Waarom heeft hij zo'n rare bril op? Kon je geen normale foto van hem vinden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij deze wil ik ook onthullen wie de man uit mijn UI is
[ afbeelding ]
Het is Jan Boskamp.
Tering.quote:
Hij was Gunter de Belg aan het koeken, het is belangrijk dat we overwicht houden op onze ooster- en zuiderburen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heeft hij zo'n rare bril op? Kon je geen normale foto van hem vinden?
[..]
Tering.![]()
Die blonde is niet zo mooi. Ik weet niet of dat Hazel of juist Kelly is Maar die ander wel idd.quote:
Is dat nou die Helenius? Zo had ik 'm me helemaal niet voorgesteld.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Om jullie te pesten ook een nieuwe en leuke user icon.
Nee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat nou die Helenius? Zo had ik 'm me helemaal niet voorgesteld.
Mooie aflevering was dat, het EK was op België een stuk leuker dan bij de NOS.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was Gunter de Belg aan het koeken, het is belangrijk dat we overwicht houden op onze ooster- en zuiderburen.
[ afbeelding ]
Ik zal het plaatje even opzoeken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die blonde is niet zo mooi. Ik weet niet of dat Hazel of juist Kelly is Maar die ander wel idd.
Dat sowieso, ik heb elke keer gekeken met de Boss die zelfs aan Courtois en Mario Been ging zittenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooie aflevering was dat, het EK was op België een stuk leuker dan bij de NOS.
Bossie gaf ook gewoon die negert van Chelsea een koek. Geen probleemquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik heb elke keer gekeken met de Boss die zelfs aan Courtois en Mario Been ging zittenOok het commentaar tijdens de wedstrijden was beter.
Loekakoe.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bossie gaf ook gewoon die negert van Chelsea een koek. Geen probleem
Die man is sowieso echt een baas. Heeft nog kijk op het spelletje ook.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bossie gaf ook gewoon die negert van Chelsea een koek. Geen probleem
Alleen jammer dat ie voor de verkeerde club isquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man is sowieso echt een baas. Heeft nog kijk op het spelletje ook.
Sterkte, jongen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat Nicki Minaj Doublepain? Mijn hersenen zijn er nog niet overuit en verkeer dan ook in een rare fase van opwinding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |