Scheidsrechter had de hoofdrol, die was echt waardeloosquote:Op zondag 16 december 2012 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, heb geen eredivisie live meer.
Lijkt wel op onze wedstrijd van vanmorgen, 4 rode kaarten en 1 onterechte penaltyquote:Op zondag 16 december 2012 18:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scheidsrechter had de hoofdrol, die was echt waardeloos
Onterecht rood en penalty tegen tegen Feyenoord en DRIE niet gegeven penalties aan Feyenoord, letterlijk.quote:Op zondag 16 december 2012 18:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt wel op onze wedstrijd van vanmorgen, 4 rode kaarten en 1 onterechte penalty
quote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onterecht rood en penalty tegen tegen Feyenoord en DRIE niet gegeven penalties aan Feyenoord, letterlijk.
Bossen mag wmb nooit meer fluiten.
Overdrijven is ook een vak, maar die penalty en rode kaart tegen BMI sloegen nergens op verder floot hij gewoon slecht maar zeker niet tegen Feyenoordquote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onterecht rood en penalty tegen tegen Feyenoord en DRIE niet gegeven penalties aan Feyenoord, letterlijk.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die Pelle mag nooit meer voetballen, godverdomme die man is erger dan Dries Mertens..quote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hunter was gisterenquote:Op zondag 16 december 2012 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Feyenoord mag dit jaar niet echt mopperen op de scheids, het heeft ook vaak meegezeten.
Huntelaar 2x geel vandaag.
Ooh, had ik nog niet gezien.quote:
Omdat het vorige week hielp, gaat hij het nu elke week proberen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Pelle mag nooit meer voetballen, godverdomme die man is erger dan Dries Mertens..
Dat had ik wel meegekregen. Die van Chelsea is er ook al weer uitgetrapt als ik het goed heb.quote:
Maar daar hoor je die Feyenoorders niet over. Maar als Driesje een keer gras hapt, dan komen ze al hyena´s eraanquote:Op zondag 16 december 2012 18:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat het vorige week hielp, gaat hij het nu elke week proberen.
Dat wordt een doelpuntenfeest denk ik.quote:
Hopelijk speelt de Özquote:Op zondag 16 december 2012 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt een doelpuntenfeest denk ik.
Benitez out ja?quote:Op zondag 16 december 2012 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat had ik wel meegekregen. Die van Chelsea is er ook al weer uitgetrapt als ik het goed heb.
Sierd dus bij Messi tegen Atleti, mooi.quote:Op zondag 16 december 2012 18:58 schreef Doublepain het volgende:
Emile die even weer kan haten op Madrid
Sport1, waar commentators zelden objectief zijn
Ik las het op een site vandaag, verder niet meer gekeken.quote:
Hij moet wat die sukkelquote:Op zondag 16 december 2012 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij noemde Ramos de beste man van het veld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |