je voelt zijn schrik nadat de stilte valt na zijn grapquote:Op maandag 3 juni 2013 00:10 schreef DrDentz het volgende:
Dit soort bazengrappen mis ik bij Knevel en Brink
quote:Aandacht voor de laatste ontwikkelingen rond Fyra nu de NS wil stoppen met deze hogesnelheidstrein;
Humberto Tan over zijn nieuwe talkshow bij RTL en over de rellen bij een voetbalclub in Alphen;
Moeder Inez Liebe en zoon Gerben over de Mont Ventoux Challenge om doodzieke kinderen met een stofwisselingsziekte te helpen;
Voormalig Turkije-correspondent Froukje Santing over het protest in Turkije en haar dochter die er middenin zit.
Dat weet ik dan weer nietquote:Op maandag 3 juni 2013 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Als hij ook als eerste gast aan de beurt is kijk ik, anders niet. Beetje laat
Ik was er ook niet maar toch miste ik jequote:Op maandag 3 juni 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misten jullie mij vrijdag? Wees eerlijk.
Jij was er toch ook niet bij tijdens de grootste ruzie uit de Nederlandse tv-geschiedenis?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misten jullie mij vrijdag? Wees eerlijk.
Interessant. Voor de rest niet zo bijzonder, maar ik zal weer kijken.quote:Voormalig Turkije-correspondent Froukje Santing over het protest in Turkije en haar dochter die er middenin zit.
Nee.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jij was er toch ook niet bij tijdens de grootste ruzie uit de Nederlandse tv-geschiedenis?
Ik vind het maar een raar programma. Ben al een paar keer geschrokken omdat men opeens ging zingen. Nu weerquote:Op maandag 3 juni 2013 23:01 schreef Wopper1 het volgende:
Mooi als ze eindigen met een neukscene in Levenslied, en dan het hoofd van Knevel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |