Muziek?quote:
Bff4lf!quote:
Het is casual friday, moet kunnen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Derksen draagt geen stropdas. Ik vind het minachting van de kijker.
Johan zat zelf jaren in de muziekindustrie, maar dat zal Rieu niet geweten hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef pfaf het volgende:
Wat een loser die Rieu. Alsof Derksen niet over muziek zou kunnen en mogen praten. Waarschijnlijk interessanter dan die gladjakker..
Harry Muskee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:28 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Johan zat zelf jaren in de muziekindustrie, maar dat zal Rieu niet geweten hebben.
Dat is rock en roll. Maar dat snap jij niet met je gelhoofd en je smakeloze colbert.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Derksen draagt geen stropdas. Ik vind het minachting van de kijker.
Volgensmij verft hij zijn haren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Hele enge man die Rieu. Je moet lovend zijn en anders moet je maar niet over muziek praten.
Nee, want als je blijkbaar kritiek hebt op exportproduct nummer 1 dan mag je niet met hem praten..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:28 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Johan zat zelf jaren in de muziekindustrie, maar dat zal Rieu niet geweten hebben.
Nee, jouw jasje is leuk!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:28 schreef Heufd het volgende:
[..]
Dat is rock en roll. Maar dat snap jij niet met je gelhoofd en je smakeloze colbert.
wanstaltig gevoel meerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:29 schreef Wopper1 het volgende:
De muziek van Rieu geeft me een nostalgisch gevoel
Eens
Oneens
Nostalgisch? Smakeloos vind ik het.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:29 schreef Wopper1 het volgende:
De muziek van Rieu geeft me een nostalgisch gevoel
Eens
Oneens
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
Je moet het ook niet gaan overanalyseren, het is gewoon leuk en vrolijk en als je er geen bal aan vindt, dan luister je het niet.
Johan en EO is ook al een behoorlijke contradictie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Heerlijk, die pure contradictie tussen het taalgebruik bij de EO en in dit topic!
Universiteit van Maastrichtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:30 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Haha krijgt ze hiervoor betaald? En door wie?
Dit keer moest ik wel lachen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Deze mevrouw doet alsof ze het uitgevonden heeft maar ze weet niet of er lucht of zand in een viool zit.
Ik vrees dat wij haar financierenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:30 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Haha krijgt ze hiervoor betaald? En door wie?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Deze mevrouw doet alsof ze het uitgevonden heeft maar ze weet niet of er lucht of zand in een viool zit.
Iedereen die Corrie Brokken zou moeten kennen leeft niet meerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
Corry Brokken heeft invloed gehad? Hoezo dat.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:32 schreef Evertjan het volgende:
Knevel en vd Brink vinden het een gewoon mooi als JD zich met de discussie aan tafel mee praat
Behalve Jeroen Krabbequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iedereen die Corrie Brokken zou moeten kennen leeft niet meer
Knevel geniet daarvan ja, die vindt Rieu ook niets.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:32 schreef Evertjan het volgende:
Knevel en vd Brink vinden het een gewoon mooi als JD zich met de discussie aan tafel mee praat
Is zijn opvolgert al bekend?quote:
Geil echt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dionne Stax
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1680&bih=925
twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:34:37Volgens mij heeft Ferry meer verstand van veerboten... #kvdb reageer retweet
WIE????quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dionne Stax
Volgens mij niet. Het wordt een jonkie, ze willen verjongen.quote:
Nee kneus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dionne Stax
Whiskey!quote:
nee maar kandidaten genoegquote:
die gaat het echte journaal doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dionne Stax
Ferry is leeftijdloos.. Wouke was ook topquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het wordt een jonkie, ze willen verjongen.
Ferry weg doen omdat je wilt verjongen![]()
Owh hoiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Maxima-is-een-golddigger-discussie-groepje.
Wauke met haar pollepel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ferry is leeftijdloos.. Wouke was ook top
Ik vind dit eerlijk gezegd leuker dan P&W. Heb bij hun het gevoel dat ze het op de automatische piloot doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een vreselijk programma
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd leuker dan P&W. Heb bij hun het gevoel dat ze het op de automatische piloot doen.
Daarom leuk om te kijken. De stagiaire ná de show is het leukst!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een vreselijk programma
Dat zou al na een jaar zijn.. Volgende na een half jaar al??quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:37 schreef rubbereend het volgende:
Kabinet valt gewoon in het najaar, komen alleen maar meer beren op de weg
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
KVB is tien keer beter dan dat gezapige P&W.
Ja, maar EO en geloofsgedoe enzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd leuker dan P&W. Heb bij hun het gevoel dat ze het op de automatische piloot doen.
Wouke vind/vond ik niet zo geweldig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ferry is leeftijdloos.. Wouke was ook top
Cor Pot.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Johan vanavond voorspellen wie de bondscoach wordt na WK 2014? Bij de toto hebben zijn voorspellingen een netto verlies opgeleverd, ik kan die man niet serieus nemen.
Ze hakte ze allemaal de pan in!quote:
hoe vaak heb jij de toto gewonnen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Johan vanavond voorspellen wie de bondscoach wordt na WK 2014? Bij de toto hebben zijn voorspellingen een netto verlies opgeleverd, ik kan die man niet serieus nemen.
Voor Knevel blijf je toch kijken wanneer er weer een vinger in beeld komt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
KVB is tien keer beter dan dat gezapige P&W.
Dat valt ook wel mee.quote:
Ik lul je nog wel omquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wouke vind/vond ik niet zo geweldig.
En Johan moet nog komen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:39 schreef marcodej het volgende:
Maaike is Johan aan het inhalen, maar zo inspirerend was ze niet.
Hij heeft ook meer kennis van klassieke muziek.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Liefquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee.
En als je dat niet leuk vindt dan donderstraal je toch een end op.
Dat heet toupet, knul!quote:
'insert iets met gedateerd sprookjesboek'quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoop dat de Bijbelvraag van vanavond aan Johan wordt gesteld
Ik kijk geen VI als je dat bedoeltquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hehe, je kent het jargon niet.
Volgend seizoen meteen mee beginnen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kijk geen VI als je dat bedoelt
Mademoiselle dan, bittequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik haat franse woorden. Ik blijf bij 'pruik', mevrouw!
Nah, liever Moto GP of F1 (al kijk ik beiden ook al jaren niet meerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Volgend seizoen meteen mee beginnen.
Als ze zo nodig willen verjongen moeten ze eerst maar eens Mart Smeets de laan uitsturen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:42 schreef Evertjan het volgende:
het is toch belachelijk dat een man met zo veel kennis en kunde niet welkom is bij de NOS in 2014
tja, tot nu konden ze zich nog achter het regeerakkoord verschuilen. Maar nu komen er dingen boven die daar niet in staan en dan wordt t lastig. Zoals bijvoorbeeld de mensenrechtennota nu, extra bezuinigingen etc. etc.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou al na een jaar zijn.. Volgende na een half jaar al??
Dat is toch niet te doen? (en is ook erg duur, iedere keer die verkiezingen)
Hebben ze al gedaan. Hij staat niet meer bij de NOS op de loonlijst.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Als ze zo nodig willen verjongen moeten ze eerst maar eens Mart Smeets de laan uitsturen.
HALLO HALLO MET DE BRANDWEER HIER SPREEKT DE POLITIE DERKSEN IS AL GEWEEST OVER DE MAN MET DIE LANGE PIK (ZIE TT) MAAR NOG NIET ECHT VOOR HOOFDGESPREK GRGRquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:45 schreef Travel. het volgende:
WAT IK KIJK EEN AVOND NIET EN IK ZIE DERSKEN? IS DIE AL GEWEEST WAT IS DIT DAN HALLO
Zo is datquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Als ze zo nodig willen verjongen moeten ze eerst maar eens Mart Smeets de laan uitsturen.
Ik ben het wel enigszins met je eens... En ook geen fan van dit kabinet (voor mij te veel VVD, anderen denken daar vast anders over). Maar om het jaar een nieuw kabinet is geen doen, echt geen doen..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..], en
tja, tot nu konden ze zich nog achter het regeerakkoord verschuilen. Maar nu komen er dingen boven die daar niet in staan en dan wordt t lastig. Zoals bijvoorbeeld de mensenrechtennota nu, extra bezuinigingen etc. etc.
Donderstraal toch op jongen!twitter:pvdmeersch twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:46:36Knevel en Van den Brink tonen dagelijks dat Pauw en Witteman bijzonder goede vakmensen zijn #kvdb reageer retweet
Peterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
Donderstraal toch op jongen!twitter:pvdmeersch twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:46:36Knevel en Van den Brink tonen dagelijks dat Pauw en Witteman bijzonder goede vakmensen zijn #kvdb reageer retweet
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:48 schreef Heufd het volgende:
[..]
Ja leuk. Heb je weer zo'n avond dat je me gaat corrigeren bij elke verspreking?
En wie is die huilie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
Rot op naar Belgiëquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
Ze worden boos hoor, pas op.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:48 schreef Heufd het volgende:
[..]
Ja leuk. Heb je weer zo'n avond dat je me gaat corrigeren bij elke verspreking?
Dank u.quote:Derksen: 'van Gaal had geen bondscoach mogen worden'.
Argument: hij heeft zich stiekem en achterbaks opgesteld en laten lenen voor een vuile coup in de donkerste dagen van de revolutie bij Ajax.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben vast de enige die Cruijff niet mag?
Ik mag Cruijff welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben vast de enige die Cruijff niet mag?
Laten we aardig blijvenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Berg je maar als ik boos word. Stoom uit mijn oren en alles.
10 minuten zeiken over Van Gaal is ook 'not dun'.quote:
JOHAN PRAAT MIJ NA! BESTE DAG VAN MIJN LEVENquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
Van Gaal praat tegen de selectie van Oranje op exact dezelfde manier
Ik vind hem overgewaardeerd..quote:
Anders natuurlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Wie moet de volgende bondscoach worden?
Marco van Basten
Johan Derksen
Ronald Koeman
Foppe de Haan
Anders
Oke.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
JOHAN PRAAT MIJ NA! BESTE DAG VAN MIJN LEVEN
is ie echt naast de uilenbril aan de botox?quote:
Moet dat dan als bondscoachquote:
Zolang het over voetbal gaat zegt hij prima dingen. Hij moet het dan ook bij voetbal houden (zelf denkt hij er wel anders over )quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind hem overgewaardeerd..
Overigens ben ik ook geen fan van Van Gaal hoor
Ken je hem persoonlijk?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zolang het over voetbal gaat zegt hij prima dingen. Hij moet het dan ook bij voetbal houden (zelf denkt hij er wel anders over )
van Gaal is een toptrainer, maar als persoon een lachwekkende klootzak, dus daarin ben ik het met je eens.
Dat is die man van Heerenveen?quote:
Tnx!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:57 schreef tralalala het volgende:
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:57 schreef tralalala het volgende:
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
morgen niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:58 schreef venomsnake het volgende:
Lul niet knevel, jullie gaan naar de kerk
Christenen zijn niet zo van de fysieke aanhankelijkheid.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:58 schreef Travel. het volgende:
Pauw en Witterman gaven altijd netjes een hand op het eind.
Daarom zit hij er iedere weekquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:59 schreef Evertjan het volgende:
Johan Derksen heeft gelukkig niks met enge tv wereldje in Hilversum
Nee, dat is het beeld wat ik van hem heb door de mediaquote:
Dank voor de info!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd. Wilfred Genee laat zich voor zijn karretje spannen
Genee is mediageilquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor de info!
Maar ik heb geen idee van de exacte inhoud van het conflict
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |