Van Februari tot Mei waarschijnlijk iedere donderdag van Gerwen in de Premier Leaguequote:Op zaterdag 15 december 2012 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, nu kan ik alles live maken.
Noem eens een paar ajacieden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is weer een van de grote verschillen tussen Ajax & Feyenoord, wat echte topclubs zijn, en PSV.
Niet lullig bedoeld overigens.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noem eens een paar ajacieden?
Wegens die ziekte heeft een goede bekendezaterdag zelfmoord gepleegd (geen grap). Daar zul je mij niet meer mee zien schelden voorlopig.quote:
Gecondoleerd. Hoe heb je jezelf uit de hel van de permban kunnen krijgen dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wegens die ziekte heeft mijn beste vriend zaterdag zelfmoord gepleegd (geen grap). Daar zul je mij niet meer mee zien schelden voorlopig.
Jammer, dat maakt je 10x minder maar ripquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wegens die ziekte heeft een goede bekendezaterdag zelfmoord gepleegd (geen grap). Daar zul je mij niet meer mee zien schelden voorlopig.
De Ebequote:Op zaterdag 15 december 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet kan verzinnen is je moeder een hoer.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Hoe heb je jezelf uit de hel van de permban kunnen krijgen dan?
Gezellig en fijn. Kapi heeft zich ook weer na een lange tijd laten zien hier.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Donraja
en
Stevenmac26
hebben HEEL hard hun best gedaan, HEEL veel mailtjes gestuurd, HEEL veel Yvonne en Danny geknuffeld en ik heb een HELE tijd niet gekloond om Fok! mijn goodwill te laten zien.
Ben een stuk volwassener geworden inmiddels, al blijf ik met HOOFDLETTERS typen en een overload emoticons. Dat blijft nou eenmaal HMF..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |