ja emotioneel einde hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
Ik heb net The Walking Dead uitgespeeld
Serieus als je die game nog niet gespeeld hebt, moet je dat echt gaan doen.Wat een game.
Dat eindequote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
Ik heb net The Walking Dead uitgespeeld
Serieus als je die game nog niet gespeeld hebt, moet je dat echt gaan doen.Wat een game.
omdatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef onlogisch het volgende:
Waarom verwijs je niet naar onze gevallen helden in de TT?
Ik heb ze wel in de OP weten te verwerken. Tot nu toe met goedkeuring blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef onlogisch het volgende:
Waarom verwijs je niet naar onze gevallen helden in de TT?
quote:
Laatste episode is echt koning.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het einde gezien heb snap ik waarom. Echt ziek geschreven.Ook die scene na de credits is awesome. Nu al zin in deeltje 2.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Laatste episode is echt koning.
En aan het einde van episode 4 dat jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het einde gezien heb snap ik waarom. Echt ziek geschreven.Ook die scene na de credits is awesome. Nu al zin in deeltje 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Laatste episode is echt koning.
En aan het einde van episode 4 dat jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het einde gezien heb snap ik waarom. Echt ziek geschreven.Ook die scene na de credits is awesome. Nu al zin in deeltje 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:27 schreef Tyron het volgende:
[..]Jep. Wie bleven er bij jullie over op het einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwacht ook dat zij die twee personen in die laatste scene zijn.
Gelukkig denkt er tenminste hier nog iemand mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ze wel in de OP weten te verwerken. Tot nu toe met goedkeuring blijkbaar.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jep. Wie bleven er bij jullie over op het einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwacht ook dat zij die twee personen in die laatste scene zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jep. Wie bleven er bij jullie over op het einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwacht ook dat zij die twee personen in die laatste scene zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:30 schreef Tyron het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Had ik ook. Achteraf had ik hem te vriend gehouden als ik wist dat hij zou lang zou blijven plakken, al had hij dan misschien eerder dood gegaan natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:30 schreef Tyron het volgende:
[..]Haha tof! Daar deed ik ook heel de tijd aardig tegen maar hij ging uiteindelijk toch dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Hahaha, ik kon dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2013 14:32:04 ]![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had ik ook. Achteraf had ik hem te vriend gehouden als ik wist dat hij zou lang zou blijven plakken, al had hij dan misschien eerder dood gegaan natuurlijk.
[..]
Hahaha, ik kon dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:33 schreef Tyron het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Bij Mass Effect hebben ze dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie heeft die mooie pic van het hellevuur gemaakt? Lange lans kan er ook bij namelijk...Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ok, ok... al snap ik niet wat Caland zo goed vindt aan dit nummerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie gaat nu Caland z'n liedje posten? :''(
Ik ben weer naar buiten.Voel je vrij. Bij deze geef ik het plaatje en de copyrights vrij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef _NZT_ het volgende:
Wie heeft die mooie pic van het hellevuur gemaakt? Lange lans kan er ook bij namelijk...![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ben ergens bij Mass Effect 3 op de helft blijven hangen, had geen zin meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn favoriete franchise van deze generatie consoles.![]()
Maar vind zulke games waar je keuzes echt wat betekenen wel tof.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]Ik denk dat die bitch in het tweede deel voor kan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is m nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok, ok... al snap ik niet wat Caland zo goed vindt aan dit nummer
Ik ben weer naar buiten.
[..]
Voel je vrij. Bij deze geef ik het plaatje en de copyrights vrij.![]()
![]()
HMFquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie maken die arme HMF helemaal gek.Volgens mij is ie er niet meer
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat die bitch in het tweede deel voor kan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Irritant die spoilers. Ik kan toch niet laten ze open te klikken.
En dat terwijl het me geen reet interesseertAlweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>![]()
Beetje zoals met verjaardagskado's.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
En dat terwijl het me geen reet interesseert![]()
Zo'n autist ben je dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
En dat terwijl het me geen reet interesseert![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef Tyron het volgende:
Ga die game ook spelen danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
En dat terwijl het me geen reet interesseert
Oh.![]()
Uhm.. hou je bek.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n autist ben je dan ook wel weer.Tyronquote:
Goede TT.
Nee bedankt.quote:Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>![]()
Bedankt GGMMquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uhm.. hou je bek.
[..]
Tyron
Goede TT.
[..]
Nee bedankt.![]()
![]()
Tip : Dishonored.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja ik ben ergens bij Mass Effect 3 op de helft blijven hangen, had geen zin meer.![]()
Maar vind zulke games waar je keuzes echt wat betekenen wel tof.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
1,5 uur hierquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog iets meer dan een uur. Echt aftellen nu![]()
![]()
En wat hoop je in dat blik te vinden?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n handen trillen al om dat eerste blik open te trekken![]()
Bierrrrrrquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wat hoop je in dat blik te vinden?![]()
Wat scheelt er aan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:57 schreef _NZT_ het volgende:
Pffff... zit je dan je pc te fixen op een zonnige dag![]()
Achterstallig onderhoud en adware goone squad shizzle, geen flauw idee wat het is... nu ff uitzoekenquote:
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Matig spel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Hebben jullie Van Gaal zijn complimenten aan Heitinga gezien?. Ik ging vanochtend met een glimlach de deur uit![]()
![]()
www.alternate.nlquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:03 schreef _NZT_ het volgende:
Jongens ik zoek een goede externe HDD... iemand advies?
Die jongens hebben alles wat je nodig hebt![]()
![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie Van Gaal zijn complimenten aan Heitinga gezien?. Ik ging vanochtend met een glimlach de deur uitOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Flikker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga aan je denken als ik de zon in stap.![]()
HET NORMALE JOURNAAL, MET HARMEN SIEZEN. PFIEFUEWWWWW PFIEWWUUEUquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken. Het was bij het sport/normale journaal vanochtend.![]()
http://nos.nl/video/512662-onder-van-gaal-meer-kansen.html Deze?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken. Het was bij het sport/normale journaal vanochtend.
Heb geen zin hem zelf te bekijken.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: