'insert iets met gedateerd sprookjesboek'quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoop dat de Bijbelvraag van vanavond aan Johan wordt gesteld
Ik kijk geen VI als je dat bedoeltquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hehe, je kent het jargon niet.
Volgend seizoen meteen mee beginnen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kijk geen VI als je dat bedoelt
Mademoiselle dan, bittequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik haat franse woorden. Ik blijf bij 'pruik', mevrouw!
Nah, liever Moto GP of F1 (al kijk ik beiden ook al jaren niet meerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Volgend seizoen meteen mee beginnen.
Als ze zo nodig willen verjongen moeten ze eerst maar eens Mart Smeets de laan uitsturen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:42 schreef Evertjan het volgende:
het is toch belachelijk dat een man met zo veel kennis en kunde niet welkom is bij de NOS in 2014
tja, tot nu konden ze zich nog achter het regeerakkoord verschuilen. Maar nu komen er dingen boven die daar niet in staan en dan wordt t lastig. Zoals bijvoorbeeld de mensenrechtennota nu, extra bezuinigingen etc. etc.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou al na een jaar zijn.. Volgende na een half jaar al??
Dat is toch niet te doen? (en is ook erg duur, iedere keer die verkiezingen)
Hebben ze al gedaan. Hij staat niet meer bij de NOS op de loonlijst.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Als ze zo nodig willen verjongen moeten ze eerst maar eens Mart Smeets de laan uitsturen.
HALLO HALLO MET DE BRANDWEER HIER SPREEKT DE POLITIE DERKSEN IS AL GEWEEST OVER DE MAN MET DIE LANGE PIK (ZIE TT) MAAR NOG NIET ECHT VOOR HOOFDGESPREK GRGRquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:45 schreef Travel. het volgende:
WAT IK KIJK EEN AVOND NIET EN IK ZIE DERSKEN? IS DIE AL GEWEEST WAT IS DIT DAN HALLO
Zo is datquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Als ze zo nodig willen verjongen moeten ze eerst maar eens Mart Smeets de laan uitsturen.
Ik ben het wel enigszins met je eens... En ook geen fan van dit kabinet (voor mij te veel VVD, anderen denken daar vast anders over). Maar om het jaar een nieuw kabinet is geen doen, echt geen doen..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..], en
tja, tot nu konden ze zich nog achter het regeerakkoord verschuilen. Maar nu komen er dingen boven die daar niet in staan en dan wordt t lastig. Zoals bijvoorbeeld de mensenrechtennota nu, extra bezuinigingen etc. etc.
Donderstraal toch op jongen!twitter:pvdmeersch twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:46:36Knevel en Van den Brink tonen dagelijks dat Pauw en Witteman bijzonder goede vakmensen zijn #kvdb reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |