lul nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie nu pas Yvonne haar teringlange post in VBLEn Jimbo (De dader) heeft zich gelukkig in luwte weet te zetten.
Ik ga de kogel maar voor hem vangen denk ik.
Yvonne, ik was het.
Alsof jij een ban krijgtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:02 schreef Jimbo het volgende:
Mensen, ik ben ervandoor.
mocht dit mn laatste post zijn door wat voor ban dan ook, het was een eer met jullie gestreden te hebben
dikke kus
Jimbo
haha kkgehandicaptequote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lul nietik heb geen stok gepakt, ik kan nieteens lopen man
Allemaal een onderdeel van je geniale plan. Blessure faken, geloofwaardigheid opbouwen met je post record en dan toeslaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lul nietik heb geen stok gepakt, ik kan nieteens lopen man
Krijgen we zo allemaal een ban zeker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De verdachte lijst was gewoon alle VBL SC users. Tja.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onlangs vermeldde ik al dat #TeamJohannes zijn handen heeft weten te leggen op materiaal van een partijbijeenkomst van #TeamGGMM, waar alle leden (GGMM en Tyron) present waren.
[..]
als ik die stok had gepakt en nog 2.8k post wist te maken had ik het netjes gedaan jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal een onderdeel van je geniale plan. Blessure faken, geloofwaardigheid opbouwen met je post record en dan toeslaan.
Kutsmoes.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik! Maar ik was werken en uiteten gisteren
Wie een hond wilt slaan vindt licht een stok.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben die stok best wel zat. Als jullie er niet over ophouden kan ik niet beloven niet boos te zullen worden.
Ik heb het niet gedaan, maar steun de persoon die het gedaan heeft.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:56 schreef yvonne het volgende:
Even in de herhaling:
En wees eens een held en neem de consequenties van je daden, nu gaat er zo een hele groep de dupe van worden, dus: wie hoort hier absoluut niet op te staan:
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
J0rdiiii valt je aan op een niet zo'n nette wijze. Tevens betwist hij je integriteit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie een hond wilt slaan vindt licht een stok.
Waar doet hij dat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
J0rdiiii valt je aan op een niet zo'n nette wijze. Tevens betwist hij je integriteit.
Komt hij op onze blacklist nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |