Als je kijkt hoe snel topics van onder andere Johannes gesloten worden, waarin een waardevolle discussie gestart kan worden. Dan nemen anderen het ook veel te serieus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is Fok!, doe normaal en stop met het te serieus nemen.
Jezus Christus te paard.
Vergeet ze vooral niet te ontharen Stijn. De recepten komen later wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben dat niet. Ik zit nu te kijken naar recepten die ik kan maken bij sperziebonen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een erg geloofwaardig excuus.
Ik neem het serieus genoeg om mijzelf af te vragen wat ik hier nog doe inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:20 schreef Deutschbumsenjageil het volgende:
[..]
Als je kijkt hoe snel topics van onder andere Johannes gesloten worden, waarin een waardevolle discussie gestart kan worden. Dan nemen anderen het ook veel te serieus.
Het 'neem het niet zo serieus' argument is onzin, want iedereen hier neemt Fok! serieus.
je had je briefje toch zelf ook wel even kunnen posten HMFquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:20 schreef Deutschbumsenjageil het volgende:
[..]
Als je kijkt hoe snel topics van onder andere Johannes gesloten worden, waarin een waardevolle discussie gestart kan worden. Dan nemen anderen het ook veel te serieus.
Het 'neem het niet zo serieus' argument is onzin, want iedereen hier neemt Fok! serieus.
Het komt wat geloofwaardigheid betreft aardig in de buurt van een legoraket maken met je zoontje.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een erg geloofwaardig excuus.
Is daar iets mis mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het komt wat geloofwaardigheid betreft aardig in de buurt van een legoraket maken met je zoontje.
Ben niet HMF.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je had je briefje toch zelf ook wel even kunnen posten HMF
Geeft weer hoe erg van de genoemde censuur sprake is en hoe minderwaardig de VBL-gasten worden behandeld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:20 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Vind het persoonlijk ook uiterst raar dat een conversatie om nader naar elkaar toe te komen meteen met de deur dicht word gegooid.
Nee, de grootste bazen doen dat.quote:
Pfffffquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je de lesbische medemens beledigt.
Topic is open nu.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:22 schreef Deutschbumsenjageil het volgende:
[..]
Ben niet HMF.
[..]
Geeft weer hoe erg van de genoemde censuur sprake is en hoe minderwaardig de VBL-gasten worden behandeld.
Gek genoeg zijn twee argumenten in dat topic dus in 10 seconden bevestigd.
Jij bent straatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:22 schreef Deutschbumsenjageil het volgende:
[..]
Ben niet HMF.
[..]
Geeft weer hoe erg van de genoemde censuur sprake is en hoe minderwaardig de VBL-gasten worden behandeld.
Gek genoeg zijn twee argumenten in dat topic dus in 10 seconden bevestigd.
... en dan gaat er mongolisch in gepost worden en dat gaat ie weer dichtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
Topic van Johannes gaat weer open![]()
Mijn topic heeft zin gehad
Dat is alleen weggelegd aan de grootste bazen ter wereld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het komt wat geloofwaardigheid betreft aardig in de buurt van een legoraket maken met je zoontje.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
Topic van Johannes gaat weer open![]()
Mijn topic heeft zin gehad
Die kloon is niet van Stijn, Stijn was sperziebonenrecepten aan het zoeken.quote:
Benieuwd of hij weer wat gaat investeren in FC Utrecht. Dat het weer gaat leven in de stad.quote:
Dat is kapo.quote:
Niet zo schelden. Die stok heeft ook gevoelens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:28 schreef mrstylo het volgende:
Nog steeds daarmee bezig?
Serieus rot eens op met die kut stok van jullie.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:28 schreef mrstylo het volgende:
Het werd pas echt gênant toen er heel diplomatiek gepost begon te worden onder kloonsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is kapo.
Ik heb iets gemist denk ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het werd pas echt gênant toen er heel diplomatiek gepost begon te worden onder kloons
Gast, ik was recepten aan het zoeken voor sperzieboontjes. Ga me niet van dit soort dingen beschuldigen man.quote:
Heb je nou al wat gevonden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, ik was recepten aan het zoeken voor sperzieboontjes. Ga me niet van dit soort dingen beschuldigen man.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, ik was recepten aan het zoeken voor sperzieboontjes. Ga me niet van dit soort dingen beschuldigen man.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die kloon is niet van Stijn, Stijn was sperziebonenrecepten aan het zoeken.
Ik had iets met satésaus gedaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.mijnreceptenbo(...)en-tomaat-19159.html
Sorry Stijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima receptje, ga je dat maken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.mijnreceptenbo(...)en-tomaat-19159.html
Maar wraps vallen toch ook best mee om te eten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, heb ik allemaal in huis. [ afbeelding ]
Ik heb dat gegeten en ik kon het niet door mijn keel krijgen, kokhalzen als een gek en gelijk uitgespuugdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wraps vallen toch ook best mee om te eten?
Ik heb wel eens zoiets gemaakt, dat was prima te eten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, heb ik allemaal in huis. [ afbeelding ]
Dat heb ik altijd met pasta.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dat gegeten en ik kon het niet door mijn keel krijgen, kokhalzen als een gek en gelijk uitgespuugd
Misschien kan je moeder gewoon niet koken..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dat gegeten en ik kon het niet door mijn keel krijgen, kokhalzen als een gek en gelijk uitgespuugd
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien kan je moeder gewoon niet koken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |