Alles wat jij doet is 100 keer epischer dan wat doublepain doet.quote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
. Mijn TT "Bossen is een bosmongool" was honderd keer epischer dan dit, maargoed.
Zo die klinkt idd episch.quote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
. Mijn TT "Bossen is een bosmongool" was honderd keer epischer dan dit, maargoed.
Onmogelijk, niks is groter dan Strootgodquote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
Strootgod is ook wel geweldi... O WACHT DIE HEBBEN WE AL TIEN KEER gehoord de afgelopen 12 topics.quote:Op zondag 16 december 2012 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles wat jij doet is 100 keer epischer dan wat doublepain doet.
Leugens.quote:Op zondag 16 december 2012 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Strootgod is ook wel geweldi... O WACHT DIE HEBBEN WE AL TIEN KEER gehoord de afgelopen 12 topics.
O wacht, dat was t psv topic.
Wat is dit?quote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
O leven is kutquote:Op zondag 16 december 2012 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Strootgod is ook wel geweldi... O WACHT DIE HEBBEN WE AL TIEN KEER gehoord de afgelopen 12 topics.
O wacht, dat was t psv topic.
Doe eens niet zo negatief.quote:Op zondag 16 december 2012 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel dagen zullen het dit keer zijn?
Kerstgratie dankzijquote:
Al een schrale tong van het likken?quote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kerstgratie dankzijDonraja
en
Stevenmac26
die Danny bereid kregen om
Yvonne
te laten oordelen over de situatie
![]()
![]()
![]()
![]()
YVONNE
![]()
![]()
![]()
![]()
dus
En een HELE grote pluim richting Steven en Donraja.
Aha.... daarom was Steven dus vermist, hij was bezig met een befmarathon bij Yvonne.quote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
en
Stevenmac26
Yvonne
![]()
![]()
![]()
![]()
YVONNE
![]()
![]()
![]()
![]()
dus
Hoezo was?quote:Op zondag 16 december 2012 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aha.... daarom was Steven dus vermist, hij was bezig met een befmarathon bij Yvonne.
Ik heb letterlijk geen contact gehad met de admins. Alleen met Steven en Donraja. Beide kunnen hun drankrekening naar mij doorsturen de eerstvolgende keer dat ze denken "o kut wat heb ik nou gedaan".quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
en
Stevenmac26
Yvonne
![]()
![]()
![]()
![]()
YVONNE
![]()
![]()
![]()
![]()
dus
Hij is een van de grootste players ooit. Zou mij dus niets verbazen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik het, alsof hij serieus haar aan het beffen was
Ongeacht of dat waar is of niet, als hij zeurvrouwtjes als jou hier al kan overleven zonder zichzelf door zijn kop te willen knallen, dan kan hij zeker niet zonder mijn aanwezigheid hier.quote:
Is dit een verwijzing naar dat beffen?quote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef Helpmefok het volgende:
Steven was trouwens hard aan het werk begreep ik van hem.
quote:Op zondag 16 december 2012 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar dat beffen?
Steven lijkt me meer een baffer.quote:Op zondag 16 december 2012 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar dat beffen?
Zou wel erg zijn als je mensen op het internet zo serieus zou nemen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ongeacht of dat waar is of niet, als hij zeurvrouwtjes als jou hier al kan overleven zonder zichzelf door zijn kop te willen knallen, dan kan hij zeker niet zonder mijn aanwezigheid hier.
Beetje lube op zijn kale harses en duwen maar.quote:
Heb wel een goed gifje met golfballen en een endeldarm, ook 1 met 7 minibasketballenquote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
Oude tijden herleven. Vanaf nu weer gifs met pingpongballetjes die ergens in gaan![]()
Dolfijnen rellen enzovoorts!
![]()
Chillen in de lobby en zulks.quote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
Oude tijden herleven. Vanaf nu weer gifs met pingpongballetjes die ergens in gaan![]()
![]()
Caland! Het was afzien zonder jouw genialiteiten op Fok! man. Je hebt me zelfs zonder dat ik kon posten zo hard aan het lachen gekregen toen je PSV'ertjes aan het trollen wasquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje lube op zijn kale harses en duwen maar.
Feyenoord had, mits ze de twee penalties gehad die ze onterecht niet kreeg, al op 3-0 gestaan in de eerste helft. ADO is door Bossen en alleen door Bossen in de wedstrijd gehoudenquote:Op zondag 16 december 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eeeej HMF jong. Ik zal niets zeggen over Feyenoord, want Ajax is ook lekker bezig.
Oh ja het was een golfballetje die erin geslagen werdquote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb wel een goed gifje met golfballen en een endeldarm, ook 1 met 7 minibasketballen
Er is zo'n filmpje op het net dat dit gebeurde.quote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje lube op zijn kale harses en duwen maar.
OMFG die dolfijnenrellen helemaal vergeten....quote:Op zondag 16 december 2012 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Ik heb alleen de mening dat Pelle en Mokotjo rood mochten krijgen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feyenoord had, mits ze de twee penalties gehad die ze onterecht niet kreeg, al op 3-0 gestaan in de eerste helft. ADO is door Bossen en alleen door Bossen in de wedstrijd gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |