Ik geloof het meteen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het klopt overigens niet, dat je het weet
Ja als jij niet verteld hoe je eruitziet...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het klopt overigens niet, dat je het weet
Heb je al gestuurd, lijk er 1 op 1 opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als jij niet verteld hoe je eruitziet...
Vlammen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn Poolse bovenbuurvrouw zat zojuist Poolse muziek te pompen.
Ik heb hier met allemaal look-a-likes van bekende mensen te maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je al gestuurd, lijk er 1 op 1 op
Op welk bekend persoon lijk jij?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hier met allemaal look-a-likes van bekende mensen te maken.
Toch apart dat je dat nog om 2 uur snachts uit je mouw weet te schudden. Na het avondeten houd het creatieve bij mij wel zo'n beetje opquote:
De creativiteit komt meestal pas 's avonds en 's nachts los. Maar als ik het nu maak en het post is iedereen al te bed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Toch apart dat je dat nog om 2 uur snachts uit je mouw weet te schudden. Na het avondeten houd het creatieve bij mij wel zo'n beetje op
Ik ben ook een 1D look-a-likequote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Welke look-a-like ben jij DP.
Niet look-a-like van Harry Styles zijn
Van Whey krijg je overigens veel puisten op je rug, maar niet op mijn hoofd heb ik gemerkt...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eigenlijk zitten hier gewoon allemaal gingers met een puistenkop.
One Direction.quote:
Dit kan ik bevestigen. Oplossing: veel water/groene thee drinkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Whey krijg je overigens veel puisten op je rug, maar niet op mijn hoofd heb ik gemerkt...
Whey?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Whey krijg je overigens veel puisten op je rug, maar niet op mijn hoofd heb ik gemerkt...
Top, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
One Direction.
[..]
Dit kan ik bevestigen. Oplossing: veel water/groene thee drinken
Shakequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |