*betekent.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso, aangezien die al wat heeft betekend in deze topic
Leef je droom.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:26 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik denk dat ik ga veranderen (alweer)
Ik ben al 29, laat me.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint steeds debieler te worden man.
Ik geef de schuld aan m'n kater.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
2e keer dat je iemand verbetert waar het niet nodig is.
Je imago verbrijzelt langzaam.
Wat is de Willems award ookalweer?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:29 schreef Doublepain het volgende:
Maak niet uit Drizzt, stem gewoom op mij voor Willems award. Ik wil hem neger
Zwak om iets anders de schuld te geven. Deed ik ook niet toen ik ziek was.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan m'n kater.
Dat je als GGMM typtquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat is de Willems award ookalweer?
Niemand typt als GGMM, dus die award is sowieso voor hem.quote:
Nee gewoon neequote:Op zaterdag 15 december 2012 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niemand typt als GGMM, dus die award is sowieso voor hem.
Wie is die trol in je nieuwe UI?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie is die trol in je nieuwe UI?
Watquote:
De tering.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Negerquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
?quote:
idd, wat een schijtwedstrijd daar in Duitslandquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:19 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou ik Schalke kijken als ik ook Zwolle kan kijken.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:44 schreef Doublepain het volgende:
Hehe Eredivisie begint weer, duurde een weekje
Boskamp die Twix eetquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor wie nog een UI zoekt, ik geef er eentje zomaar weg:
[ afbeelding ]
hij is totaal niet druk
Deze is wel baas.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor wie nog een UI zoekt, ik geef er eentje zomaar weg:
[ afbeelding ]
hij is totaal niet druk
Ik vraag het me ook al jaren af, dacht aan een soort meester uit een SM club.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:54 schreef Doublepain het volgende:
GGMM wat moet jouw UI eigenlijk voorstellen?
Godver, nu blijf ik dat zien, klojoquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook al jaren af, dacht aan een soort meester uit een SM club.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:52 schreef Doublepain het volgende:
Hahah je hapte, mooi man.. Je bent lekker bezig de laatse tijd
Ik wist het niet, sorry vergeef het mequote:Op zaterdag 15 december 2012 18:58 schreef GGMM het volgende:
Verder stelt je leven weinig voor als je dat niet weet.
[ afbeelding ]
Is goed.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wist het niet, sorry vergeef het me
Waarom heeft hij zo'n rare bril op? Kon je geen normale foto van hem vinden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij deze wil ik ook onthullen wie de man uit mijn UI is
[ afbeelding ]
Het is Jan Boskamp.
Tering.quote:
Hij was Gunter de Belg aan het koeken, het is belangrijk dat we overwicht houden op onze ooster- en zuiderburen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heeft hij zo'n rare bril op? Kon je geen normale foto van hem vinden?
[..]
Tering.![]()
Die blonde is niet zo mooi. Ik weet niet of dat Hazel of juist Kelly is Maar die ander wel idd.quote:
Is dat nou die Helenius? Zo had ik 'm me helemaal niet voorgesteld.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Om jullie te pesten ook een nieuwe en leuke user icon.
Nee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat nou die Helenius? Zo had ik 'm me helemaal niet voorgesteld.
Mooie aflevering was dat, het EK was op België een stuk leuker dan bij de NOS.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was Gunter de Belg aan het koeken, het is belangrijk dat we overwicht houden op onze ooster- en zuiderburen.
[ afbeelding ]
Ik zal het plaatje even opzoeken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die blonde is niet zo mooi. Ik weet niet of dat Hazel of juist Kelly is Maar die ander wel idd.
Dat sowieso, ik heb elke keer gekeken met de Boss die zelfs aan Courtois en Mario Been ging zittenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooie aflevering was dat, het EK was op België een stuk leuker dan bij de NOS.
Bossie gaf ook gewoon die negert van Chelsea een koek. Geen probleemquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik heb elke keer gekeken met de Boss die zelfs aan Courtois en Mario Been ging zittenOok het commentaar tijdens de wedstrijden was beter.
Loekakoe.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bossie gaf ook gewoon die negert van Chelsea een koek. Geen probleem
Die man is sowieso echt een baas. Heeft nog kijk op het spelletje ook.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bossie gaf ook gewoon die negert van Chelsea een koek. Geen probleem
Alleen jammer dat ie voor de verkeerde club isquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man is sowieso echt een baas. Heeft nog kijk op het spelletje ook.
Sterkte, jongen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat Nicki Minaj Doublepain? Mijn hersenen zijn er nog niet overuit en verkeer dan ook in een rare fase van opwinding.
Ja, fapzequote:Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat Nicki Minaj Doublepain? Mijn hersenen zijn er nog niet overuit en verkeer dan ook in een rare fase van opwinding.
Het is eigenlijk wel opvallend dat PSV in haar hele geschiedenis eigenlijk alleen maar van die non-personalities heeft kunnen voortbrengen. Ik bedoel, het uithangbord zijn die twee debiele broertjes.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ie voor de verkeerde club is
Ja, dat is weer een van de grote verschillen tussen Ajax & Feyenoord, wat echte topclubs zijn, en PSV.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel opvallend dat PSV in haar hele geschiedenis eigenlijk alleen maar van die non-personalities heeft kunnen voortbrengen. Ik bedoel, het uithangbord zijn die twee debiele broertjes.
Willy en René hebben zulke hoogmoed m.b.t tot PSV. En dan gaan ze achteraf ook heerlijk piepen in koor bij Omroepje Brabantquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel opvallend dat PSV in haar hele geschiedenis eigenlijk alleen maar van die non-personalities heeft kunnen voortbrengen. Ik bedoel, het uithangbord zijn die twee debiele broertjes.
Boskamp met Lukakuquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
http://www.sporza.be/permalink/1.1347471Bossie met Been
Boskamp en het trouwgereedschap van Lozanoquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boskamp met Lukaku
http://www.sporza.be/cm/s(...)_opvallend/1.1331785
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Boskamp en het trouwgereedschap van Lozano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel je pijn, maar mijn hoogtepunt is toch al achter de rug in de Voetbalmanager.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
1 Keer raden wie ik afgelopen week uit mijn team heb geknikkerd
Voor wie heb jij hem vervangen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, maar mijn hoogtepunt is toch al achter de rug in de Voetbalmanager.
Lellek wuuf.quote:
Mike van Duinenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor wie heb jij hem vervangen?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mike van Duinenen met het beetje extra geld Siem de Jong aangetrokken.
Ik heb Pelle gekocht, Siem de Jong was echt extreem duur.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mike van Duinenen met het beetje extra geld Siem de Jong aangetrokken.
Ja, dat zal vast nog lang duren op deze manier.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds boven je ondanks de matige prestaties van de afgelopen weken
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast nog lang duren op deze manier.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast nog lang duren op deze manier.
Als ik binnen 4 weken niet boven je sta zou ik me kapot schamen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent net zo slecht joh. Wat ik slecht noem is jouw normale niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |