Ok, ok... al snap ik niet wat Caland zo goed vindt aan dit nummerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie gaat nu Caland z'n liedje posten? :''(
Voel je vrij. Bij deze geef ik het plaatje en de copyrights vrij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef _NZT_ het volgende:
Wie heeft die mooie pic van het hellevuur gemaakt? Lange lans kan er ook bij namelijk...
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ben ergens bij Mass Effect 3 op de helft blijven hangen, had geen zin meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn favoriete franchise van deze generatie consoles.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]Ik denk dat die bitch in het tweede deel voor kan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is m nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok, ok... al snap ik niet wat Caland zo goed vindt aan dit nummer
Ik ben weer naar buiten.
[..]
Voel je vrij. Bij deze geef ik het plaatje en de copyrights vrij.
HMFquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie maken die arme HMF helemaal gek.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat die bitch in het tweede deel voor kan komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje zoals met verjaardagskado's.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
Irritant die spoilers. Ik kan toch niet laten ze open te klikken.
En dat terwijl het me geen reet interesseert
Zo'n autist ben je dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef Tyron het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ga die game ook spelen danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
Uhm.. hou je bek.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n autist ben je dan ook wel weer.
Tyronquote:
Nee bedankt.quote:
Bedankt GGMMquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uhm.. hou je bek.
[..]
Tyron
Goede TT.
[..]
Nee bedankt.
Tip : Dishonored.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja ik ben ergens bij Mass Effect 3 op de helft blijven hangen, had geen zin meer.![]()
Maar vind zulke games waar je keuzes echt wat betekenen wel tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |