Wat een faal ttquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgens mij is het Atletico Madrid.
Dat ook weer nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, bij tijd en wijle is TS een enorme debiel.
Jij had gister anders ook wel een frituur overdosis in de Ajax reeks.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeg maar gerust constant.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moet je bek houden man.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij had gister anders ook wel een frituur overdosis in de Ajax reeks.
Zeg dat nog eens 3 keer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:43 schreef Caland het volgende:
Dat Liverpool is zo treurig. Ik vind het gewoon zielig.
Ja, ik ben altijd wat later he.quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft Oliver al de hoogtepunten geüpload?
THANKS!quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tuurlijk
VBL / Voetbal International #538 Brands is baas
Bossie at lekkere twixjes
Soms moet zelfs de grootste Bigstar even de lampenkappen van het plafond neuken, ik snap 't.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteren namelijk de uitzending gemist
En dan noemt zich dan VI hooligan, triest.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
THANKS!
j0rdiiii, we hebben een Nederlander in de 2e ronde.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dan noemt zich dan VI hooligan, triest.
Wat jij zegt vind ik niet zo rullevant. Dorpsidioot.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dan noemt zich dan VI hooligan, triest.
Boeie, alleen van Gerwen telt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
j0rdiiii, we hebben een Nederlander in de 2e ronde.
Het zou eigenlijk best kut zijn de voorzitter van de Co Stompé fanclub te zijn, die wint namelijk nooit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
j0rdiiii, we hebben een Nederlander in de 2e ronde.
Dat is geen missen vriend.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
THANKS!
goedzo Rens bijt maar van je af.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat jij zegt vind ik niet zo rullevant. Dorpsidioot.
Jerry Hendriks kan het beter dan Co.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk best kut zijn de voorzitter van de Co Stompé fanclub te zijn, die wint namelijk nooit.
Ja! Mafkees! Notoire domoor! Blaag!quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat jij zegt vind ik niet zo rullevant. Dorpsidioot.
De enige blaag hier ben jij, gekkie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja! Mafkees! Notoire domoor! Blaag!
Ik wil even de uitslagen checken blijkt dat teletekst het niet laat zien op zijn pagina over het darten? Wat is deze.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jerry Hendriks kan het beter dan Co.
[ afbeelding ]
692. Dat staat onderaan de paginaquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil even de uitslagen checken blijkt dat teletekst het niet laat zien op zijn pagina over het darten? Wat is deze.
Als je het mij al kwalijk neemt dat ik een blaag ben kan je hier net zo goed een kleuter neer zetten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige blaag hier ben jij, gekkie.
Wat is dit voor mr bigstar gedragquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige blaag hier ben jij, gekkie.
Ik geef alleen mijn rullevante mening, schei toch uit man.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is dit voor mr bigstar gedrag
Ik word gek van dat ventje.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef alleen mijn rullevante mening, schei toch uit man.
Maar dat ventje kan wel ballen man.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word gek van dat ventje.
Ik doe het wel:quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit, ik reken op jou om dit topic weer op het juiste spoor te krijgen.
Hoe kun je iemand met zo'n UI nou serieus nemen? Laat gaan die gek.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Heb je die André gezien in het tweede van Selsie? man man man da's echt een goeie niet te gelovenquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat ventje kan wel ballen man.
LittleRabbit is rijp voor de slacht.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe kun je iemand met zo'n UI nou serieus nemen? Laat gaan die gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het welquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Wat is dat eigenlijk in die UI?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben jij een fan van ratten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar daar zit ook zo'n dramatische jongen in waarvan je zo verdrieig word, daarvan kreig ik echt nijgingen om een schaal bamihappies in me bek te douwenquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je die André gezien in het tweede van Selsie? man man man da's echt een goeie niet te geloven
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar daar zit ook zo'n dramatische jongen in waarvan je zo verdrieig word, daarvan kreig ik echt nijgingen om een schaal bamihappies in me bek te douwen
En daar ruilt hij 6 superieure Denen voor in?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stukje uit een vaag plaatje geknipt, helemaal niks is het.
Idiootquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar daar zit ook zo'n dramatische jongen in waarvan je zo verdrieig word, daarvan kreig ik echt nijgingen om een schaal bamihappies in me bek te douwen
wordt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar daar zit ook zo'n dramatische jongen in waarvan je zo verdrieig word
Ik kan me tijden herinneren dat jij hele platen naar achteren stouwde. ha ha ha. Maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we het nog eens hebben over je overstap naar Talpa?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me tijden herinneren dat jij hele platen naar achteren stouwde. ha ha ha. Maar dat geheel terzijde.
Wat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het idee, René. Voor het idee.
Nu vind ik dat je daar een keer over op moet houden! Want jij weet hoe die situatie in elkaar steekt. Ik zal het jou in de reclame nog wel een keer haarfijn uitleggen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we het nog eens hebben over je overstap naar Talpa?
Hansie, blijf rustig manquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:10 schreef GGMM het volgende:
Ik ben weg hier. Stelletje autistische idioten.
Je moet juist blijven om deze chat nog enig niveau te geven.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:10 schreef GGMM het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
De KNVB heeft seizoenskaarten gereserveerd.
Hij heeft dit beoefend tijdens de reclame, laat gaan johquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet juist blijven om deze chat nog enig niveau te geven.
Maar goed, hier gaat je kans voor de beste mod van het jaar. Die donraja is ook wel een goede.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:10 schreef GGMM het volgende:
Happel ookquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed, hier gaat je kans voor de beste mod van het jaar. Die donraja is ook wel een goede.
Buitenspelgoal >>> KNVB heeft grens die dat niet ziet >>> kan voor twente zijn >>> seizoenskaart.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag toch alleen stemmen op wie nu mod is?
Oh ja, idioot.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buitenspelgoal >>> KNVB heeft grens die dat niet ziet >>> kan voor twente zijn >>> seizoenskaart.
Ja, ik wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga koffie halen. Wie wil nog meer koffie?
doe maar zuurkoffiequote:Op zaterdag 15 december 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen ons geluk niet op met z'n alle.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een nieuwe keiharde UI gevonden!
Sowieso, aangezien die al wat heeft betekend in deze topicquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
We kunnen ons geluk niet op met z'n alle.
Doe mij maar een bakje thee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
*betekent.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso, aangezien die al wat heeft betekend in deze topic
Leef je droom.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:26 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik denk dat ik ga veranderen (alweer)
Ik ben al 29, laat me.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint steeds debieler te worden man.
Ik geef de schuld aan m'n kater.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
2e keer dat je iemand verbetert waar het niet nodig is.
Je imago verbrijzelt langzaam.
Wat is de Willems award ookalweer?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:29 schreef Doublepain het volgende:
Maak niet uit Drizzt, stem gewoom op mij voor Willems award. Ik wil hem neger
Zwak om iets anders de schuld te geven. Deed ik ook niet toen ik ziek was.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan m'n kater.
Dat je als GGMM typtquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat is de Willems award ookalweer?
Niemand typt als GGMM, dus die award is sowieso voor hem.quote:
Nee gewoon neequote:Op zaterdag 15 december 2012 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niemand typt als GGMM, dus die award is sowieso voor hem.
Wie is die trol in je nieuwe UI?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie is die trol in je nieuwe UI?
Watquote:
De tering.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Negerquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
?quote:
idd, wat een schijtwedstrijd daar in Duitslandquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:19 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou ik Schalke kijken als ik ook Zwolle kan kijken.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:44 schreef Doublepain het volgende:
Hehe Eredivisie begint weer, duurde een weekje
Boskamp die Twix eetquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor wie nog een UI zoekt, ik geef er eentje zomaar weg:
[ afbeelding ]
hij is totaal niet druk
Deze is wel baas.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor wie nog een UI zoekt, ik geef er eentje zomaar weg:
[ afbeelding ]
hij is totaal niet druk
Ik vraag het me ook al jaren af, dacht aan een soort meester uit een SM club.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:54 schreef Doublepain het volgende:
GGMM wat moet jouw UI eigenlijk voorstellen?
Godver, nu blijf ik dat zien, klojoquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook al jaren af, dacht aan een soort meester uit een SM club.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:52 schreef Doublepain het volgende:
Hahah je hapte, mooi man.. Je bent lekker bezig de laatse tijd
Ik wist het niet, sorry vergeef het mequote:Op zaterdag 15 december 2012 18:58 schreef GGMM het volgende:
Verder stelt je leven weinig voor als je dat niet weet.
[ afbeelding ]
Is goed.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wist het niet, sorry vergeef het me
Waarom heeft hij zo'n rare bril op? Kon je geen normale foto van hem vinden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij deze wil ik ook onthullen wie de man uit mijn UI is
[ afbeelding ]
Het is Jan Boskamp.
Tering.quote:
Hij was Gunter de Belg aan het koeken, het is belangrijk dat we overwicht houden op onze ooster- en zuiderburen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heeft hij zo'n rare bril op? Kon je geen normale foto van hem vinden?
[..]
Tering.![]()
Die blonde is niet zo mooi. Ik weet niet of dat Hazel of juist Kelly is Maar die ander wel idd.quote:
Is dat nou die Helenius? Zo had ik 'm me helemaal niet voorgesteld.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Om jullie te pesten ook een nieuwe en leuke user icon.
Nee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat nou die Helenius? Zo had ik 'm me helemaal niet voorgesteld.
Mooie aflevering was dat, het EK was op België een stuk leuker dan bij de NOS.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was Gunter de Belg aan het koeken, het is belangrijk dat we overwicht houden op onze ooster- en zuiderburen.
[ afbeelding ]
Ik zal het plaatje even opzoeken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die blonde is niet zo mooi. Ik weet niet of dat Hazel of juist Kelly is Maar die ander wel idd.
Dat sowieso, ik heb elke keer gekeken met de Boss die zelfs aan Courtois en Mario Been ging zittenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooie aflevering was dat, het EK was op België een stuk leuker dan bij de NOS.
Bossie gaf ook gewoon die negert van Chelsea een koek. Geen probleemquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik heb elke keer gekeken met de Boss die zelfs aan Courtois en Mario Been ging zittenOok het commentaar tijdens de wedstrijden was beter.
Loekakoe.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bossie gaf ook gewoon die negert van Chelsea een koek. Geen probleem
Die man is sowieso echt een baas. Heeft nog kijk op het spelletje ook.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bossie gaf ook gewoon die negert van Chelsea een koek. Geen probleem
Alleen jammer dat ie voor de verkeerde club isquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man is sowieso echt een baas. Heeft nog kijk op het spelletje ook.
Sterkte, jongen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat Nicki Minaj Doublepain? Mijn hersenen zijn er nog niet overuit en verkeer dan ook in een rare fase van opwinding.
Ja, fapzequote:Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat Nicki Minaj Doublepain? Mijn hersenen zijn er nog niet overuit en verkeer dan ook in een rare fase van opwinding.
Het is eigenlijk wel opvallend dat PSV in haar hele geschiedenis eigenlijk alleen maar van die non-personalities heeft kunnen voortbrengen. Ik bedoel, het uithangbord zijn die twee debiele broertjes.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ie voor de verkeerde club is
Ja, dat is weer een van de grote verschillen tussen Ajax & Feyenoord, wat echte topclubs zijn, en PSV.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel opvallend dat PSV in haar hele geschiedenis eigenlijk alleen maar van die non-personalities heeft kunnen voortbrengen. Ik bedoel, het uithangbord zijn die twee debiele broertjes.
Willy en René hebben zulke hoogmoed m.b.t tot PSV. En dan gaan ze achteraf ook heerlijk piepen in koor bij Omroepje Brabantquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel opvallend dat PSV in haar hele geschiedenis eigenlijk alleen maar van die non-personalities heeft kunnen voortbrengen. Ik bedoel, het uithangbord zijn die twee debiele broertjes.
Boskamp met Lukakuquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
http://www.sporza.be/permalink/1.1347471Bossie met Been
Boskamp en het trouwgereedschap van Lozanoquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boskamp met Lukaku
http://www.sporza.be/cm/s(...)_opvallend/1.1331785
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Boskamp en het trouwgereedschap van Lozano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel je pijn, maar mijn hoogtepunt is toch al achter de rug in de Voetbalmanager.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
1 Keer raden wie ik afgelopen week uit mijn team heb geknikkerd
Voor wie heb jij hem vervangen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, maar mijn hoogtepunt is toch al achter de rug in de Voetbalmanager.
Lellek wuuf.quote:
Mike van Duinenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor wie heb jij hem vervangen?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mike van Duinenen met het beetje extra geld Siem de Jong aangetrokken.
Ik heb Pelle gekocht, Siem de Jong was echt extreem duur.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mike van Duinenen met het beetje extra geld Siem de Jong aangetrokken.
Ja, dat zal vast nog lang duren op deze manier.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds boven je ondanks de matige prestaties van de afgelopen weken
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast nog lang duren op deze manier.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast nog lang duren op deze manier.
Als ik binnen 4 weken niet boven je sta zou ik me kapot schamen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent net zo slecht joh. Wat ik slecht noem is jouw normale niveau.
Tevens gratis benzine van m'n pa gehad vanmiddagquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent je Volvo niet waardig
Hahaquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom heb ik Wijnaldum (Az) eigenlijk in mijn teamHeb je mij gehacked met je moderator tools GGMM?
Ja, waar vind je die?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Best leuk gedaan die statistiekenFok! kan wel iets.
[ afbeelding ]
Seip is ook een aardig onopvallende speler.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
links
[ afbeelding ]
Oh en
[ afbeelding ]
MäenpääIk bak er niks van. Ik ga mijn verdriet maar verdrinken
Hij pakt net geel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom heb ik Wijnaldum (Az) eigenlijk in mijn teamHeb je mij gehacked met je moderator tools GGMM?
quote:
Misschienquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Over een paar weken heb je alleen nog Vitesse spelers?
Je hele elftal is gewoon kut manquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je nagaan hoeveel punten ik kwijt ben door Fer
Verkapte 'kijk mij eens plannen hebben'-post.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme, bloed irritant dit. Dan maar even bellen om de plannen concreet te maken.
En "kijk mij populair zijn".quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij eens plannen hebben'-post.
Onzin, ik zeg juist geen plannen te hebben maar deze wel te willen makenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij eens plannen hebben'-post.
Mee eens!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme, bloed irritant dit. Dan maar even bellen om de plannen concreet te maken.
Je zegt plannen te hebben en deze concreet te willen maken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin, ik zeg juist geen plannen te hebben maar deze wel te willen maken
Veel plezier. Doe geen dingen die ik ook niet zou doen. Zoals naar thunderdome gaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:15 schreef Caland het volgende:
Ik ben er weg van, op naar thunderdome.
Dat wel ja... hoe dan ook, Whatsapp ligt eruit en dat is kutquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt plannen te hebben en deze concreet te willen maken.
Niet liegen.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:15 schreef Caland het volgende:
Ik ben er weg van, op naar thunderdome.
Dit soort dingen zijn toch leuker als ik het bij Davy doe. Anyway; sterkte er mee man.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel ja... hoe dan ook, Whatsapp ligt eruit en dat is kut
Bij jouw nieuwe UI heb ik steeds het gevoel dat de complete foto banwaardig is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel ja... hoe dan ook, Whatsapp ligt eruit en dat is kut
Nee joh. Dat zou inhouden dat ik er bewust naar had gezocht. Dit is echt volledig random, en alsnog zeuren mensen over een nietszeggen UIquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij jouw nieuwe UI heb ik steeds het gevoel dat de complete foto banwaardig is.
Waarom wil je zo graag nietszeggendheid uitstralen ? Ook jij bent gewoon een volwaardig persoon.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Dat zou inhouden dat ik er bewust naar had gezocht. Dit is echt volledig random, en alsnog zeuren mensen over een nietszeggen UI
Kies voor een UI van een protagonist van VI. Bijvoorbeeld de presentator die zijn duimen omhoog steekt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Dat zou inhouden dat ik er bewust naar had gezocht. Dit is echt volledig random, en alsnog zeuren mensen over een nietszeggen UI
Ik herken er ook een negerlul in.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij jouw nieuwe UI heb ik steeds het gevoel dat de complete foto banwaardig is.
Met zo'n UI niet hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag nietszeggendheid uitstralen ? Ook jij bent gewoon een volwaardig persoon.
Ik krijg de letters nauwelijks in de juiste volgrodequote:Op zaterdag 15 december 2012 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we al een beetje spanning voor NEC - PSV?
Van Februari tot Mei waarschijnlijk iedere donderdag van Gerwen in de Premier Leaguequote:Op zaterdag 15 december 2012 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, nu kan ik alles live maken.
Noem eens een paar ajacieden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is weer een van de grote verschillen tussen Ajax & Feyenoord, wat echte topclubs zijn, en PSV.
Niet lullig bedoeld overigens.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noem eens een paar ajacieden?
Wegens die ziekte heeft een goede bekendezaterdag zelfmoord gepleegd (geen grap). Daar zul je mij niet meer mee zien schelden voorlopig.quote:
Gecondoleerd. Hoe heb je jezelf uit de hel van de permban kunnen krijgen dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wegens die ziekte heeft mijn beste vriend zaterdag zelfmoord gepleegd (geen grap). Daar zul je mij niet meer mee zien schelden voorlopig.
Jammer, dat maakt je 10x minder maar ripquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wegens die ziekte heeft een goede bekendezaterdag zelfmoord gepleegd (geen grap). Daar zul je mij niet meer mee zien schelden voorlopig.
De Ebequote:Op zaterdag 15 december 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet kan verzinnen is je moeder een hoer.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Hoe heb je jezelf uit de hel van de permban kunnen krijgen dan?
Gezellig en fijn. Kapi heeft zich ook weer na een lange tijd laten zien hier.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Donraja
en
Stevenmac26
hebben HEEL hard hun best gedaan, HEEL veel mailtjes gestuurd, HEEL veel Yvonne en Danny geknuffeld en ik heb een HELE tijd niet gekloond om Fok! mijn goodwill te laten zien.
Ben een stuk volwassener geworden inmiddels, al blijf ik met HOOFDLETTERS typen en een overload emoticons. Dat blijft nou eenmaal HMF..
Klopt. Spreek mijn Kapo dagelijks Stijntjequote:Op zaterdag 15 december 2012 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezellig en fijn. Kapi heeft zich ook weer na een lange tijd laten zien hier.
Maar nu het belangrijkste, heb je nog diploma's gehaald?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Donraja
en
Stevenmac26
hebben HEEL hard hun best gedaan, HEEL veel mailtjes gestuurd, HEEL veel Yvonne en Danny geknuffeld en ik heb een HELE tijd niet gekloond om Fok! mijn goodwill te laten zien.
Ben een stuk volwassener geworden inmiddels, al blijf ik met HOOFDLETTERS typen en een overload emoticons. Dat blijft nou eenmaal HMF..
You idiot!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent een dwaas, inzanity heeft tenminste verstand van voetbal
Ben bezig met mijn masters. Komende zomer weer twee diploma's als het goed is, en mijn eerste specialisme behalen... Hoop ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar nu het belangrijkste, heb je nog diploma's gehaald?
Te mainstream geworden na de successen. Ik ben en blijf een hipster.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kies voor een UI van een protagonist van VI. Bijvoorbeeld de presentator die zijn duimen omhoog steekt.
Neem dan een cover van een hele goede underground plaat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te mainstream geworden na de successen. Ik ben en blijf een hipster.
Misschien dan plaatjes van Denen van Ajax. dat was totaal niet mainstream.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te mainstream geworden na de successen. Ik ben en blijf een hipster.
Hoi. Goede punten had je rondom het nieuwe stadion. Had het niet beter kunnen verwoorden. Jammer dat die Guidetti / Dirk-Kuijt nog steeds heiligschennis tegenover ons tweede huis pleegt.quote:
Jij bent als een bultrug walvis, alleen heb jij inmiddels al 100x een euthanasie spuitje weten te overleven.quote:
Heyquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks pik. Feels good to be back. Nu even zorgen dat het ook zo blijft...
Hij zit liever in de Arena dan in de Kuipquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoi. Goede punten had je rondom het nieuwe stadion. Had het niet beter kunnen verwoorden. Jammer dat die Guidetti / Dirk-Kuijt nog steeds heiligschennis tegenover ons tweede huis pleegt.
Hola, como estas?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoi. Goede punten had je rondom het nieuwe stadion. Had het niet beter kunnen verwoorden. Jammer dat die Guidetti / Dirk-Kuijt nog steeds heiligschennis tegenover ons tweede huis pleegt.
Steven is niet meer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Donraja
en
Stevenmac26
Waar hangt die uit?quote:
Is zo moeilijk. Maar... Guidetti. Want drie hattricks. Maar Ahmadi in je rug is ook wel erg lekker hoor, die mist Pel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF, wie is er beter. De pel of Guidetti?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |