Ja, fapzequote:Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat Nicki Minaj Doublepain? Mijn hersenen zijn er nog niet overuit en verkeer dan ook in een rare fase van opwinding.
Het is eigenlijk wel opvallend dat PSV in haar hele geschiedenis eigenlijk alleen maar van die non-personalities heeft kunnen voortbrengen. Ik bedoel, het uithangbord zijn die twee debiele broertjes.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ie voor de verkeerde club is
Ja, dat is weer een van de grote verschillen tussen Ajax & Feyenoord, wat echte topclubs zijn, en PSV.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel opvallend dat PSV in haar hele geschiedenis eigenlijk alleen maar van die non-personalities heeft kunnen voortbrengen. Ik bedoel, het uithangbord zijn die twee debiele broertjes.
Willy en René hebben zulke hoogmoed m.b.t tot PSV. En dan gaan ze achteraf ook heerlijk piepen in koor bij Omroepje Brabantquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel opvallend dat PSV in haar hele geschiedenis eigenlijk alleen maar van die non-personalities heeft kunnen voortbrengen. Ik bedoel, het uithangbord zijn die twee debiele broertjes.
Boskamp met Lukakuquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
http://www.sporza.be/permalink/1.1347471Bossie met Been
Boskamp en het trouwgereedschap van Lozanoquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boskamp met Lukaku
http://www.sporza.be/cm/s(...)_opvallend/1.1331785
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Boskamp en het trouwgereedschap van Lozano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel je pijn, maar mijn hoogtepunt is toch al achter de rug in de Voetbalmanager.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
1 Keer raden wie ik afgelopen week uit mijn team heb geknikkerd
Voor wie heb jij hem vervangen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, maar mijn hoogtepunt is toch al achter de rug in de Voetbalmanager.
Lellek wuuf.quote:
Mike van Duinenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor wie heb jij hem vervangen?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mike van Duinenen met het beetje extra geld Siem de Jong aangetrokken.
Ik heb Pelle gekocht, Siem de Jong was echt extreem duur.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mike van Duinenen met het beetje extra geld Siem de Jong aangetrokken.
Ja, dat zal vast nog lang duren op deze manier.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds boven je ondanks de matige prestaties van de afgelopen weken
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast nog lang duren op deze manier.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast nog lang duren op deze manier.
Als ik binnen 4 weken niet boven je sta zou ik me kapot schamen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent net zo slecht joh. Wat ik slecht noem is jouw normale niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |