Is het met citroen lekkerder?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het citroentje er eigenlijk niet in hoort maar dat ze dat in Mexico op het bier doen/deden om vliegen uit de fles te houden, Amerikaanse toeristen begrepen dat niet en begonnen die lime in de fles te stoppen en de hype was begonnen.
Ach... mensen doen ook citroen/limoen in hun cola, en vinden het dan lekkerder in het zonnetje. Zo moet je het ook zien bij Corona. Drinkt lekker weg, maar dat is het wel.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het citroentje er eigenlijk niet in hoort maar dat ze dat in Mexico op het bier doen/deden om vliegen uit de fles te houden, Amerikaanse toeristen begrepen dat niet en begonnen die lime in de fles te stoppen en de hype was begonnen.
Ach... zo hoort het poeder ook eigenlijk niet op een Limburgse vlaai, maar werd het erop gestrooid om de schimmel te verbergenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ben je rebels J0rdiiii. Geef die stok nou gewoon terug man, de grap is wel over nu.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:15 schreef j0rdiiii het volgende:
dat verhaal heb ik ook een keer gehoord inderdaad
Hij wordt de nieuwe mod, ik zweer het.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je rebels J0rdiiii. Geef die stok nou gewoon terug man, de grap is wel over nu.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... zo hoort het poeder ook eigenlijk niet op een Limburgse vlaai, maar werd het erop gestrooid om de schimmel te verbergen
Ja man. Heb je ook al die afleveringen gezien?quote:
'Wil je met poedersuiker?'quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man. Heb je ook al die afleveringen gezien?
Sjaak![]()
weddenschapje?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij wordt de nieuwe mod, ik zweer het.
ik kom nooit buiten weet je tochquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je rebels J0rdiiii. Geef die stok nou gewoon terug man, de grap is wel over nu.
Wellus. Of laat jij je hond binnen uit?quote:
flikker wat doe je nouquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wellus. Of laat jij je hond binnen uit?
Heerenveners ook niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
Twitter bestaat 7 jaar, Facebook bestaat 9 jaar. Er is dus nog nooit een Feyenoorder geweest die heeft kunnen posten dat ze kampioen zijn.
Geen behoefte aan, ben dan 99,9999999999% zeker dronken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
Twitter bestaat 7 jaar, Facebook bestaat 9 jaar. Er is dus nog nooit een Feyenoorder geweest die heeft kunnen posten dat ze kampioen zijn.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:23 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, ben dan 99,9999999999% zeker dronken.
stond er alntoch?quote:
Heb jij die shit gepost dan toen Ajax kampioen werd?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
vokgende topic mag iemand dat doen. zit mobiel atmquote:
Jimbo mijn kat is in slaap gevallen in mijn armenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vokgende topic mag iemand dat doen. zit mobiel atm
Wanhopige piet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Dacht zich zo populair in de SC te maken
Pics van je kat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo mijn kat is in slaap gevallen in mijn armen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:36 schreef _NZT_ het volgende:
![]()
Nvm dan maar... sommige mensen hier kunnen niet iets normaal overbrengen... dus ik dacht probeer het, maar ja liever zeiken hé![]()
Doe maar dicht
Hoor wie het zegt. Beter houd iedereen gewoon zijn kiwismoel. (Doe ik het zo goed Typisch?)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Dacht zich zo populair in de SC te maken
Goedzoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanhopige piet.
Littlerabbit, ik heb de sperziebonen onthaard.
Oké man.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:39 schreef Doublepain het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188989
Lekker bashen op Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |