vlnr?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
De kwaliteit is ruk, maar ik maak hem morgen wel beter![]()
[ afbeelding ]
Wie is wie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
De kwaliteit is ruk, maar ik maak hem morgen wel beter![]()
[ afbeelding ]
Nee het is te vlug getekend. Maar ik deed dit zodat jullie toevoegingen kunnen maken aan jullie uiterlijkheden enzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder is de pilot goed geslaagd hoor
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zijn ook op hetzelfde moment klaar met douche...
Sleep is for the weak.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, ik ga kijken
fuck slaap wie heeft het nodig?
Sport1quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk een goeie stream, gister had ik van NHL een VLC stream dat was gewoon kwaliteit van NHL gamepass. Geil was dat. Beter kan ik dat ook van NBA vinden.
De haatbaard van LR was het meest duidelijk. DP lijkt verdacht veel op ene Strootquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ondergetekende, Rens, LR, Johannes, DP, Insomnia, Niels.
Ik heb hem al een goeie pic gestuurdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De haatbaard van LR was het meest duidelijk. DP lijkt verdacht veel op ene Stroot
Fav het, altijd wel bijna HD kwaliteitquote:
Ik vermoed ook dat hij de verloren tweelingbroer van Kevin is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De haatbaard van LR was het meest duidelijk. DP lijkt verdacht veel op ene Stroot
Wie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk hoort onze voorman in de verkiezingen er ook op te staan.
Styloooooquote:
Had de Stroot dat maar..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat hij de verloren tweelingbroer van Kevin is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |