Eensquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan, maar steun de persoon die het gedaan heeft.
VBL till I die
dat wisten we al hoor, is namelijk zonder taalfouten geschrevenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan, maar steun de persoon die het gedaan heeft.
VBL till I die
Callie gaat los vanavondtwitter:CafeHetHart twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 11:50:14Vanavond draait hij niet in las Vegas maar gewoon in Het Hart @DJMatsoeMatsoe! Samen met @AllrounDJRutger.# 22.00 uur# Leeftijd 18+!! reageer retweet
Wij hebben bij deze vriendschap gesloten met #TeamGGMM, j0rdiiii uit onze gelederen verstoten en zullen hem voortaan negeren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FB / Waarom sluiten van dit topic?
#TEAMGGMM is hier schuldig aanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben bij deze vriendschap gesloten met #TeamGGMM, j0rdiiii uit onze gelederen verstoten en zullen hem voortaan negeren.
Ik ben niet haatdragend, maar dit was wel erg laagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben bij deze vriendschap gesloten met #TeamGGMM, j0rdiiii uit onze gelederen verstoten en zullen hem voortaan negeren.
Zoals j0rdiii had kunnen lezen zijn wij wel bescheiden, maar niet nederig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet haatdragend, maar dit was wel erg laag
Hangt er van af of je het met het statement eens bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is lastig.
#Teamj0rdiiii of #TeamJohannes
Ik pak even koffie.
#TeamRon natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is lastig.
Ik pak even koffie.
Is een makkie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is lastig.
Ik pak even koffie.
Verklaartquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Happel het volgende:
j0rdiii zal wel de nieuwe mod worden. Dat verklaard zijn nsberen gedrag.
Dat lijkt me geweldig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bied vriendschap aan aan het #TeamGGMM (alhoewel lid Doublepain wat tegen stribbelt)
Zoals?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me geweldig.Laten we ons concentreren op belangrijkere zaken.
nee ik zal nooit mod worden, laat ik wel aan jou overquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Happel het volgende:
j0rdiii zal wel de nieuwe mod worden. Dat verklaard zijn nsberen gedrag.
Kan niet. Ik ben dwars.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee ik zal nooit mod worden, laat ik wel aan jou over
AllrounDJRutgerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Callie gaat los vanavondtwitter:CafeHetHart twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 11:50:14Vanavond draait hij niet in las Vegas maar gewoon in Het Hart @DJMatsoeMatsoe! Samen met @AllrounDJRutger.# 22.00 uur# Leeftijd 18+!! reageer retweet
GGMM kan jij verklaren waarom ik voor elke situatie een glitterbeer voorhanden heb?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me geweldig.Laten we ons concentreren op belangrijkere zaken.
Zijn je ouders er niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga vanavond iets koken met sperziebonen.
Het zal met je geaardheid te maken hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM kan jij verklaren waarom ik voor elke situatie een glitterbeer voorhanden heb?
Oke Stijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef Deutschbumsenjageil het volgende:
Even een kloon. Ik ben geen gebande maar de grond wordt me hier te heet onder de voeten.
Ik vind het onzin dat het topic van Johannes gesloten is.
Einde bericht.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die eten wraps, ik heb een hekel aan wraps.
Gr gr
Hmm.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal met je geaardheid te maken hebben.
Het is Fok!, doe normaal en stop met het te serieus nemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef Deutschbumsenjageil het volgende:
Even een kloon. Ik ben geen gebande maar de grond wordt me hier te heet onder de voeten.
Einde bericht.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:18 schreef Deutschbumsenjageil het volgende:
Einde bericht.
Hm, dat is wel een erg geloofwaardig excuus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben dat niet. Ik zit nu te kijken naar recepten die ik kan maken bij sperziebonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |