Krijg m'n bek ondertussen weer redelijk open. Ontbijt was wel heel pijnlijk jaquote:Op zondag 16 december 2012 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
3 stuks, lekker hoor. Pijn met eten ja?. Met mij..ik moet leren
Aan de pillen gezeten?quote:Op zondag 16 december 2012 19:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg m'n bek ondertussen weer redelijk open. Ontbijt was wel heel pijnlijk ja
Dat heeft hij dan toch ook niet, persoonlijkheid, als hij de kerktoren van Arnhem niet ziet krijgt hij heimwee, uitstraling omdat hij vol met inkt zit?quote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat niet om z'n kwaliteit maar persoonlijkheid en uitstraling. Theo is een baas
Ik moet gewoon ff:quote:Op zondag 16 december 2012 19:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep, thunderdome. Laatste keer was meer dan een jaar terug dus mocht wel weer eens
Heb ook geen wijf nodig om klaar te komen maar het wordt er allemaal wel een stuk leuker van.quote:Op zondag 16 december 2012 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet gewoon ff:
Pillen nodig hebben om los te kunnen gaan op een feest
Geen idee man, eerst moet het huis hier verkocht worden voordat ik weer naar het mooie Twente kan...quote:Op zondag 16 december 2012 19:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ook geen wijf nodig om klaar te komen maar het wordt er allemaal wel een stuk leuker van.
Wanneer verhuis je?
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 19:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ook geen wijf nodig om klaar te komen maar het wordt er allemaal wel een stuk leuker van.
Wanneer verhuis je?
Welke browser gebruik je?quote:Op zondag 16 december 2012 19:33 schreef TwenteFC het volgende:
http://watchseries.eu/ is down, weet iemand een goed alternatief?
quote:Op zondag 16 december 2012 19:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Download dit en je kan op Hulu.com
https://mediahint.com/
BBC player werk dan ook.quote:Op zondag 16 december 2012 19:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hulu staat een heleboel niet op merk ik. Wil de laatste aflevering van Merlin kijken.
quote:Op zondag 16 december 2012 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
BBC player werk dan ook.
Edit: toch niet.
Dat was iemand anders volgens mij, zo'n gast die iedereen achterna ging om een foto van Cruijff.quote:Op zondag 16 december 2012 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was hij die fotograaf die een klein kind een rekening had gestuurd omdat dat kind op zijn site een foto van hem had geplaatst?
Misschien dat ze nog wat dingen uit de samenvatting lieten want ik heb het niet gezien.quote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onterecht rood en penalty tegen tegen Feyenoord en DRIE niet gegeven penalties aan Feyenoord, letterlijk.
Bossen mag wmb nooit meer fluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |