ik ben fanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen dan wel in goede harmonie.
Ik minacht niemand, zeker Johannes niet.
Ja was baas, DHC ook welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie vind die oldschool THC tracks ook echt hard?
Doet me denken aan groep 7-8.
quote:
Kom maar dan, if it pleases the johannes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wie ik zonet allemaal zei en dus niels en stylo en wie je er maar bij wil hebben.
Is er nog een feyenoorder die toe wil treden? die zijn wat te weinig vertegenwoordigd
Daar heb je een punt. Schakinho zal na de zomerstop z'n return maken in mijn UI.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik mis Ruben Schaken in dit plaatje. bless.
Hee je zit toch wel in mijn team he? Toch niet in dat GGMM / Tyron team? Van die patsers, van die gladjakkers.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik mis Ruben Schaken in dit plaatje. bless.
Je bent welkomquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Kom maar dan, if it pleases the johannes.
Notoire domoren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee je zit toch wel in mijn team he? Toch niet in dat GGMM / Tyron team? Van die patsers, van die gladjakkers.
tyron en ggmm samen een team?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee je zit toch wel in mijn team he? Toch niet in dat GGMM / Tyron team? Van die patsers, van die gladjakkers.
Bashen op GGMM is altijd leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De rest van de post was een mooi compliment maar deze opmerking voegde niks toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |