Ok. Ik weet alleen dat er een conflict was, ik kijk geen VI, sorryquote:
Kijk de compilatietjes van Oliver even terug. Dan kan je volgende keer meepratenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. Ik weet alleen dat er een conflict was, ik kijk geen VI, sorry
Dat conflict is voor het grootste deel gespeeld. 2 ego'squote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. Ik weet alleen dat er een conflict was, ik kijk geen VI, sorry
Die was met angst zweet en tranen terug naar Gouda en Rens was leker schnabbelend de provincie in.quote:
Je hebt Facebook?quote:
twitter:vkwillemvissers twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:29:47Derksen doet alles voor de commerciële uitbating van voetbal, maar als Rieu dat doet met klassieke muziek, deugt het niet. #kvdb reageer retweet
Niet veel denk ik. Want er stond bij haar naam alleen maar 'doet onderzoek naar Rieu' en niet een titel oid.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Latert het volgende:
Wat voor een onderzoeker was dat trouwens, ze was hoogleraar in....?
Voor gender en diversiteit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Latert het volgende:
Wat voor een onderzoeker was dat trouwens, ze was hoogleraar in....?
quote:Ik geef onderwijs in de cruciale verschillen (van gender, seksualiteit, etniciteit, klasse) die de sociale en culturele wereld doorsnijden, zowel nu als in het verleden.
Die man heb ik nog nooit serieus genomen. Waar heeft hij verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Willem Vissers
twitter:vkwillemvissers twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:29:47Derksen doet alles voor de commerciële uitbating van voetbal, maar als Rieu dat doet met klassieke muziek, deugt het niet. #kvdb reageer retweet
Ze is wel hoogleraar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Niet veel denk ik. Want er stond bij haar naam alleen maar 'doet onderzoek naar Rieu' en niet een titel oid.
Ik geloof niet dat die Vistra ooit als verdedigende middenvelder heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Willem Vissers
Is ook op z'n pik getrapt, omdat Johan zich ooit eens negatief heeft uitgelaten over deze flutverslaggever die stukjes overtypt vanuit de papieren VI.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Willem Vissers
Ik dacht dat Andries haar bij de aankondiging hoogleraar noemde... maar verder was het niet duidelijk neequote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Niet veel denk ik. Want er stond bij haar naam alleen maar 'doet onderzoek naar Rieu' en niet een titel oid.
Misschien voor de Volkskrant bij het Krantentoernooi.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die man heb ik nog nooit serieus genomen. Waar heeft hij verdedigende middenvelder gespeeld?
Fop-Stapel-Vonk-studies dus.quote:
3 keer raden. Dit is een Limburger. Nog zo één op zijn pik getrapt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Willem Vissers
Wie is dat nou weer??quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Willem Vissers
Ik vind het maar een nipte overwinning, dat terwijl Johan eigenhandig ervoor gezorgd heeft dat het een topshow was.quote:
Rieu fans vs VI Hooligans. Prima overwinning van VI Hooligans.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik vind het maar een nipte overwinning, dat terwijl Johan eigenhandig ervoor gezorgd heeft dat het een topshow was.
Het is denk ik best interessant onderzoeksvoer voor het veld van business en marketing. Het is een groot commerciëel succes.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:09 schreef marcodej het volgende:
Iemand in het team onderzoekt de techniek van Rieu.... Wat is dat voor studie?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:10 schreef Zipportal het volgende:
Marc van der Linden @MarcvdLinden 44m
Geweldig zoals #rieu reageert. Derksen terug in de hoek.
Openen
Vies dik
Terug in de hoek...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:10 schreef Zipportal het volgende:
Openen
Vies dik
Huh?quote:
Was die Rieu een paar jaar geleden niet failliet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:10 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Het is denk ik best interessant onderzoeksvoer voor het veld van business en marketing. Het is een groot commerciëel succes.
Het schijnt dat die man bij elke uitzending van Boulevard de studio wordt ingetakeld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:10 schreef Zipportal het volgende:
Openen
Vies dik
O, jij volgt de lijn nogquote:
Met die dikke frikandellenpens van hem.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:12 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Het schijnt dat die man bij elke uitzending van Boulevard de studio wordt ingetakeld.
Die VKVISSERSquote:
Daar is Jan lekker vol bij.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:10 schreef Zipportal het volgende:
Openen
Vies dik
Het gaat alle kanten om met Whiskers, maar ondertussen lukt het me aardig om de lijn te volgen.quote:
Doet geen moordzaken, ik kende hem ook nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
V
[..]
Die VKVISSERS
Zal wel van de Volkskrant zijn neem ik aan, maar nooit van gehoord
Helemaal niet, ik volg gewoon wat er hier gepost wordtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het gaat alle kanten om met Whiskers, maar ondertussen lukt het me aardig om de lijn te volgen.
Hij kan toch ook bi zijn met een open huwelijk? Niet zo moeilijk doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:14 schreef Wopper1 het volgende:
Ferry heeft trouwens best een leuke vrouw.
Dacht altijd dat hij homo was (kan natuurlijk nog, maar goed)...
Je mag hem niet dik noemen he. Laatst zat hij te vertellen hoeveel pijn dag deed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:12 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Het schijnt dat die man bij elke uitzending van Boulevard de studio wordt ingetakeld.
Ok, wie nu weer??quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je mag hem niet dik noemen he. Laatst zat hij te vertellen hoeveel pijn dag deed.
Zou hij wel eens uit de muur vreten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je mag hem niet dik noemen he. Laatst zat hij te vertellen hoeveel pijn dag deed.
Nee, dan werd er wel om tieten geroepen door het kansloos volkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, dit was geen K&vdB. maar VLB vanavond?
Ik bedoel HIERquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, dan werd er wel om tieten geroepen door het kansloos volk
Haphap.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik volg gewoon wat er hier gepost wordt
Hij had een verhaal maar werd constant onderbroken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:15 schreef Mani89 het volgende:
Die Willem Vissers zat laatst bij Studio Voetbal, wat een geweldige paardenlul is dat. Die man had echt niets te melden.
Ik heb het over hier, ik beantwoord je vraag!!quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, dan werd er wel om tieten geroepen door het kansloos volk
Ging alleen maar over voetbalquote:
Voelbal?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, dit was geen K&vdB. maar VLB vanavond?
Jij bent de uitzonderingquote:
quote:Veel mensen zien dik zijn al een last, heb jij eigenlijk last van je postuur?
‘Ik heb geen last van mijn grote postuur. Het is in mijn werk soms zelfs een voordeel. Als mensen mij één keer hebben gezien herkennen ze me een volgende keer meestal meteen. Ook als ik met een groep journalisten in een persvak sta hoef ik niet bang te zijn dat ze me omver duwen. Ik duw hen eerder opzij! Natuurlijk heb ik wel eens last van lichamelijke kwalen, maar verder ben ik eigenlijk niet zo bezig met mijn figuur.’
Ben je altijd al ‘dik’ geweest?
‘Als puber was ik helemaal niet dik. Het is langzaam zo gegroeid. Ik heb ook een tijdje medicijnen moeten slikken, waardoor ik flink zwaarder ben geworden. Daarna zijn die kilo’s er niet meer af gegaan. Ik leef vanwege mijn werk heel onregelmatig en eet ook op onregelmatige tijden. Maar een echte snoeper ben ik niet. Ik hou van lekker eten, maar ik eet gezond en niet te veel. Om toch een paar kilo af te vallen ga ik binnenkort voor het eerst in mijn leven op dieet. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.’
Hebben andere mensen last van jouw postuur?
‘Als mensen er last van hebben is dat hun probleem. Ik denk dat de manier waarop je benaderd wordt veel te maken heeft met hoe je als persoon bent. Veel dikke mensen zijn onzeker of verlegen en daardoor gaan mensen ook op een bepaalde – meestal minder prettige – manier met ze om. Ik ben heel open en opgewekt en laat mijn postuur mijn leven niet bepalen. Ik ben gewoon Marc.’
Ja, hallo, topic moet wel nog ff op gang blijven, anders moet ik weer een ander topic zoekenquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het over hier, ik beantwoord je vraag!!
Ze roepen al een week om Johan.. en nu was hij er...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ging alleen maar over voetbal(in de tijd dat ik er was dan)
En toch ga ik hem missenquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die past straks niet in de kist, daar moet de kettingzaag aan te pas komen.
Die van Boulevard.. met bril.quote:
Met dat zwarte haar en die sik (zapte vroeger wel eens voorbij)?quote:
Zonder sikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met dat zwarte haar en die sik (zapte vroeger wel eens voorbij)?
Vraag ik me af over die sikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Had het ooit een bril, of is dat mijn perverse fantasie?
Een beetje viezig ja. Vervelend om te zien dat hij over alles en iedereen zijn mening moet ventileren.quote:
Geef een gil als je dat laatste gevonden hebtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ik moet op zoek naar én meer wijn én naar een geweldige SC ofzo
Waarom denk je dat hij bij RTL Boulevard zit?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:22 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Een beetje viezig ja. Vervelend om te zien dat hij over alles en iedereen zijn mening moet ventileren.
Die eerste gaat lukken (al gaat het wat tijd en moeite kosten)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geef een gil als je dat laatste gevonden hebt
Afspeelt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:30 schreef Kenju het volgende:
Had net het laatste deel meegekregen. Die Derksen die dwangmatig die langspeelplaat weer eens afspeeld...
Die man ontploft nog eens live op TV...quote:
Ha, echtgenootquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die man ontploft nog eens live op TV...
Serieus... dat kan toch nooit lang goed gaan? Die man valt een keertje dood neer. (Dat sowieso natuurlijk, maar ik bedoel dan dus vroegtijdig)
Waarmee ben je het oneens?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ha, echtgenoot![]()
Waar ik het ook vaak mee oneens ben
Ja, daar schijn ik de laatste 5 jaar wel vaker gesignaleerd te zijn. Maar wees getroost: ik ben het eigenlijk allemaal een beetje zat aan het raken. Het zijn steeds dezelfde discussies en (van beide kanten) dezelfde uitgekauwde argumenten. Ik merk dat ik wel een beetje ben uitgetypt.quote:
Johquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, daar schijn ik de laatste 5 jaar wel vaker gesignaleerd te zijn. Maar wees getroost: ik ben het eigenlijk allemaal een beetje zat aan het raken. Het zijn steeds dezelfde discussies en (van beide kanten) dezelfde uitgekauwde argumenten. Ik merk dat ik wel een beetje ben uitgetypt.
Wat me nog het meeste stoort, is het gebrek aan nieuwe argumenten. Niet alleen op fora hoor, ook in het echte leven. Dan zit je in de kroeg en komt het rookverbod ter sprake en dan zegt een vrouw van middelbare leeftijd met een heel betekenisvolle blik: "Ze willen helemaal niet van de rokers af; die leveren veel te veel accijns op."quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh![]()
![]()
Veel onderbuikgelul en weinig feitenkennis vaak.. Dat gaat idd tegenstaan..
Ik dus nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat me nog het meeste stoort, is het gebrek aan nieuwe argumenten. Niet alleen op fora hoor, ook in het echte leven. Dan zit je in de kroeg en komt het rookverbod ter sprake en dan zegt een vrouw van middelbare leeftijd met een heel betekenisvolle blik: "Ze willen helemaal niet van de rokers af; die leveren veel te veel accijns op."
Dan denk ik echt: 2002 belde. Ze willen hun - toen al uitgemolken - argument terug. De meesten hebben trouwens sowieso alleen maar oog voor hun eigenbelang; maar dat terzijde.
Terug naar KVDB. Een leuk programma vind ik het. Op een rare manier is het eigenlijk gewoon leuker dan P&W.
Oneens. Ik mis Jeroen met z'n boot.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat me nog het meeste stoort, is het gebrek aan nieuwe argumenten. Niet alleen op fora hoor, ook in het echte leven. Dan zit je in de kroeg en komt het rookverbod ter sprake en dan zegt een vrouw van middelbare leeftijd met een heel betekenisvolle blik: "Ze willen helemaal niet van de rokers af; die leveren veel te veel accijns op."
Dan denk ik echt: 2002 belde. Ze willen hun - toen al uitgemolken - argument terug. De meesten hebben trouwens sowieso alleen maar oog voor hun eigenbelang; maar dat terzijde.
Terug naar KVDB. Een leuk programma vind ik het. Op een rare manier is het eigenlijk gewoon leuker dan P&W.
Ik heb het niet zo op dat EO-moralisme.. Niet dat P&W nou zo objectief zijn..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het eerst ook "a poor man's P&W", maar ik vind P&W de laatste jaren te elitair geworden. Te vaak zitten er onaansprekende gasten aan tafel. Het programma is mij niet "Nederland 1" genoeg en zou eigenlijk meer op een zender als Nederland 2 passen.
Ik vind KvdB wat laagdrempeliger. Op een rare manier stoor ik me helemaal niet aan die twee EO-mannen. De gasten staan veel meer centraal. En wat me ook opvalt, is dat er meer onderlinge interactie is; niet 4 gesprekjes van 10 minuten waarbij de andere drie gasten stil zitten te luisteren. Bij P&W is dat vaak wél zo, al hebben ze inmiddels wat meer interactie. Volgens mij echt afgekeken van KvdB.
Ik merk niet zo veel van dat moralisme, eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op dat EO-moralisme.. Niet dat P&W nou zo objectief zijn..
Dit dus. Ik erger me er kapot aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op dat EO-moralisme.. Niet dat P&W nou zo objectief zijn..
Was aan het twijfelen over de vorm, dan krijg je dit soort domme fouten. Doe ik echt te vaakquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Afspeelt.
En dat is de 'kracht' van Derksen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit dus. Ik erger me er kapot aan.
Het is gewoon een vast regeltje wat je moet toepassen. Dus er valt weinig te twijfelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
Was aan het twijfelen over de vorm, dan krijg je dit soort domme fouten. Doe ik echt te vaak.
Dus afspelen ook +t, dus afspeeltquote:'Had net het laatste deel meegekregen. Die Derksen die dwangmatig die langspeelplaat weer eens slaat (= +t)'
Derksen heeft opzich weinig te vertellen. Maar het is iemand die alles durft te zeggen, en dat is zo leuk aan hem.quote:Het klopt wel dat mensen die verhalen van Derksen vaak overnemen. Zeker mensen die zelf niet zoveel aan voetbalactualiteit lezen en eigenlijk alleen maar VI kijken. Persoonlijk vind ik het een zwakte. Derksen kan niet eens normaal antwoorden op een vraag. De vraag ging over of de prestaties van dit Oranje aan hem te danken zijn, en hij begint over dat hele geval bij Ajax, waarbij hij het vooral belangrijk vind zijn persoonlijke oordeel duidelijk te maken.
Ik vind P&W juist dwangmatig volks. Het aantal onderwerpen van een redelijk niveau is veel minder geworden. KvdB vind ik gewoon te volks. Om de haverklap Johan Derksen uitnodigen, die 'leuke nuchtere Hollandse' figuren als gast. Daar lijken ze echt op te kicken. Wanneer het om het bespreken van maatschappelijke onderwerpen gaat, zie je dat Knevel gewoon de journalistieke achtergrond ontbeert om er iets over te kunnen vragen, en eigenlijk ook te conservatief is ingesteld om iets waar hij minder mee heeft, te kunnen bespreken. Kortom, je merkt te veel dat het geen journalist is. Van den Brink past zich daar ook gewoon op aan. Dat is ook de reden dat ik KvdB makkelijk kan missen, zelfs als er redelijk interessante gasten zitten, terwijl ik P&W nooit oversla.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het eerst ook "a poor man's P&W", maar ik vind P&W de laatste jaren te elitair geworden. Te vaak zitten er onaansprekende gasten aan tafel. Het programma is mij niet "Nederland 1" genoeg en zou eigenlijk meer op een zender als Nederland 2 passen.
Ik vind KvdB wat laagdrempeliger. Op een rare manier stoor ik me helemaal niet aan die twee EO-mannen. De gasten staan veel meer centraal. En wat me ook opvalt, is dat er meer onderlinge interactie is; niet 4 gesprekjes van 10 minuten waarbij de andere drie gasten stil zitten te luisteren. Bij P&W is dat vaak wél zo, al hebben ze inmiddels wat meer interactie. Volgens mij echt afgekeken van KvdB.
Snel?? Ik ben met je getrouwd voor ik je kende en ik heb je al sinds sept niet gesprokenquote:
Wilde zeggen 'Derksen heeft zijn langspeelplaat weer afgespeeld' of iets in die trent. Op eenzelfde manier heb je (ik iig) wel eens zinnen die niet kloppen, omdat je op twee gedachtes hinkt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is gewoon een vast regeltje wat je moet toepassen. Dus er valt weinig te twijfelen.Gewoon werkwoord slaan invullen.
Nou, alles durft te zeggen.... Hij is vooral selectief met het doen van uitspraken over bepaalde mensen, afhankelijk van of het iemand is die tot zijn groepje hoort, of niet.quote:Derksen heeft opzich weinig te vertellen. Maar het is iemand die alles durft te zeggen, en dat is zo leuk aan hem.
Dat was waarschijnlijk ook waarom het huwelijk zo lang stand hield.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Snel?? Ik ben met je getrouwd voor ik je kende en ik heb je al sinds sept niet gesproken
Hield.. En dat vertel je me nu??quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk ook waarom het huwelijk zo lang stand hield.
Niks aan te doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nah, mijn huwelijk is voorbij en dat hoor ik hier
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
tumtumtumtum tumtumtumtum tumtumtumtu
+ 1quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oneens. Ik mis Jeroen met z'n boot.
Ja dat twitterden hijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:10 schreef Zipportal het volgende:
Openen
Vies dik
Wah ben jij voor een patatje johquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik sliep gisteren al fucking vroeg (onbewust) dus heb mijn uitwedstrijd gemist
Ik ben het niet helemaal met je eens, maar hij doet tenminste uitspraken en dat valt maar over 5% van de mensen te zeggen die met hun zondagse pak op de buis verschijnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wilde zeggen 'Derksen heeft zijn langspeelplaat weer afgespeeld' of iets in die trent. Op eenzelfde manier heb je (ik iig) wel eens zinnen die niet kloppen, omdat je op twee gedachtes hinkt.
[..]
Nou, alles durft te zeggen.... Hij is vooral selectief met het doen van uitspraken over bepaalde mensen, afhankelijk van of het iemand is die tot zijn groepje hoort, of niet.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Het EO moralisme vind ik juist erg obvious en op die manier hilarisch hoe ze bepaalde standpunten in de gesprekken willen krijgen. Niet iets om me aan te storen want het publiek kan voor zichzelf bedenken of men het er al dan niet mee eens is. En op de momenten dat het niet in de gesprekken naar voren komt zie je het wel in de stellingen op het 2e scherm.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
Verjaardagen in Bulgarije zeker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was op een verjaardag dus ik miste de topshow ook
Hoop dat de Snor vaker komt.
Verjaardag? Verjaardag? PRIORITEITEN!!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genant was datquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef Morendo het volgende:
Met de wetenschap in Nederland staat het wel goed.
www.uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ligt aan de norm die je aanhoudt. Derksen heeft er een handje van om van zichzelf te vinden dat hij de enige personality is op de Nederlandse televisie, die iets durft te zeggen. Feitelijk dezelfde redenatie als over zijn zgn. verstand van voetbal en het idee dat hij snapt hoe een BVO gerund wordt of moet worden. Hij verzint het zelf dat dit waar is, maar de waarheid is anders.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben het niet helemaal met je eens, maar hij doet tenminste uitspraken en dat valt maar over 5% van de mensen te zeggen die met hun zondagse pak op de buis verschijnen.
Duizend maal excusesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Verjaardag? Verjaardag? PRIORITEITEN!!!![]()
![]()
Dat topicquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Duizend maal excusesHeb het inmiddels wel teruggekeken als dat je gerust stelt
Alleen mis je dan wel de unieke K&vdB+Fok+2e-scherm ervaring.
je voelt zijn schrik nadat de stilte valt na zijn grapquote:Op maandag 3 juni 2013 00:10 schreef DrDentz het volgende:
Dit soort bazengrappen mis ik bij Knevel en Brink
quote:Aandacht voor de laatste ontwikkelingen rond Fyra nu de NS wil stoppen met deze hogesnelheidstrein;
Humberto Tan over zijn nieuwe talkshow bij RTL en over de rellen bij een voetbalclub in Alphen;
Moeder Inez Liebe en zoon Gerben over de Mont Ventoux Challenge om doodzieke kinderen met een stofwisselingsziekte te helpen;
Voormalig Turkije-correspondent Froukje Santing over het protest in Turkije en haar dochter die er middenin zit.
Dat weet ik dan weer nietquote:Op maandag 3 juni 2013 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Als hij ook als eerste gast aan de beurt is kijk ik, anders niet. Beetje laat
Ik was er ook niet maar toch miste ik jequote:Op maandag 3 juni 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misten jullie mij vrijdag? Wees eerlijk.
Jij was er toch ook niet bij tijdens de grootste ruzie uit de Nederlandse tv-geschiedenis?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misten jullie mij vrijdag? Wees eerlijk.
Interessant. Voor de rest niet zo bijzonder, maar ik zal weer kijken.quote:Voormalig Turkije-correspondent Froukje Santing over het protest in Turkije en haar dochter die er middenin zit.
Nee.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jij was er toch ook niet bij tijdens de grootste ruzie uit de Nederlandse tv-geschiedenis?
Ik vind het maar een raar programma. Ben al een paar keer geschrokken omdat men opeens ging zingen. Nu weerquote:Op maandag 3 juni 2013 23:01 schreef Wopper1 het volgende:
Mooi als ze eindigen met een neukscene in Levenslied, en dan het hoofd van Knevel.
Ja. Omdat het fabricagetechnish ook een tyfustrein is.quote:
Op de zwarte markt stonden een clown en acrobaat vanuit hun Honda Prelude wat 2e hands kleding te verkopen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:06 schreef Wopper1 het volgende:
Van den Brink heeft echt vaak dit soort overhemden aan.. Heeft de crisis dan ook in Hilversum toegeslagen?
quote:Eric
Zal ik naar bed gaan? De christengekkies met blokhoofd op #ned1 #kvdb
Kritische Realist***
Nou Humberto Tan kan het niet slechter doen dan de VARA-verrijkers en deze lui. #kvdb #penw
Ik weet nog wel een schoolklas en een bestemming voor die tyfustrein.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Omdat het fabricagetechnish ook een tyfustrein is.
Ik weet nog wel een Stel Molukkers die de trein wel over willen nemen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een schoolklas en een bestemming voor die tyfustrein.
Waar zie je die?quote:
Daar heb je wel een puntquote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een Stel Molukkers die de trein wel over willen nemen.
Begint om 23:10 hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Ze zijn over tijdEn ik wilde nog wel bijtijds naar bed.
In het midden van 'het tweede scherm'.quote:
Ik denk dat je te laat bedoelt, of is vd Brink toch meer vrouw dan ik ooit heb durven denken.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Ze zijn over tijdEn ik wilde nog wel bijtijds naar bed.
Ik ben benieuwd naar hem inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk steeds om 23:00 uurHopelijk wel Humberto als eerste.
Bedankt ouwe reus.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de beste uitvinding sinds mensenheugenis.
Het 2e scherm.
live.eo.nl
jaja wat ik zei, het is laat en ik wil naar bed, dan werken de hersens niet zo goed meer.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat je te laat bedoelt, of is vd Brink toch meer vrouw dan ik ooit heb durven denken.
Dit doet mij denken aan:quote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
doet me denken aan die jan doedel van Radio Rijnmond
Adriaan overhemdquote:Op maandag 3 juni 2013 23:13 schreef OProg het volgende:
Wat is dat shirt van Vd Brink ongehoord lelijk zeg.
Tegenwoordig pleiten de commentators zelfs voor vechtpartijenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan:
"Coen, Coen! Behéérs je alsjeblieft!... Jongens, jongens, dit kan toch niet. Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning."
P&W doen dat ookquote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef Wopper1 het volgende:
Eerst nog vragenrondje, zo de gesprekken.
Relaxed mensen
Denk ik ook. Zeer breed ingestelde kerel (schijnt ook onwijs veel serieuze hobbies te hebben volgens Van Peperstraten), en daarnaast ook een prima presentator, journalist en intelligente man.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Kan wel een topshow worden, die van Humberto.
Ik ookquote:Op maandag 3 juni 2013 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel klote. Ik wil zowel Humberto als P&W zien.dat weet ik nu al.
“Dit feest wordt u aangeboden door Sport 1″quote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenwoordig pleiten de commentators zelfs voor vechtpartijenHet liefst buiten de tunnel zodat wij het ook kunnen zien.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenwoordig pleiten de commentators zelfs voor vechtpartijenHet liefst buiten de tunnel zodat wij het ook kunnen zien.
Waarom bruggetjes maken als je over het water kan lopen?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef Zipportal het volgende:
De bruggetjes maken werkt niet echt bij de EO.
Was Barca-Madrid toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
“Dit feest wordt u aangeboden door Sport 1″
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom bruggetjes maken als je over het water kan lopen?
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En zoekt u nog een prima restaurant?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
“Dit feest wordt u aangeboden door Sport 1″
Jezus had het niet nodigquote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef Zipportal het volgende:
De bruggetjes maken werkt niet echt bij de EO.
Fack jouquote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maria moet je altijd in het putje duwen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ik heb Mart Smeets in het verleden ook hoeren roepen toen Keane en een speler van Barca die ook als een idioot bekend stond met de voorhoofden tegen elkaar stonden, "Jaja, toemaar, twee kemphanen tegen elkaar!!"quote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met "nooit" wordt "niet voor het einde der tijden" bedoeld. Maar elk EO lid had dat al begrepen.quote:
Ik vind ook dat Humberto er eigenlijk in hoort.quote:
Ja, maar nu kan ik er niet meer bij. God hield altijd de hand boven dit topic, maar nu niet meer bijkt.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Humberto er eigenlijk in hoort.
Jij hebt het gemaakt dus jij gaat het regelen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar nu kan ik er niet meer bij.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |