Nee maar je bent gewoon een debiel daarom zegt hij dat erbij.quote:Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe rustig manik zeg toch niks verkeerd?
Dat is J0rdiii zijn stopwoordje daarom.quote:Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe rustig manik zeg toch niks verkeerd?
Shit about to happenquote:Op zondag 16 december 2012 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee maar je bent gewoon een debiel daarom zegt hij dat erbij.
Tja kan je niet geheel ongelijk geven in dit gevalquote:Op zondag 16 december 2012 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee maar je bent gewoon een debiel daarom zegt hij dat erbij.
Shitlist?quote:Op zondag 16 december 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas maar op of je komt weer terug op de shitlist.
Hoeveel mensen staat daar nu op?quote:Op zondag 16 december 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas maar op of je komt weer terug op de shitlist.
Davy en uhh....quote:
Je hebt ook gradaties in hoe irritant ik ze vind dus dat kan soms veranderen, maar ik ga niet mijn list delen, is toch ook niet boeiend voor jou/julliequote:
Dus je hebt een echte lijst?quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt ook gradaties in hoe irritant ik ze vind dus dat kan soms veranderen, maar ik ga niet mijn list delen, is toch ook niet boeiend voor jou/jullie
Spannund.quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
Davy is iig niet de enige PSV'er die er op staat
TomPSV zeker ook?quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
Davy is iig niet de enige PSV'er die er op staat
Ja, jij niet dan?quote:Op zondag 16 december 2012 18:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus je hebt een echte lijst?
[..]
Spannund.
Nee eigenlijk niet.quote:
Dat hoeft niet, als ik mensen niet mag dan zeg ik straight to the face ykwis?quote:
Straight to the face op een forum, knap.quote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, als ik mensen niet mag dan zeg ik straight to the face ykwis?
Ik heb niet zo'n lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |