Ja. Omdat het fabricagetechnish ook een tyfustrein is.quote:
Op de zwarte markt stonden een clown en acrobaat vanuit hun Honda Prelude wat 2e hands kleding te verkopen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:06 schreef Wopper1 het volgende:
Van den Brink heeft echt vaak dit soort overhemden aan.. Heeft de crisis dan ook in Hilversum toegeslagen?
quote:Eric
Zal ik naar bed gaan? De christengekkies met blokhoofd op #ned1 #kvdb
Kritische Realist***
Nou Humberto Tan kan het niet slechter doen dan de VARA-verrijkers en deze lui. #kvdb #penw
Ik weet nog wel een schoolklas en een bestemming voor die tyfustrein.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Omdat het fabricagetechnish ook een tyfustrein is.
Ik weet nog wel een Stel Molukkers die de trein wel over willen nemen.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een schoolklas en een bestemming voor die tyfustrein.
Waar zie je die?quote:
Daar heb je wel een puntquote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een Stel Molukkers die de trein wel over willen nemen.
Begint om 23:10 hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Ze zijn over tijdEn ik wilde nog wel bijtijds naar bed.
In het midden van 'het tweede scherm'.quote:
Ik denk dat je te laat bedoelt, of is vd Brink toch meer vrouw dan ik ooit heb durven denken.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Ze zijn over tijdEn ik wilde nog wel bijtijds naar bed.
Ik ben benieuwd naar hem inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk steeds om 23:00 uurHopelijk wel Humberto als eerste.
Bedankt ouwe reus.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de beste uitvinding sinds mensenheugenis.
Het 2e scherm.
live.eo.nl
jaja wat ik zei, het is laat en ik wil naar bed, dan werken de hersens niet zo goed meer.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat je te laat bedoelt, of is vd Brink toch meer vrouw dan ik ooit heb durven denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |