Volgens mij niet. Het wordt een jonkie, ze willen verjongen.quote:
Nee kneus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dionne Stax
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1680&bih=925
Whiskey!quote:
nee maar kandidaten genoegquote:
die gaat het echte journaal doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dionne Stax
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1680&bih=925
Ferry is leeftijdloos.. Wouke was ook topquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het wordt een jonkie, ze willen verjongen.
Ferry weg doen omdat je wilt verjongen![]()
Owh hoiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Maxima-is-een-golddigger-discussie-groepje.
Wauke met haar pollepel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ferry is leeftijdloos.. Wouke was ook top
Ik vind dit eerlijk gezegd leuker dan P&W. Heb bij hun het gevoel dat ze het op de automatische piloot doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een vreselijk programma
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd leuker dan P&W. Heb bij hun het gevoel dat ze het op de automatische piloot doen.
Daarom leuk om te kijken. De stagiaire ná de show is het leukst!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een vreselijk programma
Dat zou al na een jaar zijn.. Volgende na een half jaar al??quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:37 schreef rubbereend het volgende:
Kabinet valt gewoon in het najaar, komen alleen maar meer beren op de weg
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
KVB is tien keer beter dan dat gezapige P&W.
Ja, maar EO en geloofsgedoe enzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd leuker dan P&W. Heb bij hun het gevoel dat ze het op de automatische piloot doen.
Wouke vind/vond ik niet zo geweldig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ferry is leeftijdloos.. Wouke was ook top
Cor Pot.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Johan vanavond voorspellen wie de bondscoach wordt na WK 2014? Bij de toto hebben zijn voorspellingen een netto verlies opgeleverd, ik kan die man niet serieus nemen.
Ze hakte ze allemaal de pan in!quote:
hoe vaak heb jij de toto gewonnen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Johan vanavond voorspellen wie de bondscoach wordt na WK 2014? Bij de toto hebben zijn voorspellingen een netto verlies opgeleverd, ik kan die man niet serieus nemen.
Voor Knevel blijf je toch kijken wanneer er weer een vinger in beeld komt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
KVB is tien keer beter dan dat gezapige P&W.
Dat valt ook wel mee.quote:
Ik lul je nog wel omquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wouke vind/vond ik niet zo geweldig.
En Johan moet nog komen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:39 schreef marcodej het volgende:
Maaike is Johan aan het inhalen, maar zo inspirerend was ze niet.
Hij heeft ook meer kennis van klassieke muziek.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Liefquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee.
En als je dat niet leuk vindt dan donderstraal je toch een end op.
Dat heet toupet, knul!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |