1,5 uur hierquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog iets meer dan een uur. Echt aftellen nu
En wat hoop je in dat blik te vinden?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n handen trillen al om dat eerste blik open te trekken
Bierrrrrrquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wat hoop je in dat blik te vinden?
Wat scheelt er aan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:57 schreef _NZT_ het volgende:
Pffff... zit je dan je pc te fixen op een zonnige dag
Achterstallig onderhoud en adware goone squad shizzle, geen flauw idee wat het is... nu ff uitzoekenquote:
Matig spel.quote:
www.alternate.nlquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:03 schreef _NZT_ het volgende:
Jongens ik zoek een goede externe HDD... iemand advies?
Linkje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie Van Gaal zijn complimenten aan Heitinga gezien?. Ik ging vanochtend met een glimlach de deur uit
Flikker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga aan je denken als ik de zon in stap.
HET NORMALE JOURNAAL, MET HARMEN SIEZEN. PFIEFUEWWWWW PFIEWWUUEUquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken. Het was bij het sport/normale journaal vanochtend.
http://nos.nl/video/512662-onder-van-gaal-meer-kansen.html Deze?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken. Het was bij het sport/normale journaal vanochtend.
Zonde man, dat vernacheld altijd de eetlustquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ff restaurantje boeken. Sushi maar weer. En bier. Veel bier.
Bij mij niet hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonde man, dat vernacheld altijd de eetlust
Ja. Vanaf 3:03. Ik moest weer lachenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/512662-onder-van-gaal-meer-kansen.html Deze?
Heb geen zin hem zelf te bekijken.
Veel is te weinig tijd voor tussen einde werk en tafeltje om half 8.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij mij wel, althans.. Als ik rekening hou met de term "veel".
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/512662-onder-van-gaal-meer-kansen.html Deze?
Heb geen zin hem zelf te bekijken.
Hij was een waardeloze mod. Ik hoop dat ie het als user een stuk beter doet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Realiseer me nu pas dat ik best respect voor hem had als modje.
Toch even bekeken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Vanaf 3:03. Ik moest weer lachen
(Bedankt #TeamGGMM)
Had dat gerealiseerd voordat ik zwart werd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Realiseer me nu pas dat ik best respect voor hem had als modje.
Waarom is Lange_lans gebannend?quote:
Ja, ach; prima.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe voelt het om weer onder het voetvolk te zijn GGMM?
Gekke Jimbo met al zijn inside informatie over ons terwijl hij de ergste user van ons allen is.quote:
Geen gekke vergelijking. Ik mag het niet zeggen, maar ik kan me in zijn standpunt vinden.quote:
Je mag het wel zeggen, alleen dan krijg je wel 2 weken ban aan je broek.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen gekke vergelijking. Ik mag het niet zeggen, maar ik kan me in zijn standpunt vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |