Nee maar je bent gewoon een debiel daarom zegt hij dat erbij.quote:Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe rustig manik zeg toch niks verkeerd?
Dat is J0rdiii zijn stopwoordje daarom.quote:Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe rustig manik zeg toch niks verkeerd?
Shit about to happenquote:Op zondag 16 december 2012 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee maar je bent gewoon een debiel daarom zegt hij dat erbij.
Tja kan je niet geheel ongelijk geven in dit gevalquote:Op zondag 16 december 2012 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee maar je bent gewoon een debiel daarom zegt hij dat erbij.
Shitlist?quote:Op zondag 16 december 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas maar op of je komt weer terug op de shitlist.
Hoeveel mensen staat daar nu op?quote:Op zondag 16 december 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas maar op of je komt weer terug op de shitlist.
Davy en uhh....quote:
Je hebt ook gradaties in hoe irritant ik ze vind dus dat kan soms veranderen, maar ik ga niet mijn list delen, is toch ook niet boeiend voor jou/julliequote:
Dus je hebt een echte lijst?quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt ook gradaties in hoe irritant ik ze vind dus dat kan soms veranderen, maar ik ga niet mijn list delen, is toch ook niet boeiend voor jou/jullie
Spannund.quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
Davy is iig niet de enige PSV'er die er op staat
TomPSV zeker ook?quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
Davy is iig niet de enige PSV'er die er op staat
Ja, jij niet dan?quote:Op zondag 16 december 2012 18:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus je hebt een echte lijst?
[..]
Spannund.
Nee eigenlijk niet.quote:
Dat hoeft niet, als ik mensen niet mag dan zeg ik straight to the face ykwis?quote:
Straight to the face op een forum, knap.quote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, als ik mensen niet mag dan zeg ik straight to the face ykwis?
Ik heb niet zo'n lijstje
quote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Straight to the face op een forum, knap.
Maar je kan ook beide doen, daarbij gewoon dat lijstje houden om te kijken op hoeveel credits ze staan.
Kan je uitzetten en je bent gewoon slechtquote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Saind het volgende:
Bah, zit te speulen met de iPhone van m'n moeke en wat kut dit joh. Autocorrectie is een hel en de browser is ook poep
Hij moet niet uit hij moet het gewoon goed doenquote:Op zondag 16 december 2012 18:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je uitzetten en je bent gewoon slecht
Die autocorrect is het eerste wat ik uit ging zetten, maar dat is op elke telefoon kut.quote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Saind het volgende:
Bah, zit te speulen met de iPhone van m'n moeke en wat kut dit joh. Autocorrectie is een hel en de browser is ook poep
Je moet hem inspelen zeg maar, hij gaat bij houden welke woorden jij vaak gebruikt (in dit geval je moeder) dan doet hij het wel 'goed'.quote:Op zondag 16 december 2012 18:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij moet niet uit hij moet het gewoon goed doen
Bij mij werkt ie primaquote:Op zondag 16 december 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die autocorrect is het eerste wat ik uit ging zetten, maar dat is op elke telefoon kut.
Mwa is wel handig hoor een goede daad moet je belonen en irritant gedragen is gewoon credits er af halen. Meten = weten.quote:Op zondag 16 december 2012 18:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Teveel werk en is onzinnig denk ik. Anders vraag ik wel naar Davy's archieven.. Staan genoeg in
Ik sta zeker -200000000?quote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa is wel handig hoor een goede daad moet je belonen en irritant gedragen is gewoon credits er af halen. Meten = weten.
En dat is een nadeel omdat....?quote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben mijn iPhone zat. Die kut iOS is echt gewoon al jaren lang hetzelfde.
Truequote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben mijn iPhone zat. Die kut iOS is echt gewoon al jaren lang hetzelfde.
Ik vind het er ondertussen best wel gedateerd uit zien welquote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dat is een nadeel omdat....?
iOS6 is juist irritant omdat veel dingen anders zijn, nieuw design voor ipod, telefoon functie
zo lelijk.
Is gewoon saai. Ik ben het zat eigenlijk.quote:
Wat schoonheids veranderingen. Niets bijzonder.quote:iOS6 is juist irritant omdat veel dingen anders zijn, nieuw design voor ipod, telefoon functie
zo lelijk.
Ja dit. Windows Phone lijkt me wel mooi. Misschien volgend jaar mijn iPhone proberen te ruilen voor een Nokia 920.quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind het er ondertussen best wel gedateerd uit zien wel
Vind het er nog steeds slick uit zien, weet niet wat nu hip of in is qua mOS designs.. maar het ziet er goed uit bij Apple wat bij Android dus niet is..quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind het er ondertussen best wel gedateerd uit zien wel
Mijn 900 is gruwelijkquote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dit. Windows Phone lijkt me wel mooi. Misschien volgend jaar mijn iPhone proberen te ruilen voor een Nokia 920.
een flappie, okéquote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hoor.
Je bent wel een flappie dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |