Ok. Ik weet alleen dat er een conflict was, ik kijk geen VI, sorryquote:
Kijk de compilatietjes van Oliver even terug. Dan kan je volgende keer meepratenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. Ik weet alleen dat er een conflict was, ik kijk geen VI, sorry
Dat conflict is voor het grootste deel gespeeld. 2 ego'squote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. Ik weet alleen dat er een conflict was, ik kijk geen VI, sorry
Die was met angst zweet en tranen terug naar Gouda en Rens was leker schnabbelend de provincie in.quote:
Je hebt Facebook?quote:
twitter:vkwillemvissers twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:29:47Derksen doet alles voor de commerciële uitbating van voetbal, maar als Rieu dat doet met klassieke muziek, deugt het niet. #kvdb reageer retweet
Niet veel denk ik. Want er stond bij haar naam alleen maar 'doet onderzoek naar Rieu' en niet een titel oid.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Latert het volgende:
Wat voor een onderzoeker was dat trouwens, ze was hoogleraar in....?
Voor gender en diversiteit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Latert het volgende:
Wat voor een onderzoeker was dat trouwens, ze was hoogleraar in....?
quote:Ik geef onderwijs in de cruciale verschillen (van gender, seksualiteit, etniciteit, klasse) die de sociale en culturele wereld doorsnijden, zowel nu als in het verleden.
Die man heb ik nog nooit serieus genomen. Waar heeft hij verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Willem Vissers
twitter:vkwillemvissers twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:29:47Derksen doet alles voor de commerciële uitbating van voetbal, maar als Rieu dat doet met klassieke muziek, deugt het niet. #kvdb reageer retweet
Ze is wel hoogleraar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Niet veel denk ik. Want er stond bij haar naam alleen maar 'doet onderzoek naar Rieu' en niet een titel oid.
Ik geloof niet dat die Vistra ooit als verdedigende middenvelder heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Willem Vissers
Is ook op z'n pik getrapt, omdat Johan zich ooit eens negatief heeft uitgelaten over deze flutverslaggever die stukjes overtypt vanuit de papieren VI.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Willem Vissers
Ik dacht dat Andries haar bij de aankondiging hoogleraar noemde... maar verder was het niet duidelijk neequote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Niet veel denk ik. Want er stond bij haar naam alleen maar 'doet onderzoek naar Rieu' en niet een titel oid.
Misschien voor de Volkskrant bij het Krantentoernooi.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die man heb ik nog nooit serieus genomen. Waar heeft hij verdedigende middenvelder gespeeld?
Fop-Stapel-Vonk-studies dus.quote:
3 keer raden. Dit is een Limburger. Nog zo één op zijn pik getrapt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Willem Vissers
Wie is dat nou weer??quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Willem Vissers
Ik vind het maar een nipte overwinning, dat terwijl Johan eigenhandig ervoor gezorgd heeft dat het een topshow was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |