Die gifjes heb ik dus gepost ja.quote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb wel een goed gifje met golfballen en een endeldarm, ook 1 met 7 minibasketballen
Netsplitter hebben we ook al een tijdje niet gezien, nu je er toch over begint.quote:Op zondag 16 december 2012 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
OMFG die dolfijnenrellen helemaal vergeten....
Ik wil geen dm met link ontvangen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is zo'n filmpje op het net dat dit gebeurde.
Pelle? Lolwut?quote:Op zondag 16 december 2012 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de mening dat Pelle en Mokotjo rood mochten krijgen.
Jammer.quote:Op zondag 16 december 2012 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil geen dm met link ontvangen.
Hwt moffentopis is zowaar interresanter de laatste tijdquote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Caland! Het was afzien zonder jouw genialiteiten op Fok! man. Je hebt me zelfs zonder dat ik kon posten zo hard aan het lachen gekregen toen je PSV'ertjes aan het trollen was
Pellé deelde een schouderduw uit waarbij Holla weliswaar pijn voelde op een heel andere plek..quote:Op zondag 16 december 2012 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pelle? Lolwut?
En Mokotjo, ja. Maar BMI dan weer niet. Dus dat compenseert.
Ja dat snap ik, zelfde teringzooi als bij PSV vorig (dit) jaar.quote:Op zondag 16 december 2012 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hwt moffentopis is zowaar interresanter de laatste tijd
quote:Hapje eten naar binnen krijgen en slapen trouwens. Wat ene kankergeil weekend.
Pelle deed niets joh gek. Aanstellerige ADOhoertjes.quote:Op zondag 16 december 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
En Mokotjo, ja. Maar BMI dan weer niet. Dus dat compenseert.
Gaat Ajax dit nog winnen?quote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Zet wel de TV uit, wat een dikke téringboel.
Ja wel, alleen kan ik het moment niet terugvinden. Maar Bossen heeft het beoordeeldquote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pelle deed niets joh gek. Aanstellerige ADOhoertjes.
Hun moeders hebben vroeger gewerkt achter Holland Spoor en ze hebben datzelfde principe toegepast op de grasmat in De Kuip...
Vast wel, laatste paar minuten mazzel goal. Net als w2 tegen psv toen.quote:
Ik heb er geen hard hoofd in.quote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
Wut.. Ajax.. zou wel mooi zijn na het gelijkspel van PSV gister.
Die maken er nog wel 3 in het laatste kwartier ofzo.quote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
Wut.. Ajax.. zou wel mooi zijn na het gelijkspel van PSV gister.
Nee, allemaal egotrippers, hakjes, lobjes. Moisander en Alderweireld die Blind het werk laten doen. Een groot drama.quote:
Ja dat zoo het wel afmaken.quote:Op zondag 16 december 2012 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, zelfde teringzooi als bij PSV vorig (dit) jaar.
[..]![]()
Nu nog ajax ff verliezen en klaaarrrrrrrrrrrr![]()
Je bent nog ketsgaar hè?quote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zoo het wel afmaken.
Thunderdome bestr feest ooit.
Zaak die tegem me liep geseponeerd
Feyenoord wint in een belangrijke pot.
Wordr niet beter dan dit.
Ik heb wat gemist, wat heb je uitgevreten dan dat je voor moest komen?quote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Klein meisje heeft haar klacht ingetrokken?quote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |