quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
tumtumtumtum tumtumtumtum tumtumtumtu
+ 1quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oneens. Ik mis Jeroen met z'n boot.
Ja dat twitterden hijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:10 schreef Zipportal het volgende:
Marc van der Linden @MarcvdLinden 44m
Geweldig zoals #rieu reageert. Derksen terug in de hoek.
Openen
Vies dik
Wah ben jij voor een patatje johquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik sliep gisteren al fucking vroeg (onbewust) dus heb mijn uitwedstrijd gemist
Ik ben het niet helemaal met je eens, maar hij doet tenminste uitspraken en dat valt maar over 5% van de mensen te zeggen die met hun zondagse pak op de buis verschijnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wilde zeggen 'Derksen heeft zijn langspeelplaat weer afgespeeld' of iets in die trent. Op eenzelfde manier heb je (ik iig) wel eens zinnen die niet kloppen, omdat je op twee gedachtes hinkt.
[..]
Nou, alles durft te zeggen.... Hij is vooral selectief met het doen van uitspraken over bepaalde mensen, afhankelijk van of het iemand is die tot zijn groepje hoort, of niet.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Het EO moralisme vind ik juist erg obvious en op die manier hilarisch hoe ze bepaalde standpunten in de gesprekken willen krijgen. Niet iets om me aan te storen want het publiek kan voor zichzelf bedenken of men het er al dan niet mee eens is. En op de momenten dat het niet in de gesprekken naar voren komt zie je het wel in de stellingen op het 2e scherm.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het eerst ook "a poor man's P&W", maar ik vind P&W de laatste jaren te elitair geworden. Te vaak zitten er onaansprekende gasten aan tafel. Het programma is mij niet "Nederland 1" genoeg en zou eigenlijk meer op een zender als Nederland 2 passen.
Ik vind KvdB wat laagdrempeliger. Op een rare manier stoor ik me helemaal niet aan die twee EO-mannen. De gasten staan veel meer centraal. En wat me ook opvalt, is dat er meer onderlinge interactie is; niet 4 gesprekjes van 10 minuten waarbij de andere drie gasten stil zitten te luisteren. Bij P&W is dat vaak wél zo, al hebben ze inmiddels wat meer interactie. Volgens mij echt afgekeken van KvdB.
Verjaardagen in Bulgarije zeker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was op een verjaardag dus ik miste de topshow ook
Hoop dat de Snor vaker komt.
Verjaardag? Verjaardag? PRIORITEITEN!!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genant was datquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef Morendo het volgende:
Met de wetenschap in Nederland staat het wel goed.
www.uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ligt aan de norm die je aanhoudt. Derksen heeft er een handje van om van zichzelf te vinden dat hij de enige personality is op de Nederlandse televisie, die iets durft te zeggen. Feitelijk dezelfde redenatie als over zijn zgn. verstand van voetbal en het idee dat hij snapt hoe een BVO gerund wordt of moet worden. Hij verzint het zelf dat dit waar is, maar de waarheid is anders.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben het niet helemaal met je eens, maar hij doet tenminste uitspraken en dat valt maar over 5% van de mensen te zeggen die met hun zondagse pak op de buis verschijnen.
Duizend maal excusesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Verjaardag? Verjaardag? PRIORITEITEN!!!![]()
![]()
Dat topicquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Duizend maal excusesHeb het inmiddels wel teruggekeken als dat je gerust stelt
Alleen mis je dan wel de unieke K&vdB+Fok+2e-scherm ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |