quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die past straks niet in de kist, daar moet de kettingzaag aan te pas komen.
Die van Boulevard.. met bril.quote:
Met dat zwarte haar en die sik (zapte vroeger wel eens voorbij)?quote:
Zonder sikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met dat zwarte haar en die sik (zapte vroeger wel eens voorbij)?
Vraag ik me af over die sikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Had het ooit een bril, of is dat mijn perverse fantasie?
Een beetje viezig ja. Vervelend om te zien dat hij over alles en iedereen zijn mening moet ventileren.quote:
Geef een gil als je dat laatste gevonden hebtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ik moet op zoek naar én meer wijn én naar een geweldige SC ofzo
Waarom denk je dat hij bij RTL Boulevard zit?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:22 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Een beetje viezig ja. Vervelend om te zien dat hij over alles en iedereen zijn mening moet ventileren.
Die eerste gaat lukken (al gaat het wat tijd en moeite kosten)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geef een gil als je dat laatste gevonden hebt
Afspeelt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:30 schreef Kenju het volgende:
Had net het laatste deel meegekregen. Die Derksen die dwangmatig die langspeelplaat weer eens afspeeld...
Die man ontploft nog eens live op TV...quote:
Ha, echtgenootquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die man ontploft nog eens live op TV...
Serieus... dat kan toch nooit lang goed gaan? Die man valt een keertje dood neer. (Dat sowieso natuurlijk, maar ik bedoel dan dus vroegtijdig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |