Eensquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan, maar steun de persoon die het gedaan heeft.
VBL till I die
dat wisten we al hoor, is namelijk zonder taalfouten geschrevenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan, maar steun de persoon die het gedaan heeft.
VBL till I die
Callie gaat los vanavondtwitter:CafeHetHart twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 11:50:14Vanavond draait hij niet in las Vegas maar gewoon in Het Hart @DJMatsoeMatsoe! Samen met @AllrounDJRutger.# 22.00 uur# Leeftijd 18+!! reageer retweet
Wij hebben bij deze vriendschap gesloten met #TeamGGMM, j0rdiiii uit onze gelederen verstoten en zullen hem voortaan negeren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FB / Waarom sluiten van dit topic?
#TEAMGGMM is hier schuldig aanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben bij deze vriendschap gesloten met #TeamGGMM, j0rdiiii uit onze gelederen verstoten en zullen hem voortaan negeren.
Ik ben niet haatdragend, maar dit was wel erg laagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben bij deze vriendschap gesloten met #TeamGGMM, j0rdiiii uit onze gelederen verstoten en zullen hem voortaan negeren.
Zoals j0rdiii had kunnen lezen zijn wij wel bescheiden, maar niet nederig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet haatdragend, maar dit was wel erg laag
Hangt er van af of je het met het statement eens bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is lastig.
#Teamj0rdiiii of #TeamJohannes
Ik pak even koffie.
#TeamRon natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is lastig.
Ik pak even koffie.
Is een makkie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is lastig.
Ik pak even koffie.
Verklaartquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef Happel het volgende:
j0rdiii zal wel de nieuwe mod worden. Dat verklaard zijn nsberen gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |