen
Er is zo'n filmpje op het net dat dit gebeurde.quote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje lube op zijn kale harses en duwen maar.
OMFG die dolfijnenrellen helemaal vergeten....quote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Ik heb alleen de mening dat Pelle en Mokotjo rood mochten krijgen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feyenoord had, mits ze de twee penalties gehad die ze onterecht niet kreeg, al op 3-0 gestaan in de eerste helft. ADO is door Bossen en alleen door Bossen in de wedstrijd gehouden
Die gifjes heb ik dus gepost ja.quote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb wel een goed gifje met golfballen en een endeldarm, ook 1 met 7 minibasketballen
Netsplitter hebben we ook al een tijdje niet gezien, nu je er toch over begint.quote:Op zondag 16 december 2012 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
OMFG die dolfijnenrellen helemaal vergeten....
Ik wil geen dm met link ontvangen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is zo'n filmpje op het net dat dit gebeurde.
Pelle? Lolwut?quote:Op zondag 16 december 2012 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de mening dat Pelle en Mokotjo rood mochten krijgen.
Jammer.quote:Op zondag 16 december 2012 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil geen dm met link ontvangen.
Hwt moffentopis is zowaar interresanter de laatste tijdquote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Caland! Het was afzien zonder jouw genialiteiten op Fok! man. Je hebt me zelfs zonder dat ik kon posten zo hard aan het lachen gekregen toen je PSV'ertjes aan het trollen was
Pellé deelde een schouderduw uit waarbij Holla weliswaar pijn voelde op een heel andere plek..quote:Op zondag 16 december 2012 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pelle? Lolwut?
En Mokotjo, ja. Maar BMI dan weer niet. Dus dat compenseert.
Ja dat snap ik, zelfde teringzooi als bij PSV vorig (dit) jaar.quote:Op zondag 16 december 2012 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hwt moffentopis is zowaar interresanter de laatste tijd
quote:Hapje eten naar binnen krijgen en slapen trouwens. Wat ene kankergeil weekend.
Pelle deed niets joh gek. Aanstellerige ADOhoertjes.quote:Op zondag 16 december 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
En Mokotjo, ja. Maar BMI dan weer niet. Dus dat compenseert.
Gaat Ajax dit nog winnen?quote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Zet wel de TV uit, wat een dikke téringboel.
Ja wel, alleen kan ik het moment niet terugvinden. Maar Bossen heeft het beoordeeldquote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pelle deed niets joh gek. Aanstellerige ADOhoertjes.
Hun moeders hebben vroeger gewerkt achter Holland Spoor en ze hebben datzelfde principe toegepast op de grasmat in De Kuip...
Vast wel, laatste paar minuten mazzel goal. Net als w2 tegen psv toen.quote:
Ik heb er geen hard hoofd in.quote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
Wut.. Ajax.. zou wel mooi zijn na het gelijkspel van PSV gister.
Die maken er nog wel 3 in het laatste kwartier ofzo.quote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
Wut.. Ajax.. zou wel mooi zijn na het gelijkspel van PSV gister.
Nee, allemaal egotrippers, hakjes, lobjes. Moisander en Alderweireld die Blind het werk laten doen. Een groot drama.quote:
Ja dat zoo het wel afmaken.quote:Op zondag 16 december 2012 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, zelfde teringzooi als bij PSV vorig (dit) jaar.
[..]![]()
Nu nog ajax ff verliezen en klaaarrrrrrrrrrrr![]()
Je bent nog ketsgaar hè?quote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zoo het wel afmaken.
Thunderdome bestr feest ooit.
Zaak die tegem me liep geseponeerd
Feyenoord wint in een belangrijke pot.
Wordr niet beter dan dit.
Ik heb wat gemist, wat heb je uitgevreten dan dat je voor moest komen?quote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Klein meisje heeft haar klacht ingetrokken?quote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja vanaf zaterdagochtend wakker en net shotjes vodka eb bier opquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja vanaf zaterdagochtend wakker en net shotjes vodka eb bier op
Duidelijk, weten we dat ookquote:Op zondag 16 december 2012 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
Caland is mijn fucking held
[ afbeelding ]CALAND
Was goed feest! Waar waren jullie vooral?quote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat ben je geïrriteerd. Is het weer die tijd van de maand?quote:
Hohoho. Laat LR,GGMM en The Don het niet horen. het niemand horen.quote:
Ik ben helder in mijn antwoorden, niks mis mee toch?quote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat ben je geïrriteerd. Is het weer die tijd van de maand?
ben je ook geestelijk helder?quote:Op zondag 16 december 2012 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben helder in mijn antwoorden, niks mis mee toch?
Het komt op mij allemaal wat geforceerd over.quote:Op zondag 16 december 2012 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben helder in mijn antwoorden, niks mis mee toch?
Neuhquote:Op zondag 16 december 2012 17:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het komt op mij allemaal wat geforceerd over.
Ik dacht van wel, maar jij je zinquote:Op zondag 16 december 2012 17:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het nu niet om
Daar heb ik soms mijn twijfels over.quote:Op zondag 16 december 2012 17:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het nu niet om
Dat magquote:Op zondag 16 december 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb ik soms mijn twijfels over.
Waar?quote:
Zuurkool gegeten?quote:
Wordt een spannend weekendje.quote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef Helpmefok het volgende:
Komend weekend AZ - Twente, Heerenveen - Vitesse, PSV uit bij NAC (AVONDwedstrijd nog wel) en Ajax Utrecht.
Dat weekend gaan AL DIE CLUBS punten laten liggen denk ik.
In ieder geval Ajax en PSV gaan punten verspillen.
Wordt een VITAAL weekend dus.
Get a room.quote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
Caland is zojuist een nog grotere baas geworden
Ik kan je niet terug DM'en pik, maar ...![]()
Baas!
Naar die wat je hier voor had.quote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Naar wie?
BMI, Immers, Stroot, Stief?
Die foto's van Davy zijn idd HI-LARISCH!!quote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
Baas!
quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moeder vindt het ook gewoon goed als we 't bij jou thuis doen hoor.
We hebben nog plek in de schuur.quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar is jouw kop?quote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]als je Davy zijn kop al ziet.. dan wil ik niet weten hoe zijn moeder er uit ziet..
Als je niet verteld waar het over gaat hou dan je mond erover.quote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
Baas!
Heb je nog lijm of een lijmpistool? Kunnen we je mond ook dichtlijmen en desnoods je vingers ook.quote:
Of activeer mijn DM mogelijkheden, die ik door FUCKING DAVY (geloof ik) kwijt ben geraakt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je niet verteld waar het over gaat hou dan je mond erover.
Ehm oke.quote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog lijm of een lijmpistool? Kunnen we je mond ook dichtlijmen en desnoods je vingers ook.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
Baas!
Zeker gemaildquote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Of activeer mijn DM mogelijkheden, die ik door FUCKING DAVY (geloof ik) kwijt ben geraakt.
Davy mailt weer naar de FA wegens onterechte beschuldigingen. Pas op.quote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Of activeer mijn DM mogelijkheden, die ik door FUCKING DAVY (geloof ik) kwijt ben geraakt.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie toch weer spannend en stoer bezig
Ga dan weg als je het niet bevalt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Was goed feest! Waar waren jullie vooral?
quote:
Wedstrijd aan het kijken?quote:Op zondag 16 december 2012 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is LB zijn hele act.. overal zo nuchter en saai en irritant en bijdehand en emotieloos reageren.quote:Op zondag 16 december 2012 18:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga dan weg als je het niet bevalt.
waz jouw uiquote:Op zondag 16 december 2012 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze post kon je onder emotie scharen overigens
Vooral globar hardcore nation oid. En veel rondjes gelopen.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe rustig manik zeg toch niks verkeerd?
Nee maar je bent gewoon een debiel daarom zegt hij dat erbij.quote:Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is J0rdiii zijn stopwoordje daarom.quote:Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shit about to happenquote:Op zondag 16 december 2012 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee maar je bent gewoon een debiel daarom zegt hij dat erbij.
Tja kan je niet geheel ongelijk geven in dit gevalquote:Op zondag 16 december 2012 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee maar je bent gewoon een debiel daarom zegt hij dat erbij.
Shitlist?quote:Op zondag 16 december 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas maar op of je komt weer terug op de shitlist.
Hoeveel mensen staat daar nu op?quote:Op zondag 16 december 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas maar op of je komt weer terug op de shitlist.
Davy en uhh....quote:
Je hebt ook gradaties in hoe irritant ik ze vind dus dat kan soms veranderen, maar ik ga niet mijn list delen, is toch ook niet boeiend voor jou/julliequote:
Dus je hebt een echte lijst?quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt ook gradaties in hoe irritant ik ze vind dus dat kan soms veranderen, maar ik ga niet mijn list delen, is toch ook niet boeiend voor jou/jullie
Spannund.quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
Davy is iig niet de enige PSV'er die er op staat
TomPSV zeker ook?quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
Davy is iig niet de enige PSV'er die er op staat
Ja, jij niet dan?quote:Op zondag 16 december 2012 18:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus je hebt een echte lijst?
[..]
Spannund.
Nee eigenlijk niet.quote:
Dat hoeft niet, als ik mensen niet mag dan zeg ik straight to the face ykwis?quote:
Straight to the face op een forum, knap.quote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, als ik mensen niet mag dan zeg ik straight to the face ykwis?
Ik heb niet zo'n lijstje
quote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Straight to the face op een forum, knap.
Maar je kan ook beide doen, daarbij gewoon dat lijstje houden om te kijken op hoeveel credits ze staan.
Kan je uitzetten en je bent gewoon slechtquote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Saind het volgende:
Bah, zit te speulen met de iPhone van m'n moeke en wat kut dit joh. Autocorrectie is een hel en de browser is ook poep
Hij moet niet uit hij moet het gewoon goed doenquote:Op zondag 16 december 2012 18:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je uitzetten en je bent gewoon slecht
Die autocorrect is het eerste wat ik uit ging zetten, maar dat is op elke telefoon kut.quote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Saind het volgende:
Bah, zit te speulen met de iPhone van m'n moeke en wat kut dit joh. Autocorrectie is een hel en de browser is ook poep
Je moet hem inspelen zeg maar, hij gaat bij houden welke woorden jij vaak gebruikt (in dit geval je moeder) dan doet hij het wel 'goed'.quote:Op zondag 16 december 2012 18:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij moet niet uit hij moet het gewoon goed doen
Bij mij werkt ie primaquote:Op zondag 16 december 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die autocorrect is het eerste wat ik uit ging zetten, maar dat is op elke telefoon kut.
Mwa is wel handig hoor een goede daad moet je belonen en irritant gedragen is gewoon credits er af halen. Meten = weten.quote:Op zondag 16 december 2012 18:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Teveel werk en is onzinnig denk ik. Anders vraag ik wel naar Davy's archieven.. Staan genoeg in
Ik sta zeker -200000000?quote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa is wel handig hoor een goede daad moet je belonen en irritant gedragen is gewoon credits er af halen. Meten = weten.
En dat is een nadeel omdat....?quote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben mijn iPhone zat. Die kut iOS is echt gewoon al jaren lang hetzelfde.
Truequote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben mijn iPhone zat. Die kut iOS is echt gewoon al jaren lang hetzelfde.
Ik vind het er ondertussen best wel gedateerd uit zien welquote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dat is een nadeel omdat....?
iOS6 is juist irritant omdat veel dingen anders zijn, nieuw design voor ipod, telefoon functie
zo lelijk.
Is gewoon saai. Ik ben het zat eigenlijk.quote:
Wat schoonheids veranderingen. Niets bijzonder.quote:iOS6 is juist irritant omdat veel dingen anders zijn, nieuw design voor ipod, telefoon functie
zo lelijk.
Ja dit. Windows Phone lijkt me wel mooi. Misschien volgend jaar mijn iPhone proberen te ruilen voor een Nokia 920.quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind het er ondertussen best wel gedateerd uit zien wel
Vind het er nog steeds slick uit zien, weet niet wat nu hip of in is qua mOS designs.. maar het ziet er goed uit bij Apple wat bij Android dus niet is..quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind het er ondertussen best wel gedateerd uit zien wel
Mijn 900 is gruwelijkquote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dit. Windows Phone lijkt me wel mooi. Misschien volgend jaar mijn iPhone proberen te ruilen voor een Nokia 920.
een flappie, okéquote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hoor.
Je bent wel een flappie dat wel.
Scheidsrechter had de hoofdrol, die was echt waardeloosquote:Op zondag 16 december 2012 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, heb geen eredivisie live meer.
Lijkt wel op onze wedstrijd van vanmorgen, 4 rode kaarten en 1 onterechte penaltyquote:Op zondag 16 december 2012 18:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scheidsrechter had de hoofdrol, die was echt waardeloos
Onterecht rood en penalty tegen tegen Feyenoord en DRIE niet gegeven penalties aan Feyenoord, letterlijk.quote:Op zondag 16 december 2012 18:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt wel op onze wedstrijd van vanmorgen, 4 rode kaarten en 1 onterechte penalty
quote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onterecht rood en penalty tegen tegen Feyenoord en DRIE niet gegeven penalties aan Feyenoord, letterlijk.
Bossen mag wmb nooit meer fluiten.
Overdrijven is ook een vak, maar die penalty en rode kaart tegen BMI sloegen nergens op verder floot hij gewoon slecht maar zeker niet tegen Feyenoordquote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onterecht rood en penalty tegen tegen Feyenoord en DRIE niet gegeven penalties aan Feyenoord, letterlijk.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die Pelle mag nooit meer voetballen, godverdomme die man is erger dan Dries Mertens..quote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hunter was gisterenquote:Op zondag 16 december 2012 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Feyenoord mag dit jaar niet echt mopperen op de scheids, het heeft ook vaak meegezeten.
Huntelaar 2x geel vandaag.
Ooh, had ik nog niet gezien.quote:
Omdat het vorige week hielp, gaat hij het nu elke week proberen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Pelle mag nooit meer voetballen, godverdomme die man is erger dan Dries Mertens..
Dat had ik wel meegekregen. Die van Chelsea is er ook al weer uitgetrapt als ik het goed heb.quote:
Maar daar hoor je die Feyenoorders niet over. Maar als Driesje een keer gras hapt, dan komen ze al hyena´s eraanquote:Op zondag 16 december 2012 18:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat het vorige week hielp, gaat hij het nu elke week proberen.
Dat wordt een doelpuntenfeest denk ik.quote:
Hopelijk speelt de Özquote:Op zondag 16 december 2012 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt een doelpuntenfeest denk ik.
Benitez out ja?quote:Op zondag 16 december 2012 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat had ik wel meegekregen. Die van Chelsea is er ook al weer uitgetrapt als ik het goed heb.
Sierd dus bij Messi tegen Atleti, mooi.quote:Op zondag 16 december 2012 18:58 schreef Doublepain het volgende:
Emile die even weer kan haten op Madrid
Sport1, waar commentators zelden objectief zijn
Ik las het op een site vandaag, verder niet meer gekeken.quote:
Hij moet wat die sukkelquote:Op zondag 16 december 2012 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij noemde Ramos de beste man van het veld
quote:
Wat kijk je?quote:
Ik kijk even Galatasaray - Fenerbahce. Misschien een mooi gevecht. Madrid zal wel makkelijk winnen vandaag.quote:
DM me link.quote:Op zondag 16 december 2012 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk even Galatasaray - Fenerbahce. Misschien een mooi gevecht. Madrid zal wel makkelijk winnen vandaag.
huh?quote:
Bij Willem II werd er een minuut stilte gehouden voor ene Peter Smuldersquote:Op zondag 16 december 2012 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
huh?
Edit:
O voor dochter Di Stefano
Daar zullen ze in het buitenland meer aan doen dan hier, Nederland zat nog midden in de verwerking van de dode potvis.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Willem II werd er een minuut stilte gehouden voor ene Peter Smulders.
Deed Ajax ook voor Hazes, dus wat boeit het?quote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Willem II werd er een minuut stilte gehouden voor ene Peter Smulders.
John Beerens die zijn telefoonnummer in de comments postquote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zullen ze in het buitenland meer aan doen dan hier, Nederland zat nog midden in de verwerking van de dode potvis.
[..]
Ik ga mijn post geen eens verklaren.quote:Op zondag 16 december 2012 19:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Deed Ajax ook voor Hazes, dus wat boeit het?
Reactiequote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zullen ze in het buitenland meer aan doen dan hier, Nederland zat nog midden in de verwerking van de dode potvis.
[..]
Was mijn reactie zo goed?quote:Op zondag 16 december 2012 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga mijn post geen eens verklaren.
quote:
Nee man, Theo is een baas.quote:
Bultrugquote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
wat een drukte on niks ja en met de kerst wordt er weer tonnen vlees doorheen gejaagd, ze hadden hem meteen moeten slachten voor de Japanners bij de voedselbankquote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Tilburg zelden zo'n ernstige belediging heeft moeten ondergaan.quote:Op zondag 16 december 2012 19:12 schreef mrstylo het volgende:
Eigenlijk heb ik wel gelijk. Misschien was die gozer de Andre Hazes van Tilburg en komt het even hard aan als Hazes bij Amsterdam.
quote:Op zondag 16 december 2012 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Peter smulders bv, hoe gepast dit
quote:Op zondag 16 december 2012 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
FIjne man die Peter Smulders. Je dagvaarding zal je binnenkort wel ontvangen.quote:Op zondag 16 december 2012 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:
En stukken meer kerel dan die knulletjes die Ajax opstelt.quote:
Was hij die fotograaf die een klein kind een rekening had gestuurd omdat dat kind op zijn site een foto van hem had geplaatst?quote:Op zondag 16 december 2012 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FIjne man die Peter Smulders. Je dagvaarding zal je binnenkort wel ontvangen.
[..]
Dat meen je nietquote:Op zondag 16 december 2012 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was hij die fotograaf die een klein kind een rekening had gestuurd omdat dat kind op zijn site een foto van hem had geplaatst?
Hoe kom je daar nou bij? Hij laat zich door die knulletjes uit het elftal spelen, wat een kerelquote:Op zondag 16 december 2012 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En stukken meer kerel dan die knulletjes die Ajax opstelt.
20 puntenquote:
Volgens mij wel.quote:Op zondag 16 december 2012 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was hij die fotograaf die een klein kind een rekening had gestuurd omdat dat kind op zijn site een foto van hem had geplaatst?
Dat heeft een fotograaf gedaan, ik weet niet meer welke.quote:
quote:Edwin Smulders is geboren te Eindhoven op 24 Augustus 1968.
Hij is indertijd door Jan Reker van PSV gescout toen hij al verschillende jaren voetbalde bij de jeugd van Dommelen(nu uitkomende in de 4e klasse KNVB) en heeft in totaal 7,5 jaar alle jeugdselecties doorlopen tot en met de landelijk jeugd en het C-team. In deze periode ging hij vaak met zijn vader mee die moest werken om naar zijn favoriete spelers van PSV te kijken en spelenderwijs te fotografen.
Toen zijn vader in 1986 zijn arm brak is hij vanaf zijn stageadres gehaald om hem te helpen. Zijn eerste "klus" was een trouwreportage van Joop van den Ende en een dag later de Televizier-ring. Wat in eerste instantie 6 a 7 weken zou duren is verlengd geworden tot op de dag van heden.
Daarna heeft hij veel succes gekend door veel mensen van het Koninklijk huis als eerste op de gevoelige plaat met hun nieuwe vriendin vast te leggen.
Zo maakte hij o.a. de eerste foto's van Prins Willem Alexander met Yolanda Adriaans en daarna met Emily Bremers. Enkele jaren later fotografeert hij in een koud New York de allereerste foto van Maxima en Prins Willem Alexander. Om deze foto te kunnen maken heeft hij vaak moeten reizen. Verder heeft hij ook de eerste foto's gemaakt van Prins Constantijn met Prinses Laurentien, Prins Friso met Mabel Wisse Smit, Prins Maurits met Prinses Marilene, Prins Bernhard Jr. met Annette Sekreve, Ruud Gullit met Estelle Cruyff en vele andere.
3 stuks, lekker hoor. Pijn met eten ja?quote:Op zondag 16 december 2012 19:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Was kankervet, gaat iets minder... Uiteindelijk drie stuks op
Jij?
Gaat niet om z'n kwaliteit maar persoonlijkheid en uitstraling. Theo is een baasquote:Op zondag 16 december 2012 19:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Hij laat zich door die knulletjes uit het elftal spelen, wat een kerel
Krijg m'n bek ondertussen weer redelijk open. Ontbijt was wel heel pijnlijk jaquote:Op zondag 16 december 2012 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
3 stuks, lekker hoor. Pijn met eten ja?. Met mij..ik moet leren
Aan de pillen gezeten?quote:Op zondag 16 december 2012 19:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg m'n bek ondertussen weer redelijk open. Ontbijt was wel heel pijnlijk ja
Dat heeft hij dan toch ook niet, persoonlijkheid, als hij de kerktoren van Arnhem niet ziet krijgt hij heimwee, uitstraling omdat hij vol met inkt zit?quote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat niet om z'n kwaliteit maar persoonlijkheid en uitstraling. Theo is een baas
Ik moet gewoon ff:quote:Op zondag 16 december 2012 19:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep, thunderdome. Laatste keer was meer dan een jaar terug dus mocht wel weer eens
Heb ook geen wijf nodig om klaar te komen maar het wordt er allemaal wel een stuk leuker van.quote:Op zondag 16 december 2012 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet gewoon ff:
Pillen nodig hebben om los te kunnen gaan op een feest
Geen idee man, eerst moet het huis hier verkocht worden voordat ik weer naar het mooie Twente kan...quote:Op zondag 16 december 2012 19:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ook geen wijf nodig om klaar te komen maar het wordt er allemaal wel een stuk leuker van.
Wanneer verhuis je?
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 19:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ook geen wijf nodig om klaar te komen maar het wordt er allemaal wel een stuk leuker van.
Wanneer verhuis je?
Welke browser gebruik je?quote:Op zondag 16 december 2012 19:33 schreef TwenteFC het volgende:
http://watchseries.eu/ is down, weet iemand een goed alternatief?
quote:Op zondag 16 december 2012 19:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Download dit en je kan op Hulu.com
https://mediahint.com/
BBC player werk dan ook.quote:Op zondag 16 december 2012 19:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hulu staat een heleboel niet op merk ik. Wil de laatste aflevering van Merlin kijken.
quote:Op zondag 16 december 2012 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
BBC player werk dan ook.
Edit: toch niet.
Dat was iemand anders volgens mij, zo'n gast die iedereen achterna ging om een foto van Cruijff.quote:Op zondag 16 december 2012 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien dat ze nog wat dingen uit de samenvatting lieten want ik heb het niet gezien.quote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |