quote:
Wat kijk je?quote:
Ik kijk even Galatasaray - Fenerbahce. Misschien een mooi gevecht. Madrid zal wel makkelijk winnen vandaag.quote:
DM me link.quote:Op zondag 16 december 2012 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk even Galatasaray - Fenerbahce. Misschien een mooi gevecht. Madrid zal wel makkelijk winnen vandaag.
huh?quote:
Bij Willem II werd er een minuut stilte gehouden voor ene Peter Smuldersquote:Op zondag 16 december 2012 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
huh?
Edit:
O voor dochter Di Stefano
Daar zullen ze in het buitenland meer aan doen dan hier, Nederland zat nog midden in de verwerking van de dode potvis.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Willem II werd er een minuut stilte gehouden voor ene Peter Smulders.
Deed Ajax ook voor Hazes, dus wat boeit het?quote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Willem II werd er een minuut stilte gehouden voor ene Peter Smulders.
John Beerens die zijn telefoonnummer in de comments postquote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zullen ze in het buitenland meer aan doen dan hier, Nederland zat nog midden in de verwerking van de dode potvis.
[..]
Ik ga mijn post geen eens verklaren.quote:Op zondag 16 december 2012 19:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Deed Ajax ook voor Hazes, dus wat boeit het?
Reactiequote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zullen ze in het buitenland meer aan doen dan hier, Nederland zat nog midden in de verwerking van de dode potvis.
[..]
Was mijn reactie zo goed?quote:Op zondag 16 december 2012 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga mijn post geen eens verklaren.
quote:
Nee man, Theo is een baas.quote:
Bultrugquote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
wat een drukte on niks ja en met de kerst wordt er weer tonnen vlees doorheen gejaagd, ze hadden hem meteen moeten slachten voor de Japanners bij de voedselbankquote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |