Wie zijn dit?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
De kwaliteit is ruk, maar ik maak hem morgen wel beter![]()
[ afbeelding ]
Als iedereen die erop wil even zijn uiterlijke kenmerken doorgeeft maak ik er een mooi geheel van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Muto en Tjacka wilden ook graag toetreden en bovendien zijn er nog diverse VI Hooligans maar diens uiterlijk kan ik natuurlijk niet raden dus laten we het maar bij mensen binnen deze SC houden
Misschien kan ie mij tekenen terwijl ik tong wurg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Muto en Tjacka wilden ook graag toetreden en bovendien zijn er nog diverse VI Hooligans maar diens uiterlijk kan ik natuurlijk niet raden dus laten we het maar bij mensen binnen deze SC houden
Als je vertelt hoe je eruitziet maak ik hem.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Misschien kan ie mij tekenen terwijl ik tong wurg.
Hierbij de policy van #TeamJohannes betreffende tong.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Misschien kan ie mij tekenen terwijl ik tong wurg.
Prins Carnaval.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:06 schreef Divje het volgende:
Wat valt er te doen aan herrie makende buren. Wie the hell gaat er op dit moment hoempapa muziek luisteren.
Sorryquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:06 schreef Divje het volgende:
Wat valt er te doen aan herrie makende buren. Wie the hell gaat er op dit moment hoempapa muziek luisteren.
Exact als mijn avatar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je vertelt hoe je eruitziet maak ik hem.
Mijn Poolse bovenbuurvrouw zat zojuist Poolse muziek te pompen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:06 schreef Divje het volgende:
Als je Johanna_Vermeer was had je een goede wederhelft geweest.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hierbij de policy van #TeamJohannes betreffende tong.
Permanent verwijderen uit VBL, instroom in de samenleving lijkt onmogelijk, dus wij pleiten voor herplaatsing binnen ONZ en dan in quarantaine.
Die mag dus écht in 't zuiden blijven.quote:
Jij bent een dik wijf?quote:
Know that feelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn Poolse bovenbuurvrouw zat zojuist Poolse muziek te pompen.
Aha...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ondergetekende, Rens, LR, Johannes, DP, Insomnia, Niels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |