ja emotioneel einde hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
Ik heb net The Walking Dead uitgespeeld
Serieus als je die game nog niet gespeeld hebt, moet je dat echt gaan doen.Wat een game.
Dat eindequote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
Ik heb net The Walking Dead uitgespeeld
Serieus als je die game nog niet gespeeld hebt, moet je dat echt gaan doen.Wat een game.
omdatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef onlogisch het volgende:
Waarom verwijs je niet naar onze gevallen helden in de TT?
Ik heb ze wel in de OP weten te verwerken. Tot nu toe met goedkeuring blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef onlogisch het volgende:
Waarom verwijs je niet naar onze gevallen helden in de TT?
quote:
Laatste episode is echt koning.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het einde gezien heb snap ik waarom. Echt ziek geschreven.Ook die scene na de credits is awesome. Nu al zin in deeltje 2.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Laatste episode is echt koning.
En aan het einde van episode 4 dat jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het einde gezien heb snap ik waarom. Echt ziek geschreven.Ook die scene na de credits is awesome. Nu al zin in deeltje 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Laatste episode is echt koning.
En aan het einde van episode 4 dat jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het einde gezien heb snap ik waarom. Echt ziek geschreven.Ook die scene na de credits is awesome. Nu al zin in deeltje 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:27 schreef Tyron het volgende:
[..]Jep. Wie bleven er bij jullie over op het einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwacht ook dat zij die twee personen in die laatste scene zijn.
Gelukkig denkt er tenminste hier nog iemand mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ze wel in de OP weten te verwerken. Tot nu toe met goedkeuring blijkbaar.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jep. Wie bleven er bij jullie over op het einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwacht ook dat zij die twee personen in die laatste scene zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jep. Wie bleven er bij jullie over op het einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwacht ook dat zij die twee personen in die laatste scene zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:30 schreef Tyron het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Had ik ook. Achteraf had ik hem te vriend gehouden als ik wist dat hij zou lang zou blijven plakken, al had hij dan misschien eerder dood gegaan natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:30 schreef Tyron het volgende:
[..]Haha tof! Daar deed ik ook heel de tijd aardig tegen maar hij ging uiteindelijk toch dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Hahaha, ik kon dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2013 14:32:04 ]![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had ik ook. Achteraf had ik hem te vriend gehouden als ik wist dat hij zou lang zou blijven plakken, al had hij dan misschien eerder dood gegaan natuurlijk.
[..]
Hahaha, ik kon dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:33 schreef Tyron het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Bij Mass Effect hebben ze dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie heeft die mooie pic van het hellevuur gemaakt? Lange lans kan er ook bij namelijk...Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ok, ok... al snap ik niet wat Caland zo goed vindt aan dit nummerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie gaat nu Caland z'n liedje posten? :''(
Ik ben weer naar buiten.Voel je vrij. Bij deze geef ik het plaatje en de copyrights vrij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef _NZT_ het volgende:
Wie heeft die mooie pic van het hellevuur gemaakt? Lange lans kan er ook bij namelijk...![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ben ergens bij Mass Effect 3 op de helft blijven hangen, had geen zin meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn favoriete franchise van deze generatie consoles.![]()
Maar vind zulke games waar je keuzes echt wat betekenen wel tof.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]Ik denk dat die bitch in het tweede deel voor kan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is m nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok, ok... al snap ik niet wat Caland zo goed vindt aan dit nummer
Ik ben weer naar buiten.
[..]
Voel je vrij. Bij deze geef ik het plaatje en de copyrights vrij.![]()
![]()
HMFquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie maken die arme HMF helemaal gek.Volgens mij is ie er niet meer
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat die bitch in het tweede deel voor kan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Irritant die spoilers. Ik kan toch niet laten ze open te klikken.
En dat terwijl het me geen reet interesseertAlweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>![]()
Beetje zoals met verjaardagskado's.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
En dat terwijl het me geen reet interesseert![]()
Zo'n autist ben je dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
En dat terwijl het me geen reet interesseert![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef Tyron het volgende:
Ga die game ook spelen danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
En dat terwijl het me geen reet interesseert
Oh.![]()
Uhm.. hou je bek.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n autist ben je dan ook wel weer.Tyronquote:
Goede TT.
Nee bedankt.quote:Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>![]()
Bedankt GGMMquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uhm.. hou je bek.
[..]
Tyron
Goede TT.
[..]
Nee bedankt.![]()
![]()
Tip : Dishonored.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja ik ben ergens bij Mass Effect 3 op de helft blijven hangen, had geen zin meer.![]()
Maar vind zulke games waar je keuzes echt wat betekenen wel tof.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
1,5 uur hierquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog iets meer dan een uur. Echt aftellen nu![]()
![]()
En wat hoop je in dat blik te vinden?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n handen trillen al om dat eerste blik open te trekken![]()
Bierrrrrrquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wat hoop je in dat blik te vinden?![]()
Wat scheelt er aan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:57 schreef _NZT_ het volgende:
Pffff... zit je dan je pc te fixen op een zonnige dag![]()
Achterstallig onderhoud en adware goone squad shizzle, geen flauw idee wat het is... nu ff uitzoekenquote:
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Matig spel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Hebben jullie Van Gaal zijn complimenten aan Heitinga gezien?. Ik ging vanochtend met een glimlach de deur uit![]()
![]()
www.alternate.nlquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:03 schreef _NZT_ het volgende:
Jongens ik zoek een goede externe HDD... iemand advies?
Die jongens hebben alles wat je nodig hebt![]()
![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie Van Gaal zijn complimenten aan Heitinga gezien?. Ik ging vanochtend met een glimlach de deur uitOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Flikker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga aan je denken als ik de zon in stap.![]()
HET NORMALE JOURNAAL, MET HARMEN SIEZEN. PFIEFUEWWWWW PFIEWWUUEUquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken. Het was bij het sport/normale journaal vanochtend.![]()
http://nos.nl/video/512662-onder-van-gaal-meer-kansen.html Deze?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken. Het was bij het sport/normale journaal vanochtend.
Heb geen zin hem zelf te bekijken.Alweer zo'n prachtige post van mij.
Zonde man, dat vernacheld altijd de eetlustquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ff restaurantje boeken. Sushi maar weer. En bier. Veel bier.![]()
![]()
Bij mij niet hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonde man, dat vernacheld altijd de eetlust![]()
Ja. Vanaf 3:03. Ik moest weer lachenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/512662-onder-van-gaal-meer-kansen.html Deze?
Heb geen zin hem zelf te bekijken.
(Bedankt #TeamGGMM)![]()
Veel is te weinig tijd voor tussen einde werk en tafeltje om half 8.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij mij wel, althans.. Als ik rekening hou met de term "veel".![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/512662-onder-van-gaal-meer-kansen.html Deze?
Heb geen zin hem zelf te bekijken.![]()
![]()
Hij was een waardeloze mod. Ik hoop dat ie het als user een stuk beter doet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Realiseer me nu pas dat ik best respect voor hem had als modje.
![]()
Toch even bekeken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Vanaf 3:03. Ik moest weer lachen
(Bedankt #TeamGGMM)
Er is wel sprake van lichte overacting jaHad dat gerealiseerd voordat ik zwart werd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Realiseer me nu pas dat ik best respect voor hem had als modje.
Waarom is Lange_lans gebannend?quote:Alweer zo'n prachtige post van mij.
Ja, ach; prima.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe voelt het om weer onder het voetvolk te zijn GGMM?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Gekke Jimbo met al zijn inside informatie over ons terwijl hij de ergste user van ons allen is.quote:
JimboHij zou onze mascotte moeten worden. Invalide is hij al, dus tijd genoeg.
![]()
Geen gekke vergelijking. Ik mag het niet zeggen, maar ik kan me in zijn standpunt vinden.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Het is rustig zonder de helden.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Je mag het wel zeggen, alleen dan krijg je wel 2 weken ban aan je broek.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen gekke vergelijking. Ik mag het niet zeggen, maar ik kan me in zijn standpunt vinden.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Mmmmhhh, Tyron is niet online. Dus deze:
kan niet OP gezet worden, of moet ff modje vragen
Hij zei het nog niet eens echtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Je mag het wel zeggen, alleen dan krijg je wel 2 weken ban aan je broek.![]()
![]()
In de toekomst denk eraan mensen: Fok is niet-zuidkorea. Dan kan het NoordKorea zijn maar ook Iran bijvoorbeeld.![]()
We moeten dat land in het vervolg het land dat niet genoemd mag worden noemen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de toekomst denk eraan mensen: Fok is niet-zuidkorea. Dan kan het NoordKorea zijn maar ook Iran bijvoorbeeld.![]()
Hè?quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Jordi vindt het normaal dat je in VBL 2 weken ban krijgt voor iets wat in een ander subforum niet eens een note opleverd![]()
![]()
Toch vreemd dat de machthebbers denken dat het uit de samenleving verwijderen van iemand die het regime tegenspreekt ons er toe zou zetten hen minder met Noord Korea te vergelijken.quote:![]()
helaas wel jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:31 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Nog steeds mod en ban perikelen?![]()
Al nieuwe slachtoffers gevallen?
geen idee![]()
Fok down? Er wordt stiekem een muur gebouwd om VBL.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wat is dat toch.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:35 schreef Muto het volgende:
Fok down? Er wordt stiekem een muur gebouwd om VBL.
[ afbeelding ]Oh.![]()
Lange Lans.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:31 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Nog steeds mod en ban perikelen?![]()
Al nieuwe slachtoffers gevallen?![]()
Ik ook hoor. Als Mozes zijnde zal ik eerst intern opgenomen moeten worden voordat ik jullie naar het beloofde land kan leiden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jordi vindt het normaal dat je in VBL 2 weken ban krijgt voor iets wat in een ander subforum niet eens een note opleverd![]()
Die heb ik inderdaad nog mee gekregen. Die "vergelijking."quote:![]()
Ben ik weer up-to-date.
Volgens mij zijn de gebanden aan het ddos'en.
![]()
Dude! Ga het af maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja ik ben ergens bij Mass Effect 3 op de helft blijven hangen, had geen zin meer.![]()
Maar vind zulke games waar je keuzes echt wat betekenen wel tof.![]()
![]()
Ik ben nieuw met photoshop.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op Knut. Iets beter je best doen hoor.
Dit is de kans op een ban niet waard.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook qua inhoud is het wel heel makkelijk. Ik geef je voor nu een 2 uit 10 en een sticker.![]()
![]()
moeten wij nu ook zulke plaatjes maken of acht je dat nog niet nodig?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op Knut. Iets beter je best doen hoor.
Dit is de kans op een ban niet waard.![]()
Als je wil.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
moeten wij nu ook zulke plaatjes maken of acht je dat nog niet nodig?
Nog 6 minuten![]()
![]()
Ik houd het bij plaatjes over het hellevuur en #TeamJohannes binnen de SC.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
moeten wij nu ook zulke plaatjes maken of acht je dat nog niet nodig?![]()
Thank god voor Sherlock maar ik wacht nog steeds op een uitleg waar dit op slaat:quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas dat johannes m'n logo heeft gejatWat sneu zeg.
![]()
Vond je mn Asterix en Obelix wel leuk LR?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd het bij plaatjes over het hellevuur en #TeamJohannes binnen de SC.![]()
Lijkt me toch duidelijk?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thank god voor Sherlock maar ik wacht nog steeds op een uitleg waar dit op slaat:
[..]Mijn logo - MF DOOM - Nicki Minaj - Evert + Sierd + een of andere rare tekening + Jessica = jouw logo.
Verzin liever zelf iets.Alweer zo'n prachtige post van mij.
Heb net te horen gekregen dat ie ban heeft omdat hij reageerde op een user die vroeg wat er aan de hand was. Hij heeft toen gezegd dat sommige mensen FOK! met Noord Korea en Nazi's vergeleken.... en biberdiebabdieboe... een ban.quote:Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ik snap er nog steeds serieus niets van. Gisteravond zag ik het #TeamGGMM plaatje voor het eerst, terwijl het #TeamJohannes plaatje al veel eerder in omloop was.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me toch duidelijk?Mijn logo - MF DOOM - Nicki Minaj - Evert + Sierd + een of andere rare tekening + Jessica = jouw logo.
Verzin liever zelf iets.![]()
Blijkbaar vergiste hij zich, en probeert hij zich er nu gemakkelijk uit te redden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thank god voor Sherlock maar ik wacht nog steeds op een uitleg waar dit op slaat:
[..]
Dat doe ik ook weleens.![]()
Nou leuk voor je zegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:58 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Op het laatst vergat ik een woord waardoor hij er 5 achter elkaar fout rekende![]()
Dat zal het zijn want hij zet zich ongelofelijk voor schut.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar vergiste hij zich, en probeert hij zich er nu gemakkelijk uit te redden.
Dat doe ik ook weleens.![]()
Geloof ik niet, maar dingen groter maken dan ze zijn blijft mijn favoriete Fok! hobby... dus...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Heb net te horen gekregen dat ie ban heeft omdat hij reageerde op een user die vroeg wat er aan de hand was. Hij heeft toen gezegd dat sommige mensen FOK! met Noord Korea en Nazi's vergeleken.... en biberdiebabdieboe... een ban.
OMG Noord-Korea!Poging één. Al lijkt het nu al een verloren zaak.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:58 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Op het laatst vergat ik een woord waardoor hij er 5 achter elkaar fout rekende![]()
![]()
Jij bent van WZV.quote:Alweer zo'n prachtige post van mij.
Ja. Creatief en toch simpel maar treffend uitgewerkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vond je mn Asterix en Obelix wel leuk LR?
8/10![]()
Goede keuze. Hoop dat je het wordt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:01 schreef Typisch het volgende:
René ik heb door jouw bemoedigende posts mij aangemeld om mod te worden.
einde berichtAlweer zo'n prachtige post van mij.
Doe een goed woordje voor mij.quote:
Ik heb geen #team nodig, hommo johannes.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2013 16:03:12 ]![]()
Wie is Rene?Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Ik heb niks meer te vertellen daar. Dat wil ik ook niet meer. Maar ik heb je naam vorige keer al laten vallen.quote:Ik.quote:Kom je ons ronselen?quote:
Je hult teveel met irritant gespuis van buiten VBL, met de nadruk op irritant. #TeamLittlerabbit blijft een aparte groep binnen #TeamJohannes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe een goed woordje voor mij.
Ik heb geen #team nodig, hommo johannes.![]()
Oké.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hult teveel met irritant gespuis van buiten VBL, met de nadruk op irritant. #TeamLittlerabbit blijft een aparte groep binnen #TeamJohannes.![]()
Ik snap de berekening nooit zo. Kennelijk is je aantal aanslagen het gegeven waaruit ze hun berekening trekken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen door wel control+s ingedrukt per ongeluk![]()
En op die site kan ik nooit zo'n typen omdat ik " + spatie typ omdat te doen, dus is altijd fout.![]()
aanslagen per minuut is louter rullevant in baantjes waarbij er klakkeloos data ingeklopt moet worden, iets waar ik vanzelfsprekend ver boven verheven benOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waarom typ je dan alleen maar VI-quotes na?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
aanslagen per minuut is louter rullevant in baantjes waarbij er klakkeloos data ingeklopt moet worden, iets waar ik vanzelfsprekend ver boven verheven ben
Was je uitkomst dusdanig slecht?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
aanslagen per minuut is louter rullevant in baantjes waarbij er klakkeloos data ingeklopt moet worden, iets waar ik vanzelfsprekend ver boven verheven benGewoon nog een keer proberen.
Plaats hier je eigen vocaraa nog wat geluidsbestand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom typ je dan alleen maar VI-quotes na?![]()
Ja, uhh, daar heb je eerlijk gezegd wel een punt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom typ je dan alleen maar VI-quotes na?Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik kan voortaan ook mijn eigen oneliners gaan bedenken, maar het lijkt me het beste voor iedereen dat ik gewoon klakkeloos die Derksen na blijf lullen.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
En ik heb een 6 jaar oud toetsenbord van de Aldi. Niet zo huilen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:14 schreef TwenteFC het volgende:
Staan wel veel aids zinnetjes in, krijg je vooral voor al vooral door![]()
Dat stond er eerst, toen ging ik twijfelen en veranderde ik het in alsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na typen lukt je nog wel ja.
Dan het licht*
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dat nieuwe flesje drinkt toch wat lekkerder he?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:35 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Alleen geen Beck's hier. Heineken is een goede vervanger.![]()
![]()
Het drinkt heerlijk weg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat nieuwe flesje drinkt toch wat lekkerder he?![]()
Toen ik voor het eerst op kamers ging dronk ik altijd La Trappe quadruppel om snel dronken te worden, daarna eigenlijk nooit meer een flesje opengemaaktquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:37 schreef Tarado het volgende:
Ik heb nog wat flesjes Puur van La Trappe, best aardig![]()
![]()
Dit is maar 4,7 dus daar word je niet dronken van, zag het liggen bij de Sligro dus denk probeer het even, ben meer een pils liefhebber dan een zware bier drinkerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst op kamers ging dronk ik altijd La Trappe quadruppel om snel dronken te worden, daarna eigenlijk nooit meer een flesje opengemaakt![]()
la trappe quadruple zit rond de 10% hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is maar 4,7 dus daar word je niet dronken van, zag het liggen bij de Sligro dus denk probeer het even, ben meer een pils liefhebber dan een zware bier drinkerWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ow wacht maar, ik faal. Je had het over de la trappe puur. Excuses.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik heb het over Puurquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
la trappe quadruple zit rond de 10% hoor.![]()
![]()
Hoitwitter:NICKIMINAJ twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 16:37:01ITSPINKFRIDAYBBIIRRRRTTTTTCCCHHHHHHHHHH!!!!!!! reageer retweet
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik ook. Drink 90% pils denk ik. Overige 10% zwaar bier, wijn, sterke alcohol of witbierdingetjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is maar 4,7 dus daar word je niet dronken van, zag het liggen bij de Sligro dus denk probeer het even, ben meer een pils liefhebber dan een zware bier drinker![]()
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
Hoitwitter:NICKIMINAJ twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 16:37:01ITSPINKFRIDAYBBIIRRRRTTTTTCCCHHHHHHHHHH!!!!!!! reageer retweet
Oh.![]()
Er zijn weer aardig wat stadionverboden uitgedeeld zie ik.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Nuttig ook meestal pils. Vooral Heineken. Een wijndrinker ben ik nog niet en andere alcoholdrankjes leveren me zware ochtenden op. Dus voorlopig houd ik het hier bij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook. Drink 90% pils denk ik. Overige 10% zwaar bier, wijn, sterke alcohol of witbierdingetjes.![]()
Ja loopt lekker leeg hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
Er zijn weer aardig wat stadionverboden uitgedeeld zie ik.Oh.![]()
Wijn drink ik wel met eten maar nooit "los" zeg maarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Nuttig ook meestal pils. Vooral Heineken. Een wijndrinker ben ik nog niet en andere alcoholdrankjes leveren me zware ochtenden op. Dus voorlopig houd ik het hier bij.![]()
Was er een uitwedstrijd die uit de hand liep of ging het over het nieuwe beleid hier?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik zal op mijn woorden letten dan maar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Krijg je als het laten van een vies poepje al 2 weken ban oplevert in voetbal.Oh.![]()
Discussie over het nieuwe beleid. Met wat krachttermen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was er een uitwedstrijd die uit de hand liep of ging het over het nieuwe beleid hier?Oh.![]()
twitter:NICKIMINAJ twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 16:54:57damn, the kid comes on all happy and yall all grumpy. lmfaoooooooooooooo. luv u too barbarellaz!!!! ;p reageer retweet
Amigootje in het zonnetjegenieten
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Mag ik vragen waarom je dat onintelligente,verwaande schepsel keer op keer citeert?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:NICKIMINAJ twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 16:54:57damn, the kid comes on all happy and yall all grumpy. lmfaoooooooooooooo. luv u too barbarellaz!!!! ;p reageer retweet
![]()
Geniet ervan zo lang het kan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Amigootje in het zonnetjegenieten
![]()
Dat is cultuurquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat onintelligente,verwaande schepsel keer op keer citeert?![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat onintelligente,verwaande schepsel keer op keer citeert?
Nicki
quote:Hoi
quote:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Alleen in huize Eriksen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:06 schreef DonRaja het volgende:
Tyron aan de macht dus... ik heb duidelijk een memo gemistOh.![]()
Zoals?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:08 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al je roeping gevonden of überhaupt een levensdoel gesteld?Oh.![]()
Daar bedoel je toch niet mee dat hij in team GGMM zit hoop ik. #TeamJohannes. Al aanbidt team GGMM wel Nicki, wat wel weer een pluspunt is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:06 schreef DonRaja het volgende:
Tyron aan de macht dus... ik heb duidelijk een memo gemistOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik kan mijn #TeamGGMM sympathieën ook maar moeilijk verbergen. Helaas is toenadering zoeken onmogelijk zolang hij enkele standpunten blijft handhaven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar bedoel je toch niet mee dat hij in team GGMM zit hoop ik. #TeamJohannes. Al aanbidt team GGMM wel Nicki, wat wel weer een pluspunt is.![]()
Door zijn extreme houding is zijn aanhang wel beperkt gebleven tot Tyron op het moment.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan mijn #TeamGGMM sympathieën ook maar moeilijk verbergen. Helaas is toenadering zoeken onmogelijk zolang hij enkele standpunten blijft handhaven.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het feit dat je Jessica boven Nicki verkiest is voor mij reden om geen van mijn standpunten bespreekbaar te maken. Het feit dat je zo diep bent gezonken is een teken van pure krankzinnigheid.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan mijn #TeamGGMM sympathieën ook maar moeilijk verbergen. Helaas is toenadering zoeken onmogelijk zolang hij enkele standpunten blijft handhaven.Alweer zo'n prachtige post van mij.
Dat doe ik absoluut niet. Daar komt mijn mentale dilemma dan ook voornamelijk vandaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je Jessica boven Nicki verkiest is voor mij reden om geen van mijn standpunten bespreekbaar te maken. Het feit dat je zo diep bent gezonken is een teken van pure krankzinnigheid.![]()
Het lijkt me eerder een Duits grapje van Lothar. Toch maar op like gedrukt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:15 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188925
De Frontpagequote:Op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:30 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Natuurlijk is niet iedereen die het kijkt een tokkie
Maar de tokkies die het kijken, trekken zich helemaal af bij de sensatie van het schelden en ruzie zoeken met een kratje bier op de bank.
En nee, dat heeft niets met gevijnsde superioriteit te maken.
Voetbal is gewoon zo'n boerensport voor schreeuwende ouders en mensen die in het weekend een excuus nodig hebben om zich helemaal klem te zuipen en te zingen vanaf een tribune![]()
![]()
Ik snap hier geen hol van, teruglezen leert me wel dat ik ook nodig een #TeamDonRaja moet gaan oprichtenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar bedoel je toch niet mee dat hij in team GGMM zit hoop ik. #TeamJohannes. Al aanbidt team GGMM wel Nicki, wat wel weer een pluspunt is.
BFF met GGMM![]()
Ik heb hem er even flink van langs gegeven.quote:
#TeamRonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap hier geen hol van, teruglezen leert me wel dat ik ook nodig een #TeamDonRaja moet gaan oprichten
moet het zijn.![]()
Ik voel me hierdoor toch wel flink vernederdquote:Gelukkig stond er wel bij dat het niks met gevijnsde superioriteit te maken heeft.
Dit is niet niks nee. De heer Gedachtenstroom ligt momenteel in een hoekje te huilen uit schaamte.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem er even flink van langs gegeven.![]()
Dat vermoed ik wel ja. Zeker omdat ik ook nog een -1 aan z'n reactie heb gegeven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet niks nee. De heer Gedachtenstroom ligt momenteel in een hoekje te huilen uit schaamte.Alweer zo'n prachtige post van mij.
Radicaal hoor. Ik laat mijn fundamentalisme echt gelden en zet hem op een daadwerkelijke -1.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vermoed ik wel ja. Zeker omdat ik ook nog een -1 aan z'n reactie heb gegeven.![]()
Min-enen, zal niet lang duren voordat dat een bestaand werkwoord is net zoals ontvrienden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vermoed ik wel ja. Zeker omdat ik ook nog een -1 aan z'n reactie heb gegeven.
BFF met GGMM![]()
Het zal wel een kansloze Engelse verbastering worden. Iets in de trant als 'ge-down-vote'quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Min-enen, zal niet lang duren voordat dat een bestaand werkwoord is net zoals ontvrienden.![]()
Ik wist niet eens dat dat kon, ik kijk daar eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vermoed ik wel ja. Zeker omdat ik ook nog een -1 aan z'n reactie heb gegeven.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Toch maar gereageerd, GGMM style
quote:
Hey. Jij bent ook van WZV.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:15 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188925
Nou ggmm doe je werk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:39 schreef _NZT_ het volgende:
http://oi39.tinypic.com/fcifdx.jpg
Voor diegene die volgende topic opent
Oh wacht.![]()
Ik ben je man in ieder geval niet. Hoewel ik je wijziging op mijn plaatje bewonder begin ik eens met koken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:39 schreef _NZT_ het volgende:
http://oi39.tinypic.com/fcifdx.jpg
Voor diegene die volgende topic opent![]()
Vertelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Topweekend wordt dit. Ik voel het nu al.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Smakelijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
kwam net uit mijn hond zetten![]()
![]()
Zou je dit in het vervolg niet meer willen posten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
kwam net uit mijn hond zetten
Alvast bedankt.Oh.![]()
Veel plezier met opruimen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
kwam net uit mijn hond zettenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Godver, gooi die meuk in een spoilertquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
kwam net uit mijn hond zettenIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk wat worden posts hier snel verwijderd
Oh.![]()
ja kon het mooi zelf doen dusquote:
na wat kokhalzen heb ik het met heel wat keukenpapier in 1 keer weg kunnen halen![]()
?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk wat worden posts hier snel verwijderdAlweer zo'n prachtige post van mij.
Ik poste dat hij die hondenkots in een envelop naar Danny moest sturen en het was serieus binnen 5 seconden wegquote:![]()
![]()
konko ouwe, nu zit ik te kokhalzenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja kon het mooi zelf doen dus
na wat kokhalzen heb ik het met heel wat keukenpapier in 1 keer weg kunnen halen
Big Brotherquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik poste dat hij die hondenkots in een envelop naar Danny moest sturen en het was serieus binnen 5 seconden weg![]()
Ik had um gezienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik poste dat hij die hondenkots in een envelop naar Danny moest sturen en het was serieus binnen 5 seconden wegin bubbeltjesfolie toch?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:52 schreef j0rdiiii het volgende:
kreeg het nog bijna over me heen ook he
hij piepen in een hoekje, ik trek zijn bek open en flats
Heb jij die foto van het ajax-shirt al?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2013 17:52:54 ]![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb jij die foto van het ajax-shirt al?nee je vraag heeft niet zoveel zin he, ze willen hem niet geven
![]()
Oh, die post zag ik ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik poste dat hij die hondenkots in een envelop naar Danny moest sturen en het was serieus binnen 5 seconden weg
Ron heeft postdienst deze week, dus die zal hem wel weggehaald hebben.Alweer zo'n prachtige post van mij.
Ja. Bizar man. AIVD kan nog veel leren van fok.nlquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:52 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik had um gezienin bubbeltjesfolie toch?
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Bizar man. AIVD kan nog veel leren van fok.nl
Wat een aap die siebehuismanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]nee je vraag heeft niet zoveel zin he, ze willen hem niet geven
![]()
Op AN?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]nee je vraag heeft niet zoveel zin he, ze willen hem niet geven
Oh.![]()
Om half 1quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef _NZT_ het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)5-2013&c_max_res=100
Oh yeah babe, top 10 op dit moment![]()
Gedeeld 73stequote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef _NZT_ het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)5-2013&c_max_res=100
Oh yeah babe, top 10 op dit moment.
![]()
aan het einde van de dag steeds durf ik te wedden... of toch niet. vanavond feestje... dus nu ff doorbaggerenquote:
Iets met WOII en sterrenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:01 schreef JanCees het volgende:
Ohohoho wat leuk ik sta in een lijstje hihaho
edit: of ik ga ik dan te vurIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Zal Rens al onderweg zijn naar Heerenveen, vanavond is er een supportersavond, ik geloof met de voorzitter, dus zal er wel gereld gaan worden misschien.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik las geregeldquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
Zal Rens al onderweg zijn naar Heerenveen, vanavond is er een supportersavond, ik geloof met de voorzitter, dus zal er wel gereld gaan worden misschien.
Is er ook een lobby?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
Zal Rens al onderweg zijn naar Heerenveen, vanavond is er een supportersavond, ik geloof met de voorzitter, dus zal er wel gereld gaan worden misschien.![]()
Rellen zijn nou net de uitzondering op de regel dat Rens alleen in beweging komt als er een lobby is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
In je nieuwe functie al? Of begin je daar pas na de vakantie aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog maar 20 dagen werken voor de vakantie![]()
Die heeft er voor de deur geslapen vannacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
Zal Rens al onderweg zijn naar Heerenveen, vanavond is er een supportersavond, ik geloof met de voorzitter, dus zal er wel gereld gaan worden misschien.Oh.![]()
Na de vakantie ja. Nog 20 dagen, dan 4 weken vakantie en daarna nieuwe baan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In je nieuwe functie al? Of begin je daar pas na de vakantie aan.![]()
Haha dat weet je helemaal niet. Je moeder maakt schoon.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind het maar een matige schoonmaakmiddel.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha dat weet je helemaal niet. Je moeder maakt schoon.![]()
![]()
Mooie planningquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na de vakantie ja. Nog 20 dagen, dan 4 weken vakantie en daarna nieuwe baan.Ik drink dan ook maar een biertje met je mee.
Stop maar weer. Ga anders maar naar deze video luisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind het maar een matige schoonmaakmiddel.
http://www.vi.nl/radio/24(...)-dit-Jong-Oranje.htm![]()
Tering zeg, een begrafenisondernemer heeft nog meer humor dan jij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind het maar een matige schoonmaakmiddel.Alweer zo'n prachtige post van mij.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stop maar weer. Ga anders maar naar deze video luisteren.
http://www.vi.nl/radio/24(...)-dit-Jong-Oranje.htm![]()
![]()
Gelukkig weet jij wat geen humor isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering zeg, een begrafenisondernemer heeft nog meer humor dan jij.![]()
![]()
Waarom zouden die geen humor kunnen hebben?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering zeg, een begrafenisondernemer heeft nog meer humor dan jij.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: