Wordt een spannend weekendje.quote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef Helpmefok het volgende:
Komend weekend AZ - Twente, Heerenveen - Vitesse, PSV uit bij NAC (AVONDwedstrijd nog wel) en Ajax Utrecht.
Dat weekend gaan AL DIE CLUBS punten laten liggen denk ik.
In ieder geval Ajax en PSV gaan punten verspillen.
Wordt een VITAAL weekend dus.
Get a room.quote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
Caland is zojuist een nog grotere baas geworden
Ik kan je niet terug DM'en pik, maar ...![]()
Baas!
Naar die wat je hier voor had.quote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Naar wie?
BMI, Immers, Stroot, Stief?
Die foto's van Davy zijn idd HI-LARISCH!!quote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
Baas!
quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moeder vindt het ook gewoon goed als we 't bij jou thuis doen hoor.
We hebben nog plek in de schuur.quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar is jouw kop?quote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]als je Davy zijn kop al ziet.. dan wil ik niet weten hoe zijn moeder er uit ziet..
Als je niet verteld waar het over gaat hou dan je mond erover.quote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
Baas!
Heb je nog lijm of een lijmpistool? Kunnen we je mond ook dichtlijmen en desnoods je vingers ook.quote:
Of activeer mijn DM mogelijkheden, die ik door FUCKING DAVY (geloof ik) kwijt ben geraakt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je niet verteld waar het over gaat hou dan je mond erover.
Ehm oke.quote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog lijm of een lijmpistool? Kunnen we je mond ook dichtlijmen en desnoods je vingers ook.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
Baas!
Zeker gemaildquote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Of activeer mijn DM mogelijkheden, die ik door FUCKING DAVY (geloof ik) kwijt ben geraakt.
Davy mailt weer naar de FA wegens onterechte beschuldigingen. Pas op.quote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Of activeer mijn DM mogelijkheden, die ik door FUCKING DAVY (geloof ik) kwijt ben geraakt.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie toch weer spannend en stoer bezig
Ga dan weg als je het niet bevalt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Was goed feest! Waar waren jullie vooral?
quote:
Wedstrijd aan het kijken?quote:Op zondag 16 december 2012 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is LB zijn hele act.. overal zo nuchter en saai en irritant en bijdehand en emotieloos reageren.quote:Op zondag 16 december 2012 18:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga dan weg als je het niet bevalt.
waz jouw uiquote:Op zondag 16 december 2012 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze post kon je onder emotie scharen overigens
Vooral globar hardcore nation oid. En veel rondjes gelopen.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe rustig manik zeg toch niks verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |