Dit doet mij denken aan:quote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
doet me denken aan die jan doedel van Radio Rijnmond
Adriaan overhemdquote:Op maandag 3 juni 2013 23:13 schreef OProg het volgende:
Wat is dat shirt van Vd Brink ongehoord lelijk zeg.
Tegenwoordig pleiten de commentators zelfs voor vechtpartijenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan:
"Coen, Coen! Behéérs je alsjeblieft!... Jongens, jongens, dit kan toch niet. Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning."
P&W doen dat ookquote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef Wopper1 het volgende:
Eerst nog vragenrondje, zo de gesprekken.
Relaxed mensen
Denk ik ook. Zeer breed ingestelde kerel (schijnt ook onwijs veel serieuze hobbies te hebben volgens Van Peperstraten), en daarnaast ook een prima presentator, journalist en intelligente man.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Kan wel een topshow worden, die van Humberto.
Ik ookquote:Op maandag 3 juni 2013 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel klote. Ik wil zowel Humberto als P&W zien.dat weet ik nu al.
“Dit feest wordt u aangeboden door Sport 1″quote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenwoordig pleiten de commentators zelfs voor vechtpartijenHet liefst buiten de tunnel zodat wij het ook kunnen zien.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenwoordig pleiten de commentators zelfs voor vechtpartijenHet liefst buiten de tunnel zodat wij het ook kunnen zien.
Waarom bruggetjes maken als je over het water kan lopen?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef Zipportal het volgende:
De bruggetjes maken werkt niet echt bij de EO.
Was Barca-Madrid toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
“Dit feest wordt u aangeboden door Sport 1″
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom bruggetjes maken als je over het water kan lopen?
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En zoekt u nog een prima restaurant?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
“Dit feest wordt u aangeboden door Sport 1″
Jezus had het niet nodigquote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef Zipportal het volgende:
De bruggetjes maken werkt niet echt bij de EO.
Fack jouquote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maria moet je altijd in het putje duwen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |